Svendsen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Går det ann å bomme mer på off topic -> søppel en dette? Ga meg en god grunn til å teste report funksjonen @Marve: ok, ja det er jo noe dumt, men skjermen må jo få strømm fra et sted.... Fant det heller ikke... Men mener jeg så det på digi.no og Nerdvana Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det var vitterlig ikke noe galt med den plasseringen! Betyr det at du er enig med fyren? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det var vitterlig ikke noe galt med den plasseringen! Betyr det at du er enig med fyren? Nei, ummm.... det skulle være et "jo" lissom... mumlenoeforåsnakkesegbortmeddenbummeren.... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Synes alle skal ta bilde av bula si jeg og legge ut.... Meine Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Nei, ummm.... det skulle være et "jo" lissom... mumlenoeforåsnakkesegbortmeddenbummeren.... Ble nesten litt redd der jeg Lenke til kommentar
Rutebil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det var ikke noe galt med min plassering. Er det noen kommentarer til de fine diktene? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det var ikke noe galt med min plassering. Er det noen kommentarer til de fine diktene? HØR HER MANN; Det er diktene du spør etter tilbakemelding på, ergo ikke websiden, og da har det fint lite med webdesign, html og css å gjøre. Selv om de ligger på en webside er det faktisk ingen forskjell. Hadde du bedt om kritikk på siden derimot... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Går det ann å bomme mer på off topic -> søppel en dette? Ga meg en god grunn til å teste report funksjonen @Marve: ok, ja det er jo noe dumt, men skjermen må jo få strømm fra et sted.... Fant det heller ikke... Men mener jeg så det på digi.no og Nerdvana Heh /me 2.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det var ikke noe galt med min plassering. Er det noen kommentarer til de fine diktene? HØR HER MANN; Det er diktene du spør etter tilbakemelding på, ergo ikke websiden, og da har det fint lite med webdesign, html og css å gjøre. Selv om de ligger på en webside er det faktisk ingen forskjell. Hadde du bedt om kritikk på siden derimot... Så sant så sant.. Samma som om jeg spør om kommentarer på "Jobb"-feltet på hjemmesiden min.. Lenke til kommentar
Rutebil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Greit. Jeg gir meg. Har dere noen kommentarer til den fordømte siden? Endret 11. mars 2004 av Rutebil Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Greit. Jeg gir meg. Har dere noen kommentarer til den fordømte siden? Ikke sånn bortsett fra at den var stygg... EDIT: Også er det Times der... Endret 11. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Skal kanskje kjøpe meg el gitar Helga er helga, da blir kjøpet! Er det bare jeg som driver med DDR her? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Skal bare få unna noe papir arbeid så kommer det bilde av nerdeslottet mitt Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Min nerdebule: Edit: Nye bilder Endret 11. mars 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 kult lys på det bildet der.. hva er lyskilden? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 åå, veeldig lite aktivitet nå! kjeder ræva av meg! Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det var ikke noe galt med min plassering. Er det noen kommentarer til de fine diktene? for det første min venn.. det der er ikke dikt, det er små historier som er skrevet med for mye linjekskift.. jeg gikk en tur i skogen der så jeg en stor bjørn den var stor veldig stor jeg ble redd osv.. Kan ikke si meg imponert av historiene heller, virker som de er skrevet av en 5-åring.. Lenke til kommentar
armatua Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Du var vel ikke høy på et eller annet da du skrev det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå