Arve Systad Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Vel, det var planen iallefall. Men foreløpig har eg ikkje noko vorspiel å gå til =P Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Deilig, altså. Greetings from Amazon Web Services, This e-mail confirms that your latest billing statement is available on the AWS web site. Your account will be charged the following: Total: $0.05 Please see the Account Activity area of the AWS web site for detailed account information Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Vel, det var planen iallefall. Men foreløpig har eg ikkje noko vorspiel å gå til =P 9405875[/snapback] Hehe, vi skal ha Vodka & Guitar Hero tournament - så bærer det til mitt faste sted; Stravinsky. Vi er i andre etg. (i tilfelle du er i nærheten). Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) We'll see. Vil ha et fint vorspiel først uansett, but it doesnt look good so far :O ...pluss at eg er ikkje dritglad i vodka =P Endret 1. september 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Nei, jeg hater Vodka. Problemet er at Vodka elsker meg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ah, i see. Er du for svak til å motstå å vere en fristelse? ... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Noen fra Webkafeen som er i Oslo i kveld, og som skal ut? 9405858[/snapback] Jeg var på vei ut, men så var vorsen så slapp. Vi satt å så på The Terminal. Også dro jeg hjem Vel, det var planen iallefall. Men foreløpig har eg ikkje noko vorspiel å gå til =P 9405875[/snapback] Bedre enn mitt Vel, det var planen iallefall. Men foreløpig har eg ikkje noko vorspiel å gå til =P 9405875[/snapback] Hehe, vi skal ha Vodka & Guitar Hero tournament - så bærer det til mitt faste sted; Stravinsky. Vi er i andre etg. (i tilfelle du er i nærheten). 9406050[/snapback] Det er så nesa i været sted Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg stakk hjem for å kose med meg selv istedet. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Daud dag i dag, altså. The SeeAlso Markup Language Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hva er grunnlaget for at personer under 18år ikke kan kjøpe domener? Har et par skoleprosjekter hvor vi skulle hatt noen domener, men så må vi begynne å stresse med å få tak i noen som vil stå som eier av domenet, ganske irriterende når vi har begrenset tid. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 De vet ikke hva de gjor Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg registrerte da mitt domene da jeg var 14? (PS: Dine visjoner vil "voske"? ) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg registrerte også mitt første domene da jeg var rundt 14 år, ingen problemer med det, så jeg skjønner ikke hva du mener...? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Sjekket opp med flere domeneregistreringstjenester på skolen (i all hast, vel og merke), og de krevde at man var 18 år. Men får se litt mer på det når jeg får tid Og takk, Robbie Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hva er grunnlaget for at personer under 18år ikke kan kjøpe domener? Har et par skoleprosjekter hvor vi skulle hatt noen domener, men så må vi begynne å stresse med å få tak i noen som vil stå som eier av domenet, ganske irriterende når vi har begrenset tid. 9411474[/snapback] De under 18 kan da vel kjøpe domener? Vett de har 18års aldersgrense på domeneshop.no, men de fleste trenger du ikke det. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Leste dere ikke tradne av Petter noe som egoria laget stor sak av fordi han ikke var 18 da han bestilte gratis-domene? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Leste dere ikke tradne av Petter noe som egoria laget stor sak av fordi han ikke var 18 da han bestilte gratis-domene? Hva i all verden er det for slags babbel, Ståle? Endret 2. september 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Er vel snakk om .no domene her? Og for å registrere et enkeltmanssforetak må man vel være 18 år minst? Hvis ikke skjønner jeg ikke hvorfor det ikke skal være lov. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er .com, og jeg er fullstendig klar over at man må være 18 for å ha et enkeltpersonsforetak. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Leste dere ikke tradne av Petter noe som egoria laget stor sak av fordi han ikke var 18 da han bestilte gratis-domene? Hva i all verden er det for slags babbel, Ståle? 9411603[/snapback] Argh, sa vanskelig det skulle vaere a finne den traden da.. hmm Ingen andre som husker den? Hmm ja.. franskleksen ja.. hmm.. far vente litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå