Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er glad i tittel oppå bilde?

9333037[/snapback]

Jeg og! Synes det ser lekkert ut. Dessverre har jeg bare programmeringsskillza, ikke design, dessverre.

Ole Martin: Liker det forstatt ikke jeg altså. Er superpent, men ikke som bedriftside føler jeg.

9333075[/snapback]

Kommer jo litt an på hva slags firma det er.

I dette tilfellet går det vel mye på webdesign og profilering, og jeg synes siden gjør et utmerket inntrykk. Synes det er lekkert og stilrent, akkurat slik jeg ville ønsket dersom jeg skulle hatt en firmaside. Selvsagt ville jeg ikke valgt akkurat _det_ designet, men jeg ser jo at han har skjønt hvordan man blander delikat med informativt og enkelt.

Eneste jeg stusset på var "Piraja studio, ... )" Tror jeg ville satt kolon der, akkurat nå virker det egentlig litt om du tilbyr tre tjenester.

• Piraja studio - hva nå det skulle være
  • webdesign
  • firmaprofilering

Endret av Nazgul
Lenke til kommentar

Hehe, er klar over den lille kommafeilen, får vel tid til å ordne det før jeg koder den :) Takk for ros, Nazgul.

Sebastian: Det er greit, ikke alle kan like den, hehe. Men det er viktig at siden er personlig, det er et enkeltpersonforetak, og foto er både personlig og viktig. I tillegg syntes jeg bildet harmonerer så fint med designet, skaper både balanse og gjør det hele mer spennende.

Lenke til kommentar
Nå har vi kjøpt oss mac på jobben for å teste nye cms systemet vårt.

Gutta sitter å morer seg. Og lurer på hvorfor cms'et ikke fungerer i safari. Tihi

9334949[/snapback]

De er ikke de første! (og heller ikke de siste).

PS! CMS-et jeg bruker virker i Safari, til og med RTE-en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...