enden Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Kjører NITH fortsatt brukernavn med tre første i etternavn og fornavn? 9436516[/snapback] Ya, why? 9436762[/snapback] Konge brukernavn da - sysarv funjor, Jørgen? 9436797[/snapback] Neh, Å gjøre ø til o er for vanskelig for NITH-folk. Jeg er/var/kommer kanskje en gang til å bli igjen funjrg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Kjører NITH fortsatt brukernavn med tre første i etternavn og fornavn? 9436516[/snapback] Ya, why? 9436762[/snapback] Konge brukernavn da - sysarv Aldri tenkt over det som veldig spesielt =P Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Apache Web Server Speed Configuration Hacks: Good read. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 http://eatmyape.com Revolution is near. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Noen som har testet google alerts? Så kult ut Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Noen som har testet google alerts? Så kult ut Det er qlt, jeg brukte det litt og det funker fett, men jeg fant ut at alarmgreiene som var på Google Calendar var godt nok til mitt bruk Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg mener at du får mail når google finner noe du har registrert en trigger på. Som, du får mail når noen slenger noe på nett med ditt navn i. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Tror kanskje jeg burde opprette et eget emne for dette, men prøver først i kafeen. Jeg ønsker en registreringsboks (input type="text") som det skal komme forslag til text under med AJAX (dataene som skal komme frem under input-feltet ligger nå i en mysql-db). Finnes det et ferdig rammenettverk eller lignende som kan brukes? Det optimale hadde vært å fått det funksjonsmessig helt likt som søkefeltet øverst til høyre i Firefox. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Scriptaculous Autocomplete? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvorfor suger det? 9440818[/snapback] Det går tregt, og er unødvendig eyecandy som er kult i 1,3 min. Med andre ord, akkurat slik som Vista. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Noen som har testet google alerts? Så kult ut 9444364[/snapback] Funker ikke utrolig bra. Får alt for mye dritt man ikke er interessert i. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvorfor suger det? 9440818[/snapback] Det går tregt, og er unødvendig eyecandy som er kult i 1,3 min. Med andre ord, akkurat slik som Vista. 9446755[/snapback] Har du syns at Vista var kult? LOL. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ja, det har jeg. Visste du at jeg eier i flash? http://peeniz.com/ Vi har begynt å lære det nå Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Lovskogen: Ser du har veldig peiling på typografi. Kunne du tenkt deg å forklare meg litt hvilket fonter du har brukt? Evt. noen guider om temaet. Driver for tiden med design, men typografien min stinker i forhold til det du driver med. Blir nesten flau. Edit: Gjelder selvfølgelig også hvis det er noen andre som har noen tips å komme med. Ser jeg har veldig mye å lære på deg planet. Endret 7. september 2007 av Sono Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Helvetica er kjeeempeeefin. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Har faktisk ikke fonten på Pcen engang. Trodde den var rimelig standard. Har jeg tatt feil? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Har faktisk ikke fonten på Pcen engang. Trodde den var rimelig standard. Har jeg tatt feil? 9447483[/snapback] Du har sikkert Windows, og da må du klare deg med Arial. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Windows har Arial som ein tilnærma identisk erstatning. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Lovskogen:Ser du har veldig peiling på typografi. Kunne du tenkt deg å forklare meg litt hvilket fonter du har brukt? Evt. noen guider om temaet. 9447118[/snapback] Driver å skriver noe om typografi, som jeg har tenkt å publisere på webkafeen.no - skal si ifra når dette gjøres Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Takker for det. Ser at Areal er tilnærmet lik og har faktisk brukt den på stort sett alle mine design. Dette er det siste designet jeg driver på med, men føler at jeg sitter veldig fast. http://musikkprat.com/mp/mp.png Veit at :hoveren er litt for utpreget og at menyen er grusom, men klarer allikevel ikke gjøre noe særlig med det. Dette er vel kanskje ikke riktig kategori for slakt? Beklager hvis det er tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå