Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Jibba

Jeg har akkurat samme hjørnegreie som deg... Var et h*lvetemel å få en 19" CTR inn i kroken der... Så etter et par år med denne så satt jeg med beina oppå kabinettet som står under skjermen på gulvet. Så ryker plata som skjermen står på i festene, slik at hele j*vla skjermen detter ned på beina mine som står under. Tror du det var lett å få løs skjermen igjen da?

Dessuten har plata over skjermen også gått i dass, og printern som stod på toppen datt ned i hjørnet bak skjermen. Heller ikke denne gangen var det lett å få løst det som var ramlet ned.

Så nå har jeg en CD-rack stående under plata som skjermen står på for å holde den oppe. Printern har jeg flyttet og der du har telefonen har jeg tatt vekk plata og satt inn stereoen, som fikk plass på milimeteren...

*rydde og kanskje ta bilde* :w00t:

@ HalTan

Ser at tronen min er svekket! :angry::p

@ SuperBerg

Pen samling av colaburker i hjørnet... Til bruk i bowling?

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Å? Da har du ikke noe imot å legge opp logg med full xml-formatering da?

Skulle gjort det, men det forsvant i en diskkrasj ista.. :blush:

Det var leit å høre. Men skulle noe liknende skje i fremtiden, kan du følge denne oppskriften:

Messenger kommer med et eget XSLT-stilark, MessageLog.xsl, som transformerer loggfilene fra XML til CSS-formatert HTML. Last ned Instant SAXON, pakk det ut til en egen mappe (f.eks. C:\SAXON\) og kopier loggfila og MessageLog.xsl til denne. Skriv så følgende på kommandolinja:

saxon -a -o HalTan.html HalTans-e-postadresse.xml

Fila HaltTan.html, som bruker tegnkodingen UTF-8, inneholder nå alle MSN-samtaler med HalTan i plasskrevende, ikke-gyldig HTML (f.eks. utgjør mine samtaler med tjcombo hele 403 kB i HTML-format). Denne kan så redigeres og legges ut på Web, slik at leserne ikke er avhengig av å ha en nettleser med XSLT-støtte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...