Steinmann Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jah, sjansen for at jeg bruke IE er jo himmelhøy... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Snakker om skole, Hack 2 School, suckas. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Om jeg hater den nye iPod Nano, elsker iPod Classic, og digger den nye iPod touch sånn bortsett fra Cover Flow. Mer unødvendig funksjon skal man lete lenge etter... Kanskje det blir en iPod Touch på meg etterhvert, har funnet ut at jeg skal kjøre én iPod med all musikk på, og én med en smart playlist på MacBooken Arveh: 09:15 i morgen? Endret 5. september 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har ikke skjønt poenget med at Apple skal slippe masse nye produkter uten annet å komme med en 3D-rendrete bilder av hvordan produktene _kan_ se ut, og attpåtil ikke lar folk få fatt i det mest ettertraktede produktet (iPod Touch) før en mnd. etter lansering. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Cover Flow er vel den funksjonen som skal sikre at Ipod fortsatt blir sett på som det kuleste, og det tipper jeg at den gjør. Det er sånt folk synes er stilig og gjerne betaler noen kroner til for. Forøvrig var den nye Ipod Nano ufattelig stygg, hater den kvadratiske formen. Creative gir mer for pengene, uansett hvordan man ser på det. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kvadratisk? Sist jeg sjekket var den fortsatt rektangulær. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Den er veldig mye høyere enn den er bred, så ~kvadratisk må du lenger ut på landet med Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Poenget mitt var ikke at den var kvadratisk som i helt kvadratisk, men den er mye nærmere en kvadratisk form nå enn før. Og det er ufattelig stygt, ser bare klumpete og klønete ut. Tilbake til tegnebrettet, Apple. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Synes iPod blir styggere og styggere for hver "generasjon". Endret 5. september 2007 av IQ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Akkurat dét kan jeg være enig i. Før jeg satte meg ned på engadget før eventen håpet jeg på to ting; at Nanoen som det hadde vært bilder av på nettet ikke skulle være den Apple slapp, og at det skulle komme en iPod med touch-skjerm, men uten CoverFlow ved flipping av telefonen. Ingen av disse ønskene ble oppfylt, jeg håper virkelig bare at det kommer en eller annen måte å skru av CoverFlow på hvis man ikke vil ha det. For jeg sier det igjen; CoverFlow er eyecandy fra Apple sin side jeg FINT klarer meg uten, for å si det slik. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Nice avatar. 9434474[/snapback] Takk 9434490[/snapback] Jeg liker den .. .. ikke Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Arveh: 09:15 i morgen? 9435480[/snapback] Seff. loathsome: Fordi du har feil avatarsmak, for den er egentlig dritfin, sofistikert, teknisk, avansert, og har ei djupare meining.... og sånt... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg kommer til å like den om en måned eller noe i den dur :O Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hein: 06:30 i dag? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 På jobb kvart på 7, herlig. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvorfor så tidlig Hein? Sto opp nå jeg. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Early bird, gets to work before the others. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Kjører NITH fortsatt brukernavn med tre første i etternavn og fornavn? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Gjorde det i fjor iallefall, Hacke Hackespett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå