Suppelars2k Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 And på tur tagger på lur stor, rød tusj fargeskur. *takker og bukker for applausen* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Gj haltan poetisk as always! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Og der var /me hjemme.. Har religionsprøve i morgen så må vel lese litt.. Polert; Kom deg hjem fra jobb nåda.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) @ Jibba Jeg har akkurat samme hjørnegreie som deg... Var et h*lvetemel å få en 19" CTR inn i kroken der... Så etter et par år med denne så satt jeg med beina oppå kabinettet som står under skjermen på gulvet. Så ryker plata som skjermen står på i festene, slik at hele j*vla skjermen detter ned på beina mine som står under. Tror du det var lett å få løs skjermen igjen da? Dessuten har plata over skjermen også gått i dass, og printern som stod på toppen datt ned i hjørnet bak skjermen. Heller ikke denne gangen var det lett å få løst det som var ramlet ned. Så nå har jeg en CD-rack stående under plata som skjermen står på for å holde den oppe. Printern har jeg flyttet og der du har telefonen har jeg tatt vekk plata og satt inn stereoen, som fikk plass på milimeteren... *rydde og kanskje ta bilde* @ HalTan Ser at tronen min er svekket! @ SuperBerg Pen samling av colaburker i hjørnet... Til bruk i bowling? Endret 11. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Back from irriterende mattententamen! Deilig! Har ommøblert på nerdebula mi! Nå er det vakkert! *nyte* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 *spise middag* Har fått i oppdrag å redesigne www.ks-forde.no Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Har fått i oppdrag å redesigne www.ks-forde.no Det var f*enmeg på tide! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 *spise middag* Har fått i oppdrag å redesigne www.ks-forde.no Nice.. Den trengte det though.. o_O, morra til larven; Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Har fått i oppdrag å redesigne www.ks-forde.no Yo, grattis! Det trengs virkelig! *glede seg til å se Arve bli ferdig med nok et sukkertøy for øyet* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 *spise middag* Har fått i oppdrag å redesigne www.ks-forde.no Nice.. Den trengte det though.. o_O, morra til larven; Er det nå jeg skal komme med seksuelle tilnærmelser til Arves mor? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 *spise middag* Har fått i oppdrag å redesigne www.ks-forde.no Nice.. Den trengte det though.. o_O, morra til larven; Er det nå jeg skal komme med seksuelle tilnærmelser til Arves mor? Hahaha, joda.. Om du vil så. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 kult lys på det bildet der.. hva er lyskilden? Er en spot-skinne i taket... med 3 spotter som lyser hver sin vei... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 ikkje mobb morra mi! Det gjør vi da heller ikke.. HalTan sa på MSN at hun var strøken, though.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 HJEEEEEEELP! *gjøre tysk lekser* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Å? Da har du ikke noe imot å legge opp logg med full xml-formatering da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Å? Da har du ikke noe imot å legge opp logg med full xml-formatering da? Skulle gjort det, men det forsvant i en diskkrasj ista.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Kjipern. Ja forsvant noen del viktige ting.. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Å? Da har du ikke noe imot å legge opp logg med full xml-formatering da? Skulle gjort det, men det forsvant i en diskkrasj ista.. Det var leit å høre. Men skulle noe liknende skje i fremtiden, kan du følge denne oppskriften: Messenger kommer med et eget XSLT-stilark, MessageLog.xsl, som transformerer loggfilene fra XML til CSS-formatert HTML. Last ned Instant SAXON, pakk det ut til en egen mappe (f.eks. C:\SAXON\) og kopier loggfila og MessageLog.xsl til denne. Skriv så følgende på kommandolinja: saxon -a -o HalTan.html HalTans-e-postadresse.xml Fila HaltTan.html, som bruker tegnkodingen UTF-8, inneholder nå alle MSN-samtaler med HalTan i plasskrevende, ikke-gyldig HTML (f.eks. utgjør mine samtaler med tjcombo hele 403 kB i HTML-format). Denne kan så redigeres og legges ut på Web, slik at leserne ikke er avhengig av å ha en nettleser med XSLT-støtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå