Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Kjører NITH fortsatt brukernavn med tre første i etternavn og fornavn?

9436516[/snapback]

Ya, why?

9436762[/snapback]

Konge brukernavn da - sysarv :green:

funjor, Jørgen? :p

9436797[/snapback]

Neh, Å gjøre ø til o er for vanskelig for NITH-folk. Jeg er/var/kommer kanskje en gang til å bli igjen funjrg :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror kanskje jeg burde opprette et eget emne for dette, men prøver først i kafeen.

Jeg ønsker en registreringsboks (input type="text") som det skal komme forslag til text under med AJAX (dataene som skal komme frem under input-feltet ligger nå i en mysql-db). Finnes det et ferdig rammenettverk eller lignende som kan brukes? Det optimale hadde vært å fått det funksjonsmessig helt likt som søkefeltet øverst til høyre i Firefox.

Lenke til kommentar

Lovskogen:

Ser du har veldig peiling på typografi. Kunne du tenkt deg å forklare meg litt hvilket fonter du har brukt? Evt. noen guider om temaet. Driver for tiden med design, men typografien min stinker i forhold til det du driver med. Blir nesten flau. ;)

Edit: Gjelder selvfølgelig også hvis det er noen andre som har noen tips å komme med. Ser jeg har veldig mye å lære på deg planet.

Endret av Sono
Lenke til kommentar

Takker for det. Ser at Areal er tilnærmet lik og har faktisk brukt den på stort sett alle mine design. Dette er det siste designet jeg driver på med, men føler at jeg sitter veldig fast.

http://musikkprat.com/mp/mp.png

Veit at :hoveren er litt for utpreget og at menyen er grusom, men klarer allikevel ikke gjøre noe særlig med det. Dette er vel kanskje ikke riktig kategori for slakt? Beklager hvis det er tilfellet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...