Cucum(r) Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ess det går bra, Henkis - he du ikkje forsikring så du kan få ny? Ej føle me dej. 9465579[/snapback] iPhone-en funker fett, TurboSIM-en er nok lite med forsikring på (kosta berre rundt 800kr). Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 PLUS00QrYWw Spoiler Alert! - After taking a good look at Django and weighing all the pros/cons, I didn't really think we should make fun of it. Django is a great framework for building web applications, one that employs many of the same techniques that Ruby on Rails does. If it wasn't for Rails I'd probably be programming Django right now. Amongst a sea of mediocre web frameworks it's definitely close to the top. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 http://www.collegehumor.com/video:1771556 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Noen med god WP-peiling og noenlunde PHP-føling som har lyst til å avse noen minutter? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kva abonnerer folk på av podcaster? Sjølv har eg: TWiT Diggnation NEWSWEEK on air Never Not Funny The Economist StartupNation The GigaOm Show The President's Weekly Radio Address Wine Library TV Wall Street Confidential Eg må ha litt fleire artige podcaster. Gjerne berre lyd. Tips? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kva abonnerer folk på av podcaster? Sjølv har eg: 9467071[/snapback] Ingen! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Henrik: Superstreng med Eirik Newth er ganske morsomt. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Bra DiggNætion her i gården. Ingen feeds og ingen casts Arve, gitt opp? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Arve: Sheesh, labert frå den kanten for tida, altså. Ingen feeds og ingen podcasts? Du må jo holde deg oppdatert om du vil ha WØRK. :--) Og hadde ikkje Tor vore så kjapp hadde dette innlegget vore meiningsfullt. Robbie: Added! Endret 10. september 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Bra DiggNætion her i gården. Ingen feeds og ingen casts Arve, gitt opp? 9467126[/snapback] Podcasts er boring, og at eg ikkje har feeds veit eg ikkje kor du tar frå. Eg har berre ikkje mange hundre av dei, slik som deg - allmighty Tor of great skills and leetness http://www.youtube.com/watch?v=Z7ReS_ur4Kc&NR=1 <= hihi. Apple kan reklame, det skal dei ha. Jada, eg veit det er old, men its still funny. Men dei bør lære seg at PC != Windows. >_< Endret 10. september 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Trodde du ikke hadde verken bookmarks eller feeds, eg. Men ja, holde seg oppdatert er viktig for å holde 'gløden' ved like, mener jeg. Endret 10. september 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvis du har tid så, nerd!! Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Du som nylig har blitt singel igjen har da plenty av tid til å lese feeds? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nah, egentlig ikke. Istedenfor å lese gjør jeg praktiske oppdrag, lærer meg matematikk samtidig som jeg prøver å lære meg litt JS innimellom. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Litt OT, men dette må nevnes for alle dere humoristiske i kafeen: Rotet litt og fant igjen noen virkelige godbiter på harddisken. Nemlig Mastering Swedish, radioprogramserien om den engelske radioverten "Boz" som skal flytte til Sverige, og hans kolleger har satt opp noen korte kurs i "god og nyttig" svensk til han. Helt genialt! Alle er fantastiske, men har spesielt program to og tre som personlige favoritter. Anbefales på det sterkeste! Last ned, free and legal: Mastering Swedish Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Old, din gaaay! Hein påstår at han har lest ALA nylig, hm.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kva abonnerer folk på av podcaster? Sjølv har eg: TWiT Diggnation NEWSWEEK on air Never Not Funny The Economist StartupNation The GigaOm Show The President's Weekly Radio Address Wine Library TV Wall Street Confidential Eg må ha litt fleire artige podcaster. Gjerne berre lyd. Tips? 9467071[/snapback] NRK Osenbanden. Holder meg litt oppdatert, samtidig som det er til tider fantastisk festlig. AlloCine: Movie Trailers. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Osenbanden skal inn, movie trailers er ikkje så aktuelt. Vil helst berre høyre på med auga lukka. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hein påstår at han har lest ALA nylig, hm.. Skulle bare framprovosere panikk hos deg. Osenbanden suger ganske hardt. Savner P3 for sånn 4-5 år siden. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Old, din cool dude! 9467898[/snapback] Nei, du tuller. It ain't rocket science to understand that it actually IS old. "Rotet litt og fant igjen noen virkelige godbiter på harddisken" antyder vel ganske sterkt at det ikke er noe jeg fant ut nylig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå