Roberto Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Leste dere ikke tradne av Petter noe som egoria laget stor sak av fordi han ikke var 18 da han bestilte gratis-domene? Hva i all verden er det for slags babbel, Ståle? 9411603[/snapback] Søk i jusforumet. Politianmeldelse og dokumentforfalskning er to stikkord. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Man kan ikke bestille domene før man er 18 fordi man ikke kan skrive en bindene kontrakt før man er 18 edit: typo - Noen som har sett at oslokino.no har fått en overhaling? "Vi prøver med lilla 'a gutta!" Endret 2. september 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Høres rimelig ut. Men hvordan kan flere her i kafeen ha bestilt domene når de var ~14år? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Ikke gjøre det på en lovlig måtte? Er ikke alle som spør etter alder. Endret 2. september 2007 av CissaM Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Man kan vel kjøpe domener gjennom firmaer så lenge man har visa eller mastercard. Og jeg vil gjette at mange ungdommer bruker foreldrene sine sitt kort. Oslokino.no var stilig, men otrolig tung. Kan ikke scrolle uten at det hakker... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Oslokino.no var stilig 9412294[/snapback] Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Oslokino.no var stilig, men otrolig tung. Kan ikke scrolle uten at det hakker... 9412294[/snapback] Hva for et pinglesystem er det du sitter på? Går helt smuud her. Siden så for øvrig forferdelig ut. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Okay, må innrømme at det ikke var verdens peneste side, men jeg synes den fungerer. Logoen er stilig dog. Jeg har en ganske gammel PC, AMD XP 3000 og bare 0.5 gb ram. Jeg kjøpte pc'n en eller to måneder før 64-bit hypen... Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Man kan vel kjøpe domener gjennom firmaer så lenge man har visa eller mastercard. Og jeg vil gjette at mange ungdommer bruker foreldrene sine sitt kort. 9412294[/snapback] Men trenger ikke visa eller mastercard da, kan betalle rett til konto. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Er ikke så interessert i å gjøre noe ulovlig, har sett hvordan det kan gå i den tråden som har blitt nevnt her. Men kan selvfølgelig sette domenet på mamma/pappa, også overføre det når jeg fyller 18. Forøvrig har jeg lagg når jeg scroller på Oslokino.no, men det er bare i Fx 2.0. Fungerer smooth i IE7, Opera 9.23 og Safari 3.0. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Okay, må innrømme at det ikke var verdens peneste side, men jeg synes den fungerer. Logoen er stilig dog. Jeg har en ganske gammel PC, AMD XP 3000 og bare 0.5 gb ram. Jeg kjøpte pc'n en eller to måneder før 64-bit hypen... 9412394[/snapback] Eller logoen var noe av det styggeste med hele nettsiden? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Siden er ikke 'tung' det er bare noobs som har koda den, med 'low-bandwidth'-bakgrunn-idioti. http://www.oslokino.no/template/static/gfx/framework/bg.gif Endret 2. september 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Deprecated HTML elements Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Faen! Nå driver halvparten av alle på MSN-lista mi og sender meg "Finn ut hvem som har blokket deg på MSN"-linker. Håper ikke en eller annen fordømt søster har innstallert noe junk på maskinen. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Nei, jeg fikk det av samboeren min òg, han hevder å ha sendt den ut selv Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Faen! Nå driver halvparten av alle på MSN-lista mi og sender meg "Finn ut hvem som har blokket deg på MSN"-linker. Håper ikke en eller annen fordømt søster har innstallert noe junk på maskinen. 9413721[/snapback] Nei, det er hver enkelt idiot på listen din som har klart å oppgi brukernavn og passord på denne tjenesten. Greit, det er "bare" MSN, men hvor dum må man være for å oppgi brukernavn og passord? For ikke å snakke om hvor mange av disse som bruker samme kombinasjon alle andre steder... edit; nå tar det meg sjelden mer enn fem minutter å bli låst inn på serverrommet og få brukernavn og passord hos kunder jeg ikke har vært hos før og da Folk er fryktelige naive... Endret 2. september 2007 av enden Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hva er grunnen til at last.fm går ufattelig treigt i Opera og greit i Firefox? Er det noe JS-saker? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) ok. Merkelig så mange fra forskjellige miljøer er så lettlurte på akkurat samme tidspunkt da. Dette må være et fryktelig smittsomt virus. Endret 2. september 2007 av JonT Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Sikker på at det er et virus? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hva er grunnen til at last.fm går ufattelig treigt i Opera og greit i Firefox? Er det noe JS-saker? 9413897[/snapback] Hm... Opera er vel egentlig ganske rask på JS, så tror ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå