Lovskogen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Typografien din lider av for lite luft (line-height), og en litt for skarp sortfarge i brødteksten. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Synes også teksten kan få litt letter-spacing, i hvertfall på overskriftene. Ellers så synes jeg at den grønne pila burde få en annen farge. Du har liksom valgt et fargeskjema som er hovedsaklig rødt, hvitt og blått, så har du det lille elementet som er grønt. Jeg synes at det står ut litt for mye. On another note, så har vi en uke med diverse forelesninger om webdesign på KHiO neste uke! Er forelesere fra tyskland osv. som kommer. Blir spennende Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Idol, yay. Fy faen, surferosadama er dommer. Herregud, ho ser jo ut som et helvete. Og han eine dommaren er rå Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Jeg syns han programlederen i rød t-skjorte snakket litt fort =/ Han gitar-gutten med stripete hettegenser var jo faktisk ganske flink! Nesten litt synd at han får Idol-stempelet på seg, syns nå jeg. Endret 7. september 2007 av Runar Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Idol var underholdende ja. Men varer vel ikke lenge før de går videre og det blir kjipt. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Idol dabber utrolig mye av etter de innledende rundene ja. Hu surferrosa dama ser litt skeiv ut ja. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Blink-eyed, arr! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Sendte de den krangelen som det sto om på VG Nett helt i starten? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Takker for det. Ser at Areal er tilnærmet lik og har faktisk brukt den på stort sett alle mine design. Dette er det siste designet jeg driver på med, men føler at jeg sitter veldig fast. http://musikkprat.com/mp/mp.png Veit at :hoveren er litt for utpreget og at menyen er grusom, men klarer allikevel ikke gjøre noe særlig med det. Dette er vel kanskje ikke riktig kategori for slakt? Beklager hvis det er tilfellet. 9447681[/snapback] Det synes jeg ikke om noe faktisk: * Bold brødtekst uten line-height * 3 forskjellige typer linker i tillegg til menyen * Trangt * Stygge "sjterner" i sidebar Negativ fordi jeg står på jobb(Smart Club) hehe Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Sendte de den krangelen som det sto om på VG Nett helt i starten? 9448189[/snapback] Ja så han duden men var litt for opptatt med taco'en da.. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Det synes jeg ikke om noe faktisk: * Bold brødtekst uten line-height * 3 forskjellige typer linker i tillegg til menyen * Trangt * Stygge "sjterner" i sidebar Negativ fordi jeg står på jobb(Smart Club) hehe 9448565[/snapback] * Brødteksten er ikke bold. () * Enig med deg. For menge farger på linker. * Ja, det er trangt. Prøver å gjøre noe med det as we speak * Stjernene kommer av at jeg bare kopierte alle linkene i en annen sides meny. Har egentlig ikke kommet så langt enda. Bra du er negativ, ihvertfall hvis jeg faktisk gjør noe galt. Dere har peiling på hva dere driver med her på Webcafeen, derfor svelger jeg det meste av kritikken rått. Er hobbydesigner og på langt nær så flink i gamet som mange her. Takk for supre tips til forbedringer. Noen andre som har noe å legge til forresten? Er litt usikker på det "tape-opplegget" jeg har med bildene her. Ser det greit ut, eller burde jeg satse på noe annet? Edit: La til en quote... Endret 7. september 2007 av Sono Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Sendte de den krangelen som det sto om på VG Nett helt i starten? 9448189[/snapback] Ja så han duden men var litt for opptatt med taco'en da.. 9448647[/snapback] Hm, gikk jeg glipp av noe? Klippet ligger sikkert ute på Youtuben eller noe, og kommer sikkert i reprise. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Neh ikke så mye tror jeg "idol"-Asbjørn og Amir i heftig munnhuggeri Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ah, nye Opera var digg Lenke til kommentar
Peter Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvordan stiller folk seg til kondisjonell inkludering av css for spesifikke nettlesere? <!--[if lte IE 6]><style type="text/css" media="all">@import "/css/36/ie6.css";</style><![endif]--> <!--[if gt IE 6]><style type="text/css" media="all">@import "/css/36/ie7.css";</style><![endif]--> Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Nødstilfelle, om jeg ikke gidder å bruke tid på å finne feilen. For det er omtrent ikke nødvendig. Dessuten plukker vel IE7 opp !important. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det at IE7 støtter !important er jo i mange tilfeller ikke positivt, ettersom IE6&7 ofte tolker tingene likt. Sier ikke at det forsvarer CC, jeg gjorde det sånn før. Du får jo validerende CSS, mot å bruke underscore- og star-hack om hverandre, for eksempel. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Tja, er jo bra at IE7 støtter litt mer enn forgjengeren da. Det beste ville jo vært fullstendig css1 og css2 støtte, men det blir vel for mye forlangt. Selv opplever jeg langt færre problemer med IE7 enn IE6, og at !important støttes har ikke påført noen problemer for meg. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg fordyper meg i typografi for tiden. Studerer det som prosjektfag, også. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Den nye Operaen virket jævlig treig spør du meg. Nå sitter jeg riktignok på et ustabilt nett, så jeg skal ikke ta testresultatene så veldig høytidelig. Tester mer til helgen/uken når det er (lang)PERM! <- kamo-farger and everything! The. Army. Has. Changed. Me. *phear* 9440993[/snapback] Jaha - korleis går det der i nord? Har minusgradene komt? Nai, ikke helt. Ligger vel rundt 0 om natten. Blir ikke overrasket om det er snø når jeg kommer igjen om en uke tho. Man skal ikke langt opp i høyden før det blir hvitt EDIT: 1592 uleste på Bloglines... Endret 8. september 2007 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå