Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm. Fin var den, men 1280 x 1024 @ 75 Hz Max. Resolution er litt lite, spesielt siden det er 60hz recommended.. Kjører på 75 på min, skal jeg bytte må det bli høyere og muligens høyere oppløsning..

Det er ingen bra skjerm, bare så det er sagt. Det er pen og se på og suveren til spilling, men utenom det suger den brente ørepropper.

Lenke til kommentar
Hm. Fin var den, men 1280 x 1024 @ 75 Hz Max. Resolution er litt lite, spesielt siden det er 60hz recommended..  Kjører på 75 på min, skal jeg bytte må det bli høyere og muligens høyere oppløsning..

Det er ingen bra skjerm, bare så det er sagt. Det er pen og se på og suveren til spilling, men utenom det suger den brente ørepropper.

Vel, min ADi 19" har strekkmerker på sidene så alt er vel bedre..:) Har lyst å kjøre dual-screen though.. :dontgetit: Pokker at man ikke kan bruke laptopskjermen som skjerm2..:realmad:

Perspektiv;

Her sitter jeg og lurer på om jeg skal betale 5000,- for ny skjerm, så sitter dama (ikke mi, ei ekkel ei) på maskina attmed og lurer på om hun skal bestille Blink+ (som koster 30 spenn).. :ermm: Blink+ er slik at man kan legge inn bilder og farge på profilen sin på blink.dagbladet.no. I realiteten betyr det å finne alle .gif-animasjoner på nettet og ta de grælleste fargene man finner og kobinere de to til man får noe som får meg til å trykke F4 når jeg entrer siden.. :yucky:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...