Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen her som går på NITH? I så fall lurer jeg på intensivitetene på deltids-kursene (enkelt emner) om det er mulig å ta to-tre emner i tillegg til et annet fulltidsstudium på UiO?

9469978[/snapback]

Deltidskursene er å følge de studiene sammen med de andre studentene. Intensiteten er umulig å forklare når du nevner nada om erfaringen din.

 

Jeg tar Datateknikk, PHP, prosjektfag og videregående Java, samtidig som jeg jobber hvertfall 2 dager i uken uten problemer enda.

Lenke til kommentar
Er det noen her som går på NITH? I så fall lurer jeg på intensivitetene på deltids-kursene (enkelt emner) om det er mulig å ta to-tre emner i tillegg til et annet fulltidsstudium på UiO?

9469978[/snapback]

Deltidskursene er å følge de studiene sammen med de andre studentene. Intensiteten er umulig å forklare når du nevner nada om erfaringen din.

 

Jeg tar Datateknikk, PHP, prosjektfag og videregående Java, samtidig som jeg jobber hvertfall 2 dager i uken uten problemer enda.

9470162[/snapback]

Jeg kan vel det meste av det som læres bort på de tre fagene jeg har lyst å ta, men vet ikke om jeg har tid til det i tillegg til fag på både UiO og KHiO.

 

Hva heter det PHP faget du tar Ueland? Jeg finner bare Innføring i PHP programmering på hjemmesiden til NITH.

Lenke til kommentar
WIP

103781.jpeg

 

Russebuss (jenter!).

Jeg har ikke laget logoen!

9470568[/snapback]

 

synes designet er greit men ikke noe mer enn det. Russ er spenstige og utagerende noe som jeg ikke synes designet bærer noe som helst preg av. I tillegg synes jeg at fargene er altfor lyse og nøytrale. I tillegg skal den omhandle en russebuss og det får jeg heller ikke noe inntrykk av. Et bilde av bussen hadde kanskje vært på sin plass.

Lenke til kommentar
WIP

Russebuss (jenter!).

Jeg har ikke laget logoen!

9470568[/snapback]

Haha, endte du opp med ShowOff etter at jeg sa nei til dem? Jeg var rett og slett lite keen på å mekke enda en jentebuss-side, samtidig som jeg egentlig ikke hadde tid heller :p

 

Da jeg snakket med dem, var det visstnok snakk om noe logo-design også, men....

9471442[/snapback]

det ser ut som de trodde de kunne lage den selv. Hadde jeg vært deg sparks så hadde jeg laget et raskt forslag til ny logo, den så jo helt forferdelig ut nå.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...