Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PLUS00QrYWw

 

Spoiler Alert! - After taking a good look at Django and weighing all the pros/cons, I didn't really think we should make fun of it. Django is a great framework for building web applications, one that employs many of the same techniques that Ruby on Rails does. If it wasn't for Rails I'd probably be programming Django right now. Amongst a sea of mediocre web frameworks it's definitely close to the top.

Lenke til kommentar
Bra DiggNætion her i gården. Ingen feeds og ingen casts Arve, gitt opp?

9467126[/snapback]

 

Podcasts er boring, og at eg ikkje har feeds veit eg ikkje kor du tar frå. Eg har berre ikkje mange hundre av dei, slik som deg - allmighty Tor of great skills and leetness :ermm:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Z7ReS_ur4Kc&NR=1 <= hihi. Apple kan reklame, det skal dei ha. Jada, eg veit det er old, men its still funny.

 

Men dei bør lære seg at PC != Windows. >_<

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Litt OT, men dette må nevnes for alle dere humoristiske i kafeen: Rotet litt og fant igjen noen virkelige godbiter på harddisken. Nemlig Mastering Swedish, radioprogramserien om den engelske radioverten "Boz" som skal flytte til Sverige, og hans kolleger har satt opp noen korte kurs i "god og nyttig" svensk til han. Helt genialt! :)

 

Alle er fantastiske, men har spesielt program to og tre som personlige favoritter. Anbefales på det sterkeste!

 

Last ned, free and legal: Mastering Swedish

Lenke til kommentar
Kva abonnerer folk på av podcaster? Sjølv har eg:

  •  
  • TWiT
     
  • Diggnation
     
  • NEWSWEEK on air
     
  • Never Not Funny
     
  • The Economist
     
  • StartupNation
     
  • The GigaOm Show
     
  • The President's Weekly Radio Address
     
  • Wine Library TV
     
  • Wall Street Confidential
     

Eg må ha litt fleire artige podcaster. Gjerne berre lyd.

Tips?

9467071[/snapback]

NRK Osenbanden. Holder meg litt oppdatert, samtidig som det er til tider fantastisk festlig.

AlloCine: Movie Trailers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...