Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Nå tok det av her.. Tror ikke vi kan slippe inn flere folk.. Men det MSN-partyet i går kveld var jo en slager.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Dårlig gjort av PolskeKatta og ikke kommentere mitt nye slagord... Noen som har forslag til middag? Nå hadde jeg ikke mye å skrive om nei... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) God morgen alle sammen!! Huff... jeg orka ikke å være med på MSN-partyet jeg... var drit sliten og hadde vondt i huet! Og jeg liker ikke felles greier heller det blir så sykt mye SPAM!!!!!!! Edit: Glemte å kommentere designet Marve: Drit digg header, elsker store headere! Knappene var digge som F...!!!!! Endret 11. mars 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Dårlig gjort av PolskeKatta og ikke kommentere mitt nye slagord... Noen som har forslag til middag? Nå hadde jeg ikke mye å skrive om nei... Haha.. Middag; Fylt pasta med saus til? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Herlig.. Jepp, det er meg! God dag/morgen forresten. Sitter nuh på skulen.. ogga-bogga. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Dårlig gjort av PolskeKatta og ikke kommentere mitt nye slagord... Jeg har visst oversett det. "Å drikke en liter sprit om dagen, er som å ha en ilder i magen" = Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Dårlig gjort av PolskeKatta og ikke kommentere mitt nye slagord... Jeg har visst oversett det. "Å drikke en liter sprit om dagen, er som å ha en ilder i magen" = :lol: /me har iallefall ingen ilder i magen Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 PoleCat: Når får vi se skjermen din og og den oppdaterte nerdebula? /me digge ordet nerdebule Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Har wh1te stukket av? Mat og CS. Tok et über hs med Deagle, så rullet en lærer bort på stolen... q+tab Nå blir jeg her en stund. Edit: pwnd Endret 11. mars 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 PoleCat: Når får vi se skjermen din og og den oppdaterte nerdebula? Hadde jeg glemt det ja. Tar bilde i dag! Tenk dere, nerdebule med 173T og buglampe! It doesn't get any better than this folks! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg sitter her på skolen mitt i gymtimen. Skal liksom prøve å ordne noe websider (oppdatere og legge inn stoff) men med den ******* Citrix'en får jeg jo ikke gjort noen ting. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Jeg fikk en gæren link av en kompis nå: Edit: Nøkkelord: Dancemachine på TG03 Edit2: linken funka visstnok ikke, så se etter dancemachine.avi i den nye linken Endret 11. mars 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 @Jibba; Takk.. Kan bli morro å se resultatet.. Regner med det kommer opp en alfa-html-css-beta test i løpet av helgen.. @arve1; Liker bedre herlige bananer.. @arve2; Nei når du har en liter sprit i magen tar det ikke lange tiden før den literen kommer opp igjen heller. Sikkert lettere å få en liter sprit opp fra magen enn å få en ilder opp av magen.. @wh1te; Spilte litt CS ista med 1.klassingene.. Tror ikke de kan drive med stort annet på fritiden.. Ikke så gode, men det bare vrker slik. Eide jo seff da, vertfall på rats-mappet. /me skal ta bilde av nerdebula mi i morgen, må vel finne et annet navn på den siden Polertoninious har © på nerdebula.. Mulig den må ryddes _LITT_ først.. @Mikka; Åssen det..? Ikke FTP-tilgang elns..? Skulle egentlig lage litt kode ista, men gadd ikke. Det er vertfall lettere å fikse sider fra skolen nå, siden jeg bruker Notepad/EditPlus enn før da jeg brukte FrontPage.. Det var rimelig umulig siden dem kjørte eldre FP version her.. @Jibba2; Den linken var gæren, for den funka ei.. Oh yeah. 5mins på data, så lese litt religion.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 @wh1te; Spilte litt CS ista med 1.klassingene.. Tror ikke de kan drive med stort annet på fritiden.. Ikke så gode, men det bare vrker slik. Eide jo seff da, vertfall på rats-mappet. /me skal ta bilde av nerdebula mi i morgen, må vel finne et annet navn på den siden Polertoninious har © på nerdebula.. Mulig den må ryddes _LITT_ først.. Jeg skal også ta bilde av bula mi. Jeg har 3 bilder på "www" nedenfor alle innlegga mine Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Marvings: Null FTP, Citrix klikker hvert 10. minutt, egentlig lite tilgang til noen ting som helst, passordet mitt er endret uten at jeg vet hva det nye er, ting går tregt, jeg får opp "terminate application?"-melding hele tida.. Egentlig flere ting som ikke funker enn som funker. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Synes alle skal ta bilde av bula si jeg og legge ut.... PoleCat: jeg har 193T yummy skjerm, men skulle hatt en til... eller to Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 PoleCat: jeg har 193T yummy skjerm, men skulle hatt en til... eller to Om du liker strukkne pixler så.... Jeg skal kjøpe meg en til 173T med en gang jeg flytter. Det er bestemt! Å kjøre dual med en Q17S gir liksom ikke helt samme opplevelsen. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 strukne pixler??? lite av det, som jeg har merka... eneste når jeg strekker wallpapers..... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 PoleCat: jeg har 193T yummy skjerm, men skulle hatt en til... eller to Om du liker strukkne pixler så.... Jeg skal kjøpe meg en til 173T med en gang jeg flytter. Det er bestemt! Å kjøre dual med en Q17S gir liksom ikke helt samme opplevelsen. URL til Q17S..? Når flytter du..? Mulig min skjerm er klar for utbytte snart.. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ka synst dere om Samsung 19" CRT Syncmaster 957P ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå