Roberto Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Stravinsky er 25 på lørdager - og 20 eller 21 ons/tors/fre (jeg er 21). Men ikke noe problem å komme inn; dere kjenner jo meeeeeeeeeg da vettø. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 "Hei - er kun 20, men eg kjenner Roberto JP, can i get in?" Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Kommer an på når du kommer da.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Arve: Fåtall steder du kan det faktisk Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Riiight. Klokken 19:42. 9453606[/snapback] chill det er bare forschipiel før man går utt ,gjør vanligsiv slik vanligvis Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jejeje, faggots. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Dette har sikkert vært oppe før, men noen andre enn meg som merker at lightbox2 ikke funker på Opera? Bildene laster ikke... Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Funker finfint i Opera 9.50a, og så vidt jeg husker i andre versjoner også. Blokkert noe innhold kanskje? Viser kun bilder som er i cache? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Tror ikke det har noe med cache å gjøre siden det er samme problemet på alle sider med lightbox. Det ser sånn ut: Kjører Opera 9.23. Endret 9. september 2007 av MC2 Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Tror ikke det har noe med cache å gjøre siden det er samme problemet på alle sider med lightbox. Det ser sånn ut: Kjører Opera 9.23. 9455818[/snapback] Lightbox fungerer utmerket i Opera. Her må det være noen innstilinger lokalt som ødelegger for deg. Har du javascript aktivert? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvis jeg hadde deaktivert javascript hadde jeg nok ikke kommet så lang Men tok å reparert opera, og nå fungerer lightbox bedre. Bildene laster av og til, og det virker som om det er litt tilfeldig hvilke bilder som laster... Har ikke opplevd noe problem med javascript noen andre steder. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 MC2: Sikker på at ikke "content blocker" blocker bildene da? Jeg har hatt litt problemer med "content blocker" før. Av og til blokker filterne litt mer enn de er satt opp til tror jeg. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Nei, bildene jeg testet med er samme bilder som laster på selve siden. Også har jeg samme problem på alle sider med lightbox.. Dette er merkelig. Men det virker som om det er noe problem med javascript, siden hverken bildene eller teksten under bildene laster. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kjapt Photoshop CS3 spm: Før kunne jeg merke en layer ved å ctrl-klikke på layeren i Layers-paletten, men jeg får ikke til dette nå. Help? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ikkje viss du klikker på miniatyrbildet heller, Eksos? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Akkurat dette er litt irriterende med CS3. Ctrl-klikk på lag-navnet: Velg flere lag hvis du står på et annet lag ved klikk. Ctrl-klikk på lag-thumbnail: Marker lagets innhold. Følte for å utdype Henriks innlegg litt. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 A-ha, takker begge to Hundre år siden (føles det ut som) jeg drev med dette Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Virker som Opera begynner å gjøre det bra på markedsføring. Selv Alpha versjonen deres har jo vært på de fleste nyhetessidene. Blir spennende å se hvordan Opera beveger seg på markedsføringsstatistikkene i tiden fremover. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Veldig imponerende i 2007. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Dette har sikkert vært oppe før, men noen andre enn meg som merker at lightbox2 ikke funker på Opera? Bildene laster ikke...9455545[/snapback] Aldri hatt noe problemer med det.. Så svært rart at du får det.. Prøvd med clean install i en annen mappe enn standard? For det høres ut som det er noen lokale instillinger som ødelegger...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå