Arve Systad Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Greit. Rømme, veldig lite av en boks til 15kr elns. ~2kr rømme. Fløtegratinerte poteter var i en sånn ferdig frossenpakke fra Hoff. Gode faktisk Zalo, ti dråper av ei flaske til 30kr elns. ~0.01kr. Greit, bummer, ca 38kr. Edit: Hoff trenger nye websider. Endret 21. august 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Så unektelig digg ut det der, Arve. Det er sånn mat jeg snakket om i sted, som er digg når man gidder å ta seg tid til å lage det! I dag slipper jeg å mekke middag selv, heldigvis, en av godene med å bo hjemme Ble litt gira av mine to doble cafe mocca på Kaffegalleriet nå, blir nok en lang kveld med litt webkaféfiksing og java av alle ting... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Da har jeg fått mitt aller første freelance designoppdrag med mitt nye foretak. Gratulerer, sparks Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Gratulerer, sparks! Så ut som en knallmiddag det der Arve, imponert. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Så unektelig digg ut det der, Arve. Det er sånn mat jeg snakket om i sted, som er digg når man gidder å ta seg tid til å lage det! I dag slipper jeg å mekke middag selv, heldigvis, en av godene med å bo hjemme Er litt slit å mekke, men så verdt det når du er ferdig. Da har jeg fått mitt aller første freelance designoppdrag med mitt nye foretak. Gratulerer, sparks 9330065[/snapback] Gratulerer, Ole Martin Kristiansen. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Zalo, ti dråper av ei flaske til 30kr elns. ~0.01kr. 9330012[/snapback] En dråpe er nokk. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Én dråpe, fordi heimkunnskapslæreren din har sagt det? Skal liksom ikke stå og lure på om det er såpe i vannet eller ikke, heller. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Jeg tar alltid for mye, jeg :S Men det gjør igrunn ikke noe, da blir det i hvertfall rent. Nok, forresten, ikke nokk. Font rendering philosophies of Windows and Mac OS X. Ganske så store forskjeller egentlig, kan få utslag på design og typografi som skal funke fint på begge platformer det der, faktisk. Ante ikke at forskjellene mellom ClearType i Windows og AA i OS X var så store. Endret 21. august 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Du ser jo forskjellene med det blotte øyet, er du virkelig så overraska..? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ikke at forskjellene var så store, nei. Jeg visste jo at det var ganske store forskjeller fra før, men ikke at bredden varierte så mye på like størrelser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har irritert meg over akkuratt det før jeg, Jesper! Men fra spøk til revolver - hvorfor Java ? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Obligatorisk på NITH, og da kan man likegjerne sette seg inn i det før man begynner ordentlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jamen da skjønner jeg deg Hvilket studie går du ? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) AA-en i OSX/Safari er i mange tilfeller for kraftig, mange fonter ser bold ut selv om de så absolutt ikke er det. Edit: Artikkelen du linker til Jesper, er den på Digg/Delicious/whatever? Virker heller dårlig atm. Social bookmarking er djevelens verk. Endret 21. august 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Den har helst sikkert blitt Digg'ed og det som verre er, tok en stund før den lastet ordentlig her. AAen i OS X er ganske digg synes jeg, tar bare litt tid å bli vant til den. Hvis man går fra non-CT-Windows er det nok kanskje litt i meste laget, men jeg har tunet min ClearType på Windows slik at den er ganske lik OS X sin, fordi jeg liker det, og da er det ganske digg å sitte på OS X. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Obligatorisk på NITH, og da kan man likegjerne sette seg inn i det før man begynner ordentlig 9330461[/snapback] Her på UiB har det vært totalt bortkastet å lære seg noenting av Java på forhånd, vi får absolutt alt med verdens minste teskje. Hadde første INF100-forelesning i dag, og den bestod hovedsakelig av Hello World skrevet på tavlen med løkkeskrift, samt forklaring av hva "ekstern lagring" er, og hva som er forskjellen på det og "intern lagring". Tror jeg skipper de neste 7-8 forelesningene. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hehe. Skrev en Hello World i går, ikke verdens mest vanskelige ting. Tror nok jeg skal klare meg uten å gå gjennom noe, men det er jo ikke dumt å ha litt innsikt fra før Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hehe. Skrev en Hello World i går, ikke verdens mest vanskelige ting. Tror nok jeg skal klare meg uten å gå gjennom noe, men det er jo ikke dumt å ha litt innsikt fra før 9330978[/snapback] Den som er fint med å kunne litt fra før, er at du kan prioritere jobbing med andre ting uten at det går ut over resultatene i faget. Btw: Anybody link me til webkafeen.no-betatest? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Når jeg går ut i tiende i år, skal jeg velge allmenn eller Medier&Kommunikasjon? Føler at allmenn blir kjedelig, men det blir lettere å få videre utdanning. Hører mange sier at M&K er veldig gøy (mye prosjekt-tid/fritid) og at man blir lei av allmenn. Men andre sier at man må gå allmenn for å få videre utdanning... Vanskelig... (Men tror jeg går for M&K) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Når jeg går ut i tiende i år, skal jeg velge allmenn eller Medier&Kommunikasjon?Føler at allmenn blir kjedelig, men det blir lettere å få videre utdanning. Hører mange sier at M&K er veldig gøy (mye prosjekt-tid/fritid) og at man blir lei av allmenn. Men andre sier at man må gå allmenn for å få videre utdanning... Vanskelig... (Men tror jeg går for M&K) 9331412[/snapback] Valgte selv allmenn (Studiespesialisering ) fordi jeg fikk følelsen av at de andre linjene mest sannsynlig ville blitt helt bortkastet (på grunn av kompetansenivået her, man lærer jo ting man kan bedre selv). Er med i en desentralisert opplegg; LOSA (Lokal Opplæring i Samarbeid med Arbeidslivet, eller "Latskap Og Sløvt Arbeid" som det mer populært er blitt kalt ), så jeg går ikke på samme skole som jeg er registrert på (Nordkapp VGS) Endret 21. august 2007 av IQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå