Magnus Holm Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Du er glad i tittel oppå bilde? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Plassbesparende, og det ser bra ut? Hvorfor ikke, liksom? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Du er glad i tittel oppå bilde? 9333037[/snapback] Du er ikke? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ole Martin: Liker det forstatt ikke jeg altså. Er superpent, men ikke som bedriftside føler jeg. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Du er glad i tittel oppå bilde? 9333037[/snapback] Jeg og! Synes det ser lekkert ut. Dessverre har jeg bare programmeringsskillza, ikke design, dessverre. Ole Martin: Liker det forstatt ikke jeg altså. Er superpent, men ikke som bedriftside føler jeg. 9333075[/snapback] Kommer jo litt an på hva slags firma det er. I dette tilfellet går det vel mye på webdesign og profilering, og jeg synes siden gjør et utmerket inntrykk. Synes det er lekkert og stilrent, akkurat slik jeg ville ønsket dersom jeg skulle hatt en firmaside. Selvsagt ville jeg ikke valgt akkurat _det_ designet, men jeg ser jo at han har skjønt hvordan man blander delikat med informativt og enkelt. Eneste jeg stusset på var "Piraja studio, ... )" Tror jeg ville satt kolon der, akkurat nå virker det egentlig litt om du tilbyr tre tjenester. Piraja studio - hva nå det skulle være webdesign firmaprofilering Endret 21. august 2007 av Nazgul Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hehe, er klar over den lille kommafeilen, får vel tid til å ordne det før jeg koder den Takk for ros, Nazgul. Sebastian: Det er greit, ikke alle kan like den, hehe. Men det er viktig at siden er personlig, det er et enkeltpersonforetak, og foto er både personlig og viktig. I tillegg syntes jeg bildet harmonerer så fint med designet, skaper både balanse og gjør det hele mer spennende. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Syntes det så veldig kjedelig og fikk sånn "dette-har-jeg-sett-før" feeling. Litt for bloggaktig design. Ikke nok business der.. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Mtp at dette er et lite foretak synes jeg dette gir et godt bilde av bedriften, jeg vil ikke beskrive et enkeltpersonsforetak som veldig corporate. Jeg liker designet Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg elsker mspaint. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Har du ikke en blogg å skrive slike meningsløse ting i? Endret 21. august 2007 av sparks Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) loathsome: Jeg savner Python og Django i signaturen. Ikke si du har glemt det med vilje? Endret 21. august 2007 av JonT Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Judofyr: Det beste du kan gjøre er å gå allmennfag, og velge full fordyping i matte, fysikk og kjemi. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Forøvrig har jeg kanskje skaffet meg to ukers utplassering her: Tag Studio AS9332646[/snapback] Jennifer på førstesiden har jeg gått 3 år i klasse med på HiG.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Did you hit it? Mange som liker Coda sin js-navigasjon. Endret 22. august 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 I don't. No work uten JS, og det er crap. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ser jo stilig ut, utvilsomt, så for dei fleste vil det vere ei bra løysing. Men skru av Javascript og prøv igjen, du Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Coda sin menytype minner meg om noe Judofyr(?) drev og jobbet med for en god stund siden. Hva skjedde med det prosjektet? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Did you hit it? Mange som liker Coda sin js-navigasjon. 9334782[/snapback] Den er pen, men lite brukervennlig som nevnt. Veldig mac. Nå har vi kjøpt oss mac på jobben for å teste nye cms systemet vårt. Gutta sitter å morer seg. Og lurer på hvorfor cms'et ikke fungerer i safari. Tihi Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Nå har vi kjøpt oss mac på jobben for å teste nye cms systemet vårt.Gutta sitter å morer seg. Og lurer på hvorfor cms'et ikke fungerer i safari. Tihi 9334949[/snapback] De er ikke de første! (og heller ikke de siste). PS! CMS-et jeg bruker virker i Safari, til og med RTE-en. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Er vel litt i overkant føkkt om ein webapplikasjon er nettlesaravhengig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå