Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så interessert i å gjøre noe ulovlig, har sett hvordan det kan gå i den tråden som har blitt nevnt her. Men kan selvfølgelig sette domenet på mamma/pappa, også overføre det når jeg fyller 18.

Forøvrig har jeg lagg når jeg scroller på Oslokino.no, men det er bare i Fx 2.0. Fungerer smooth i IE7, Opera 9.23 og Safari 3.0.

Lenke til kommentar
Okay, må innrømme at det ikke var verdens peneste side, men jeg synes den fungerer. Logoen er stilig dog.

Jeg har en ganske gammel PC, AMD XP 3000 og bare 0.5 gb ram. Jeg kjøpte pc'n en eller to måneder før 64-bit hypen...

9412394[/snapback]

Eller logoen var noe av det styggeste med hele nettsiden?

Lenke til kommentar
Faen! Nå driver halvparten av alle på MSN-lista mi og sender meg "Finn ut hvem som har blokket deg på MSN"-linker.

Håper ikke en eller annen fordømt søster har innstallert noe junk på maskinen.

9413721[/snapback]

Nei, det er hver enkelt idiot på listen din som har klart å oppgi brukernavn og passord på denne tjenesten. Greit, det er "bare" MSN, men hvor dum må man være for å oppgi brukernavn og passord? For ikke å snakke om hvor mange av disse som bruker samme kombinasjon alle andre steder...

edit; nå tar det meg sjelden mer enn fem minutter å bli låst inn på serverrommet og få brukernavn og passord hos kunder jeg ikke har vært hos før og da :) Folk er fryktelige naive...

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...