Steinmann Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hjemmeside kan være community, da? 9417545[/snapback] Er den privat? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Musikksmaken er din hjemmeside! Hu-ha! Hva jobber du med nå på den, neitakk? 9417471[/snapback] Musikksmaken er ikke min hjemmeside. Det publiseres stoff fra mange bidragsytere, og snart skal navnet registreres i foretaksregisteret. Med hjemmeside mener jeg en privat side som jobbes med på fritiden.Altså er det en hjemmeside. Alt annet en profesjonell sammenheng er urelevant føler jeg. Hva man gjør på gutterommet vil jeg helst ikke vite. 9417505[/snapback] Bloggen din, det er en hjemmeside som sikkert er mekket på et gutterom. Skjønner ikke helt hvordan du trekker konklusjonen om at alt som ikke er kommersielt er en hjemmeside. Wikipedia? Webkafeen.no? Hjemmesider? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 wikipedia og webkafeen er ikke private sider. Men føler at kun kommersielle sider er relevant her. For saker er ikke om det er gøy og kode, men hva man får igjen for å lage alt selv. Der er alltid tid og penger viktigst, så vil man spare tid senere lønner det seg. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 wikipedia og webkafeen er ikke private sider. Men føler at kun kommersielle sider er relevant her. For saker er ikke om det er gøy og kode, men hva man får igjen for å lage alt selv. Der er alltid tid og penger viktigst, så vil man spare tid senere lønner det seg. 9417799[/snapback] Men de er heller ikke kommersielle... Alt profesjonelt er kommersielt, ettersom det ligger i ordet profesjonelt at det er penger i bildet. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Føler ikke at de sidene er relevante heller. Med mindre det er penger i bildet er ikke ting relevant. - Hvordan gikk intervjuet idag egentlig Ole Martin? Jeg har sittet oppslukt i jobb så glemte hele greia Endret 3. september 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Med mindre det er penger i bildet er ikke ting relevant. 9417889[/snapback] Når ble dette et fagmannsforum da? Hvis du kun er interessert i å diskutere ting av kommersiell interesse, er vel ikke dette tråden for deg? Sist jeg sjekket så var dette et fritidsforum (stort sett)... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ser du ikke poenget mitt? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ble tilbudt jobb i NSN som webdesigner. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nice, Sparkieboi! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ser du ikke poenget mitt? 9417978[/snapback] Nei, faktisk ikke... Jeg ser ikke relevansen mellom kommersielle interesser, og debatten over hva som er best å bruke av ferdige moduler og egne koder på generell basis i et generelt vevsfora. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vel, man har helt andre prioriteringer om det ikke er komerst. Orker ikke ta det idag, kanskje diskusjonen blusser opp i fylla etterpå Så skal jeg komme med recap Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Gratulerer Sparks! Jeg vurderte å søke jobb hos prioritet.no, så de hadde en aldri så liten stilling ledig på skolens intranett, men jeg vet ikke hvor keen jeg er på å jobbe med søkemotoroptimalisering på fritiden.. Ikke var sidene deres SÅ mye å skryte av heller. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ble tilbudt jobb i NSN som webdesigner. 9417986[/snapback] Hvor blir det av gledesutbruddet, Stone Cold Steve? Comeon! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Når ble dette et fagmannsforum da? Da alle ble ansatt i forskjellige firmaer. ;P Gratulerer, sparks Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Tor og Hein = KeyTeq Sebastian og Ole Martin = NSN Nokon andre som jobber sammen? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ble tilbudt jobb i NSN som webdesigner. 9417986[/snapback] Hvor blir det av gledesutbruddet, Stone Cold Steve? Comeon! 9418075[/snapback] Tenkte det samme når jeg snakket med han på NSN ista. Han har jo ikke sagt ja enda da. Nëi, får gjøre meg klar for fylla. Sees på Sporten Arvegutt? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) CamelCase, Henke ...hva med Henrik og Simon, NRK? Endret 3. september 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Hm, trudde det skulle være CamelCase™, eg. Simon er her så sjeldent at det ikkje vart heilt nemneverdig. Faen, vil ha den Turbosim-en no, altså. Kjedelig å gå rundt med både E61 og iPhone i lomma. Endret 3. september 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kjedelig å gå rundt med både E61 og iPhone i lomma. Ja, det er jo virkelig synd på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå