PT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) L I N K *digger knappene* Endret 10. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 L I N K *digger knappene* Takk.. Kan det bli bra..? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Til å være 4x Alfa så er jo dette knaskens Marva... Min dom: Er ikke så stor fan av høye headere, men du kan ikke be dem kutte et etasje eller fem på bygget heller Gjelder litt det over, men siden ble litt knapp. Nå er jo headeren 60 % av siden, men det kommer sikkert mer innhold, og da jevner det seg ut. Likte ikke jeg den andre fonten i headeren? Men syns den kom litt lite frem. Litt skryt er vel og på sin plass... Grisefine knapper! ... som jeg regner med får en like grisefin mouseover... Pene fargevalg. Tja, litt vanskelig å finne positive ting om en side syns jeg, men den var i hvert fall oversiktelig, ren og ildervennlig! Endret 10. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Er ikke så stor fan av høye headere, men du kan ikke be dem kutte et etasje eller fem på bygget heller Høye headere r0xx0r! Endret 10. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Til å være 4x Alfa så er jo dette knaskens Marva...Er ikke så stor fan av høye headere, men du kan ikke be dem kutte et etasje eller fem på bygget heller Gjelder litt det over, men siden ble litt knapp. Nå er jo headeren 60 % av siden, men det kommer sikkert mer innhold, og da jevner det seg ut. Likte ikke jeg den andre fonten i headeren? Men syns den kom litt lite frem. Litt skryt er vel og på sin plass... Grisefine knapper! ... som jeg regner med får en like grisefin mouseover... Pene fargevalg. Tja, litt vanskelig å finne positive ting om en side syns jeg, men den var i hvert fall oversiktelig, ren og ildervennlig! Heh.. Alt du nevner av negativt skal jo vekk.. Fonten i header har vert diskutert før osv.. Mulig header er høy.. Jeg kjører 1280*1024 og syns det er greit, men jeg liker litt store headere.. Siden er knapp nå ja. Mangler jo alt av innhold.. Takk for kommentarer.. Kan vel ikke utelate at Polert har hatt en liten finger med i spillet når det gjaldt utformingen av knappene. Det er lite arbeid, men jævli god finish på dem.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Er ikke så stor fan av høye headere, men du kan ikke be dem kutte et etasje eller fem på bygget heller Høye headere r0xx0r! Jeg liker det også.. Kommer seff an på siden, men her syns jeg det passet. Spesielt med det bildet.. ArtFace.no skal byttes ut med aroneid.com though. Tiden er ikke moden for ArtFace.no enda.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Sove, eller ikke sove. DET er det store spørsmålet... EDIT: Endret 10. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har en Alfa-alfa-alfa-beta versjon av nye aroneid.com oppe..; L I N K Kommentarer hittil..? Slt utenom grafikk er ikke begynt på. S I N N S Y K T digg! Den likte jeg virkelig! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Tja snart.. Syns Sigmoidèus hadde en fin forklaring på høye headere; Men høye headere er en smakssak. Noen liker dattera, andre like mora, Arve liker faren osv... Haha.. Nice.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har en Alfa-alfa-alfa-beta versjon av nye aroneid.com oppe..; L I N K Kommentarer hittil..? Slt utenom grafikk er ikke begynt på. S I N N S Y K T digg! Den likte jeg virkelig! Takk.. Da blir det å mekke den ferdig i løpet av helgen/neste uke da.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Den der var ganske.. ehmm.. deilig Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hvem laga knappene fra scratch sa du? Alle tre? Lite arbeid!? Jeg satt for f*enmeg i........ 5 minutter. @ PoleCat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ah, da har jeg kommet meg på skolen og foran den bærbare, klar til å drepe tid. Plan for skolen idag: Sløve og surfe her de to første timene, spise, surfe her og skrive litt reklameanalyse de to neste, bake en snus, spille litt cs, surfe litt og sløve. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Hvem laga knappene fra scratch sa du? Alle tre? Lite arbeid!? Jeg satt for f*enmeg i........ 5 minutter. @ PoleCat Det var jo det jeg sa, wiseass.. Pøh. Du kom med forslaget jeg mekka grunnlaget og så tok du over og endra litt på transform og farger. Er 5 minutter lang tid..? Du må vel trekke fra de 2 minutta du brukte å få til å sende meg bildet etterpå.. Neida, Endret 11. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det var jo det jeg sa, wiseass.. Hvisket beskjedent, vil jeg nå heller si. Pøh. Du kom med forslaget jeg mekka grunnlaget og så fok du over og endra litt på transform og farger. Right.... Er 5 minutter lang tid..? Du må vel trekke fra de 2 minutta du brukte å få til å sende meg bildet etterpå.. Ironi? Ukjent begrep? God morgen forresten! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 QUOTE (/\/\) Det var jo det jeg sa, wiseass.. Hvisket beskjedent, vil jeg nå heller si. Potitoe/Potatoe.. QUOTE (/\/\) Pøh. Du kom med forslaget jeg mekka grunnlaget og så fok du over og endra litt på transform og farger. Right.... Exactly.. (sånn ca vertfall..) Ironi? Ukjent begrep? *finne ordbok* God morgen forresten! Hei hopp.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 /me har fått en god ide til en ting du kan gjøre med den siden Marvil! Forklarer det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 /me har fått en god ide til en ting du kan gjøre med den siden Marvil! Forklarer det når jeg kommer hjem. Herlig.. Har ikke så mye tid i dag, though.. Religionsprøve i morgen.. Litt forumisering blir det nok.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Herlig.. What happened to "Herlige bananer"? Har wh1te stukket av? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Herlig.. What happened to "Herlige bananer"? Har wh1te stukket av? Hm. Hadde jeg nesten glemt.. Da var det herlige bananer da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå