Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Sant, men jeg prøver hele tiden å lage sider som funker fint i IE6, men som er enda bedre i IE7, sånn at folk faktisk blir fristet til å oppgradere :)

9386271[/snapback]

Har ikke Microsoft pushet ut tvangsoppgradering til IE7?

I så fall blir det litt vanskelig for de som har IE6 å oppgradere til v7.

9386585[/snapback]

Svært mange bedrifter/organisasjoner kjører andre oppgraderingsrutiner enn Update, og de oppgraderer ikke fordi det MS baserte intranettet da klapper i sammen. Gammel bruk av ActiveX.

Jeg har også stengt av den oppgraderingen på en av mine PC-er. Men det er helt kurant å oppgradere til IE7 når jeg vil.

Det viser også statistikk på nettlesere. Det kom et skikkelig hopp på IE 7 når oppgraderingen skjedde. Senere har det stått langt mer stille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke Microsoft pushet ut tvangsoppgradering til IE7?

I så fall blir det litt vanskelig for de som har IE6 å oppgradere til v7.

9386585[/snapback]

Nope, den er kritisk, men ikke obligatorisk. Gjett om jeg får mye kjeft hver gang jeg har kjørt win update manuelt på en PC, og kunden ikke skjønner en dritt...

Lenke til kommentar
GENIALT SKREVET!

9384935[/snapback]

Merker det veldig når jeg jobber med Serbere, kunder, og minde medannsatta som skriver backend.

Noen ganger slenger man noen ekstra div's inn istedenfor å finne på noe lurt. Noen ganger heter den id'n #left, og veldig mange ganger bruker man text-indent: -9999px;

Og jeg er egentlig superpertentlig på det der.

Jobben må bli gjort og gidder ikke jobbe mye mer for å få det supersemantisk.

Som han sier, 95% og jeg vil gå høyere også, er det lettest å bruke web standarder.

Det har da skjed noe forbedringer i Internet Explorer 7 :)

9386022[/snapback]

Fortsatt mange fine feil i IE7 som fører til at man må skrive egen kode. :)

Tro meg.

Lenke til kommentar
text-indent: -9999px;

9388615[/snapback]

Jeg har ikke fått med meg at text-indent er galt? Noen som kan oppdatere meg? Jeg bruker det stort sett bare når jeg har en header hvor jeg vil ha bilde/logo istedenfor tekst for de som har støtte for det. Er det galt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...