PoleCat Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Marvil: FY F*N Marvil: INNI H*LVET* PoleCat: heh Marvil: SYKESTE JEG HAR SETT! PoleCat: fint hus? Marvil: So f*cking nice i could join arve in teh shower! Kunne ikke dy meg. EDIT: (denne er veldig intern) Endret 10. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Marvil: FY F*N Marvil: INNI H*LVET* PoleCat: heh Marvil: SYKESTE JEG HAR SETT! PoleCat: fint hus? Marvil: So f*cking nice i could join arve in teh shower! Kunne ikke dy meg. EDIT: (denne er veldig intern) HAY!! Du glemte det jeg sa etterpå, men jeg skal la det passere.. Det dreide seg om et bilde, ikke noe ekkelt altså.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har Marvil sett huset ditt elns??? eller har han bare sett bilde? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har Marvil sett huset ditt elns??? eller har han bare sett bilde? Nei, en menyknapp jeg syns var jævli snadder.. Ikke noe webcamsex eller noe lignende.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har Marvil sett huset ditt elns??? eller har han bare sett bilde? Marvil vet ikke forskjellen på noen menyknapper og et bilde. Men det er sånn som kommer etterhvert. Vi må være snille med de som ikke kan så mye. Han lærer nok. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har Marvil sett huset ditt elns??? eller har han bare sett bilde? Marvil vet ikke forskjellen på noen menyknapper og et bilde. Men det er sånn som kommer etterhvert. Vi må være snille med de som ikke kan så mye. Han lærer nok. You're nazty tonight, Umberta.. I've got some MSN-logs I could post as well.. Det var da et bilde jeg fikk tilsendt, wiseass! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det var da et bilde jeg fikk tilsendt, wiseass! En psd-fil takk. Viva la resemblance! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det var da et bilde jeg fikk tilsendt, wiseass! En psd-fil takk. Viva la resemblance! Potitoe/potatoe.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Er det stengt? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Fått deg ny dame HalTan? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Fått deg ny dame HalTan? ØYH! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Fått deg ny dame HalTan? ØYH! @ HalTan... Lurer på om jeg skal lage meg ei ny personlig side, er den gamle noe å samle på? Altså, er det noe jeg burde ta med meg videre? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 :lol: @ bilde! Hår på brystet har ho også Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Lurer på om jeg skal lage meg ei ny personlig side, er den gamle noe å samle på? Altså, er det noe jeg burde ta med meg videre? Denne du tenker på? Tja... Personlig, så synes jeg den (^^) er en smule kjedelig, og det er jo alltids gøy å lage websider. Bare start du @ HalTan Endret 10. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 HAHAHAHA NICE HALTAN *digge* Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Lurer på om jeg skal lage meg ei ny personlig side, er den gamle noe å samle på? Altså, er det noe jeg burde ta med meg videre? Denne du tenker på? Tja... Personlig, så synes jeg den (^^) er en smule kjedelig, og det er jo alltids gøy å lage websider. Bare start du @ HalTan Jes, dætt vånn... Kjedelige farger eller rett og slett kjedelig? Har en del orginale idéer, som dog ikke er så lette å gjennomføre. Men tenkte å beholde mouseover, selv om ikke alle likte den... Tenkte også å beholde noen av fargene, men kanskje en justering av de... Endret 10. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har en Alfa-alfa-alfa-beta versjon av nye aroneid.com oppe..; L I N K Kommentarer hittil..? Slt utenom grafikk er ikke begynt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå