Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør heller sånn at dem betaler for hver dag. Det er i hvert fall sånn Get gjør det. Problemet med å la folk betale for måneden på begynnelsen av måneden er at om du opplever et problem midt i, så må du styre med å gi tilbake penger osv. Også er problemet med å la folk betale på slutten av en måned at det sikkert er noen som ikke betaler.

Lenke til kommentar
De er jo konge. Nåværende utgave av shauninman.com er utrolig pen, og skikkelig gjennomtenkt.

9459991[/snapback]

 

Du kan få synse den er utrulig fin sjølv om eg er sterkt ueinig med deg der - men "skikkelig gjennomtenkt"? How?

 

Arve: Jeg har heller ikke hatt sansen for shauninman sine design. Forrige (?) design hadde for eksempel så liten skrift at det nærmest ikke gikk an å lese innholdet.

9460474[/snapback]

 

Hadde den ikkje all tekst i liek 40px storleik då? Eller var det den før det kanskje?

Alt eg hugsar var at forige versjon var stygg òg.

 

Eksperimentell. :)

 

Kan fortsatt vere mislykka :)

 

Spørsmål:

La oss seie at du har ei netteneste kor brukarane betalar pr. månad. Om brukaren då avslutter abonnementet sitt i midten av ei periode, korleis skal ein takle dette? Og bør dette bli automatisk oppfatta av betalingstenesta (Payex, Paypal osv), eller bør det sendast gjennom manuelt?

9460517[/snapback]

 

1. La systemet ta betalt for kvar heile tidseining (månad, veke, år, whatever), og med andre ord ikkje ta betalt for den siste delvise perioden, evt. ta betalt for heile.

 

2. La det ha ein pris per månad (f eks), men i praksis fungere som dag-betaling - for så å ta betalt for akkurat dei dagane brukaren har hatt ein aktiv konto på.

 

 

Mac's a state of mind!

 

So true. Er det ein ting med Mac-brukarar, så er det at dei alltid skal dra opp kor mykje betre iShiten deira er enn det som nokon andre brukar =P

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Hva med å bare poste filmen rett på forumet, sånn at vi slipper å trykke på en link vi ikke forstår hva er for vi har gått inn på siden?

Har ikke hørt om andre som har dette problemet men YouTube filmer vises ikke i nettleser vinduet mitt. Kun når jeg er inne på youtube, da går det bra. Og www. foran youtube linker er helt umulig, men http://youtube.com/video funker.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...