Jesper Karsrud Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Wtf har det med saken å gjøre? Her spør jeg om noen har brukt MailPlane, så kommer du med Opera epostklient. Hvis jeg vil kan jeg jo legge inn Gmailen min i Mail, men da får jeg ikke mulighet for samtaler, og det er liksom en av hovedgrunnene mine til å bruke Gmail i tillegg til plassen og brukervennligheten. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bruker ikke Gmail for samtalene, assa. Og jeg har ikke kommet med Opera sin mailklient, jeg nevnte Thunderbird, så sodd off! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Eg har GMail-kontoen min mappa rundt ein IMAP-konto, og vidare inn i Mail.app. Brukte Mailplane ei stund, men det held ikkje, altså. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ikke bra nok, mener du? Forresten, Henrik: Burde ikke koden i /lib/hilite.py fungere for å få koden riktig på webkafeen? def number(txt): '''use <ol> for line numbering''' # Fix Whitespace txt = txt.replace('\t', ' '*TAB_LENGTH) txt = txt.replace(" "*4, " ") txt = txt.replace(" "*3, " ") txt = txt.replace(" "*2, " ") # Add line numbers lines = txt.splitlines() txt = '<div class="codehilite"><pre><ol>\n' for line in lines: txt += '\t<li>%s</li>\n'% line txt += '</ol></pre></div>\n' return txt Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Eg har GMail-kontoen min mappa rundt ein IMAP-konto, og vidare inn i Mail.app. Brukte Mailplane ei stund, men det held ikkje, altså. 9428096[/snapback] Hvordan løste du det til IMAP? IMAP er kongen. Lets give some room for some art! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Gi meg en clean og ikke-modifisert visning av typeface pliz? Stilig leking med et typeface var det da Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Noen her inne som bruker Mailplane? Jeg signet i hvertfall akkurat opp for en beta-invite nå Gmail-klient vil si en tab mindre i Fx, og Arve vet i hvertfall at jeg har for mange allerede 9426004[/snapback] Jeg vil også mase om browserskifte, til en med innebygd mailklient! *snip*9426839[/snapback] Av de få fagene jeg har tatt om HTML og web på UiB, har jeg alltid blitt fortalt at tabeller er fy-fy og at semantikk er viktig! Også nybegynnerkurs i html går bort ifra tabeller, og benytter css til å løse utfordringene istedet. @Lovskogen: Kanksje han videresender all mail til en eller annen IMAP-konto eller noe slikt? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 *snip*9426839[/snapback] Av de få fagene jeg har tatt om HTML og web på UiB, har jeg alltid blitt fortalt at tabeller er fy-fy og at semantikk er viktig! Også nybegynnerkurs i html går bort ifra tabeller, og benytter css til å løse utfordringene istedet. 9428842[/snapback] Med andre ord ser det ut som jeg valgte rett når jeg valgte UiB over NTNU? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Skulle nok valgt NITH i Oslo, gitt. Da hadde du valgt det aller beste Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Skulle nok valgt NITH i Oslo, gitt. Da hadde du valgt det aller beste 9429156[/snapback] Min semesteravgift er nesten 30 000 kroner lavere enn din. Endret 4. september 2007 av jorgis Lenke til kommentar
rønning Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Universitet > Høyskole Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Pfft, dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Universitet > Høyskole 9429180[/snapback] De fra universitetet vet jævlig mye. De fra høyskolen kan jævlig mye. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Håh! Der traff du gullhøna på egget, Sebastian! Kunne ikke sagt det bedre, selv, faktisk Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Universitet > Høyskole 9429180[/snapback] De fra universitetet vet jævlig mye. De fra høyskolen kan jævlig mye. 9429228[/snapback] Knowledge is power, du kan ikke nekte for det. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hjelper ikke å vite mye hvis du ikke vet hvordan du skal bruke det da... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Hjelper ikke å vite mye hvis du ikke vet hvordan du skal bruke det da... 9429379[/snapback] Uthevet selvmotsigelsen din for deg, jeg... Kunnskap om noe innebærer selvfølgelig kunnskap om hvordan en kan bruke det. Endret 4. september 2007 av jorgis Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 For å bli litt seriøs igjen, så er vel strengt tatt den største forskjellen mellom høgskular og universitet i dag navnet... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det skal lønne seg å gå privat, og det mener jeg det gjør ved å gå å NITH i forhold til f.eks. UiO Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Et tilfeldig bachelorstudie kan vel ikke direkte sammenlignes med en (sivil)ingeniørgrad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå