Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller du kan se på en skikkelig dårlig film, som Stormbreaker :p Hvis du kommer deg igjennom alle testene (IE6, WMP11 & DRM-dritt) og du tilfeldigvis har et gavekort fra [email protected] med koden 65395411133  :ohmy:

9401517[/snapback]

Når du greier å komme deg gjennom det med Linux maskinen din, tviler jeg på at det skal bli no problem for oss windass brukere.

9401665[/snapback]

Jeg måtte nok ty til Windows... Og dessuten kjører jeg bare Mac nå, trenger ikke Linux ennå :)

Lenke til kommentar
just having fun searching a name for future studio of mine [...] pirahna studio

Heter ikke foretaket ditt Piraja Studio? :p COINCIDENCE? I THINK NOT!

9401709[/snapback]

Har aldri hatt problemer med å inrømme mine kilder, men jeg har ærlig talt aldri sett det før. Pirajafisken.net er jo et domene jeg har hatt lenge, og navnet kommer rett derfra. Men tro hva du vil, for all del.

Lenke til kommentar
Henrik:

Har du brukt telefonen nok til å kunne uttale deg om "ekkelt-å-skrive-på-pga-touchskjerm"-uttalelsane?

9401195[/snapback]

Jepp, faktisk!

Ja, det er litt rart. Eg har blitt litt for vant til tastaturet på min E61, så det er ikkje alltid eg treff dei riktige tastane. Men sjølve tastatursystemet er smart! Det gjer faktisk ingen verdens ting om eg skriv eit ord feil.Tippar at eg skriv i omtrent 3/5 av farta eg gjer på min E61, og det er heilt OK for å vere første prøve. :)

Lenke til kommentar
Men tastatursystemet som gjetter ordene for deg om du skriver feil er vel basert på engelsk og vil dermed ikke funke optimalt når du skriver på norsk? Eller er jeg helt på jordet?

9403451[/snapback]

Ord som du etter kvart legg inn blir lagt i ei fil som heiter "dynamic-text.dat". Denne fila kan ein laste ned og erstatte med ei norsk ordbok (sjå vedlegg). :)

Haha: Python 3000 breaks "Hello World!"

dynamic_text.dat.txt

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...