Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra, Arve, bra.

9372302[/snapback]

Jajo, takk. Men no har eg hatt det same tastaturet i..tja. Fire-fem år kanskje? Lenge ivertfall. Det har gjort jobben sin svært bra. Logitech Internet Navigator Keyboard :love:

Jeg har drept 20 tastatur på den måten der. Minst SERIØST MINST TYVE STYKKER. Jeg hater det.

9372336[/snapback]

Sheesh, då er du berre dårlig. For min del har eg berre tørka av, opna opp og tørka dei. Men denne gangen gjekk det ikkje. Trur ikkje heilt at dei tynne arka med sånne fænsikretsar har heilt godt av kokande, syrlig kaffi...

Gode forslag til nye tastatur? Must-haves er medieknappar (fram, tilbake, play/pause, stop, volum). Og det er eigentleg det einaste eg forlangar òg.

Lenke til kommentar

Neesh, jeg har prøvd tørke-metoden flere ganger. Ikke så veldig effektiv her i gården. Og så pleier jeg å ødelegge knappene når jeg river de av. Har nå et gammelt Dell-tastatur som bråker som fy - men det er virkelig behagelig å skrive på, og det tåler en god del smell (ja, jeg smeller tastaturet når noe er gale :D)

Lenke til kommentar
Edit: Så det var du som forårsaket kræsjet her om dagen, ja, Jørgen? :p

9373356[/snapback]

Hah, det var akkurat før min tid. They brought me in to clean up the mess. Call me the cleaner :cool:

Er det noen som har erfaring i å hente data fra Access? Jeg trenger bare en veldig enkel front-end, og lurer på om jeg skal bygge opp spørringene selv i asp-en eller om jeg kan hente ferdige spørringer fra Access.

edit; endelig kan jeg redigere uten at noen ser det igjen. POWWAH!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...