Rabbid Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) En kan si mye rart om MS, men hardware-avdelingen deres har ting på stell, skal jeg si deg. 9373465[/snapback] Har hatt to MS-produkter (mus og tastatur) og begge datt fra hverandre relativt raskt, men de var gode så lenge de varte. Endret 27. august 2007 av IQ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 At dere aldri går lei av å diskutere ting som er helt og holdent avhengig av personlige preferanser... PS, noen som har sett hva det står under avataren min? 9373347[/snapback] Du må forstå at av og til følest det svært riktig å overbevise alle andre om at dei syns feil Grats med det som står under avataren din Logitech har forresten alltid vore uslåelige på tastatur- og musefronten, så endar mest truleg opp med noko frå den verda. Er ettelleranna med (nesten) alle MS-tastatur eg har prøvd som eg ikkje likar... Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Du må forstå at av og til følest det svært riktig å overbevise alle andre om at dei syns feil 9373554[/snapback] Som om dere noen gang kommer til å lykkes. Man kan jo bla noen hundre sider tilbake og lese massediskusjonene over flerfoldige sider. Ikke mange som ble omvendt der i alle fall Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 MS er best på mus. Intellipoint er diiigg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 MS er best på mus. Intellipoint er diiigg 9373599[/snapback] Logitech MX500! Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 På'n igjen... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) På'n igjen... 9373628[/snapback] Overrasket? Trudde dette lå inngravert i Webkaféens hjernebark jeg. Endret 27. august 2007 av JonT Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Gidder ikke å bruke penger kjøpe dyre "merkevare"-datamus. Holder meg til billigsaker og kjøper heller ny hver gang den blir ødelagt. Har akkurat nå en ASUS-greie. Endret 27. august 2007 av IQ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Logitech har forresten alltid vore uslåelige på tastatur- og musefronten, så endar mest truleg opp med noko frå den verda. Er ettelleranna med (nesten) alle MS-tastatur eg har prøvd som eg ikkje likar... diNovo Edge? Du som skulle få deg jobb i en eller annen webshop og greier, har råd til sånt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jørgen: Regner med du allerede har dataene i access database og det er derfor du vil bruke det. Jeg ville isåfall funnet en måte og få lastet det over på en sql database. sqlit3 om du må ha flatfil. Det vil gjøre jobben mye enklere. Mener å huske å ha gjort noe sånt med asp da, ække så vanskelig.. Ergotastatur er kun bra om man er vandt til det. Eneste tastaturet som fungerer for meg er det jeg er vannt til. Også må det ikke bråke så mye Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Logitech har forresten alltid vore uslåelige på tastatur- og musefronten, så endar mest truleg opp med noko frå den verda. Er ettelleranna med (nesten) alle MS-tastatur eg har prøvd som eg ikkje likar... diNovo Edge? Du som skulle få deg jobb i en eller annen webshop og greier, har råd til sånt. 9373764[/snapback] Hihi. Om eg får jobben, iallefall Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Microsoft: Går det først en idealistisk trend i å hate et selskap, hjelper det ikke hva selskapet gjør for å rette det opp. Massesuggesjonens kraft er uovervinnelig. Dessverre er mennesker svake på dette området, og faller for suggesjonen i stedet for å danne seg en oppriktig mening basert på et objektivt synspunkt. Selv om Microsoft hadde klart å produsere verdens beste produkter og programvare, ville relativt mange innenfor enkelte miljøer ha store vanskeligheter med å innse at det er riktig. Hva skyldes det? Det er det jammen ikke godt å gi et klokt svar på. Men det skaper diskusjoner nå diskusjoner. Store offer for suggesjon, noen fortjent og andre ikke: Microsoft Windows (pris, frihet og sikkerhet) Microsoft Internet Explorer (monopol, standarder og funksjon) Opera (beskyldt for å være bloat) FRP (latterligjøring og svartmaling fra andre partier) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ultra flat er sweet å skrive på, da. Akkurat som en laptop.9373161[/snapback] Derfor er det hat. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 De fleste her hører vel på musikk når de sitter på dataen, så det gjør vel ikke så mye om tastaturet lager lyd? Ultra flat er uansett digg å skrive på! Har et hjemme og et på jobben. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Fuck! Endret 28. august 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (...) Using background images is currently the only way designers can use their favorite fonts on the web. (...) Jasså? Huleboer Wium til tjeneste? Ser ikke helt poenget med artikkelen, i teorien er det selvfølgelig bra at Prince støtter TT-fonter, men i praksis betyr det ingenting så lenge folk bruker andre programmer for å rendre nettsider. Da kan man heller bruke sIFR. Det 'degraderer' også fint. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Jørgen: Regner med du allerede har dataene i access database og det er derfor du vil bruke det. Jeg ville isåfall funnet en måte og få lastet det over på en sql database. sqlit3 om du må ha flatfil. Det vil gjøre jobben mye enklere. Mener å huske å ha gjort noe sånt med asp da, ække så vanskelig.. Ergotastatur er kun bra om man er vandt til det. Eneste tastaturet som fungerer for meg er det jeg er vannt til. Også må det ikke bråke så mye 9374161[/snapback] Nja, det er egentlig om å gjøre å beholde access som back end rett og slett fordi at jeg har problemer med å finne et mer effektivt system for å legge inn dataene. Lager jeg et web-GUI for dette også, som strengt tatt må til med en annen database, så dreper damene som puncher data meg pga tregheten de får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå