loathsome Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Den er kjip, MC2. Been there myself Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hehe. Var det poll.title du skulle ha eller JonT ? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Logoen til hw.no var mye penere i 2003. Arve: Jeg har heller ikke hatt sansen for shauninman sine design. Forrige (?) design hadde for eksempel så liten skrift at det nærmest ikke gikk an å lese innholdet. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Eksperimentell. Spørsmål: La oss seie at du har ei netteneste kor brukarane betalar pr. månad. Om brukaren då avslutter abonnementet sitt i midten av ei periode, korleis skal ein takle dette? Og bør dette bli automatisk oppfatta av betalingstenesta (Payex, Paypal osv), eller bør det sendast gjennom manuelt? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Brukeren betaler for hver påbegynte måned, det tror jeg er veldig normal praksis. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ja, du har vel rett. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Har i alle fall vært sånn med alle XXX-sidene jeg har vært medlem på... :( Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 pay-for-peek 9460727[/snapback] For mye stress. Ser ikke noe problemer med å la de betale måneden fullt ut. Hvis de er nyregistrerte og fant ut at det ikke er en tjeneste de er villige til å betele for, la de heller sende deg en mail og gi dem tilbake hele summen. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du burde bli en buiznezz man, Jon! Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Gjør heller sånn at dem betaler for hver dag. Det er i hvert fall sånn Get gjør det. Problemet med å la folk betale for måneden på begynnelsen av måneden er at om du opplever et problem midt i, så må du styre med å gi tilbake penger osv. Også er problemet med å la folk betale på slutten av en måned at det sikkert er noen som ikke betaler. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hehe. Var det poll.title du skulle ha eller JonT ? 9460465[/snapback] Var post.title. Hadde kopiert {% for poll in latest %} fra Poll app-en min siden jeg ikke husket hva latest-objektet generic-views saken sendte til template-kontrolleren. Du burde bli en buiznezz man, Jon! 9460813[/snapback] I know! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) De er jo konge. Nåværende utgave av shauninman.com er utrolig pen, og skikkelig gjennomtenkt. 9459991[/snapback] Du kan få synse den er utrulig fin sjølv om eg er sterkt ueinig med deg der - men "skikkelig gjennomtenkt"? How? Arve: Jeg har heller ikke hatt sansen for shauninman sine design. Forrige (?) design hadde for eksempel så liten skrift at det nærmest ikke gikk an å lese innholdet. 9460474[/snapback] Hadde den ikkje all tekst i liek 40px storleik då? Eller var det den før det kanskje? Alt eg hugsar var at forige versjon var stygg òg. Eksperimentell. Kan fortsatt vere mislykka Spørsmål:La oss seie at du har ei netteneste kor brukarane betalar pr. månad. Om brukaren då avslutter abonnementet sitt i midten av ei periode, korleis skal ein takle dette? Og bør dette bli automatisk oppfatta av betalingstenesta (Payex, Paypal osv), eller bør det sendast gjennom manuelt? 9460517[/snapback] 1. La systemet ta betalt for kvar heile tidseining (månad, veke, år, whatever), og med andre ord ikkje ta betalt for den siste delvise perioden, evt. ta betalt for heile. 2. La det ha ein pris per månad (f eks), men i praksis fungere som dag-betaling - for så å ta betalt for akkurat dei dagane brukaren har hatt ein aktiv konto på. Mac's a state of mind! So true. Er det ein ting med Mac-brukarar, så er det at dei alltid skal dra opp kor mykje betre iShiten deira er enn det som nokon andre brukar =P Endret 9. september 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 9461079[/snapback] Hva med å bare poste filmen rett på forumet, sånn at vi slipper å trykke på en link vi ikke forstår hva er for vi har gått inn på siden? Jkrn6ecxthM Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 er alltid like artige Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 er alltid like artige 9461893[/snapback] AAaarrgg Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hva med å bare poste filmen rett på forumet, sånn at vi slipper å trykke på en link vi ikke forstår hva er for vi har gått inn på siden? Har ikke hørt om andre som har dette problemet men YouTube filmer vises ikke i nettleser vinduet mitt. Kun når jeg er inne på youtube, da går det bra. Og www. foran youtube linker er helt umulig, men http://youtube.com/video funker.. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Endret 9. september 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hihihi. Nesten litt bra ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå