Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Woohoo, tøffe DemoniZer bygger PC! Kvifor ganske mange om dagen? Jobbar på databutikk elns? :p

 

Gah, har sinnsjukt lyst på ny PC sjølv, her eg sit. Får sjå om eg får meg jobb snart, og sånt. Er dyrt å bu her i Oslo :(

9328288[/snapback]

Går jo ann og oppgradere bare ;)

 

Selg dop!

9328306[/snapback]

Han kan få bli med på min neste :)

 

Men hva med å skaffe deg en jobb gutt?

Kasserer på smartclub? :thumbup:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke de som blir lei av den. Jeg elsker grandis og det er den beste maten du kan få når det gjelder pris/kg mat. Den er kanskje ikke så sunn som laksen han spiser her. Men dog den laksen kostet sikkert i seg selv 50 kroner og det er 2 grandiser det. :) En fattig student kan ikke påkoste seg så "lekker" mat som Arve Systad her har valgt. Han har et herremåltid det er sikkert vi alle enige om. Men den koster "skjorta" :no:

 

Kim...

Lenke til kommentar
Om knappe 2 uker er du lei av oppvasken og oppdager fenomenaliteten i grandis.. :p

9329654[/snapback]

 

Pøøsj. No har eg faktisk klart å mekke meg skikkelig middag omtrent kvar dag sidan eg kom til Oslo, og har tenkt å fortsette med det. God mat er bra. :)

 

Grandis blir man lei av før man setter den i ovnen.

9329669[/snapback]

 

Word, yo.

 

Skjønner ikke de som blir lei av den. Jeg elsker grandis og det er den beste maten du kan få når det gjelder pris/kg mat. Den er kanskje ikke så sunn som laksen han spiser her. Men dog den laksen kostet sikkert i seg selv 50 kroner og det er 2 grandiser det.  :) En fattig student kan ikke påkoste seg så "lekker" mat som Arve Systad her har valgt. Han har et herremåltid det er sikkert vi alle enige om. Men den koster "skjorta"  :no:

 

Kim...

9329722[/snapback]

 

Grandis er jo ikkje godt at all, man. Og nei, det er ikkje så dyrt som ein skulle tru; skal vi prøve å få fram konkrete tall her *finne kvittering*:

 

Laksefilet 4PK, 58kr - eg spiste to filetar ~= 24kr

Fløtegratinerte poteter, 27kr for ein pakke på 750g (4 porsjoner). Brukte ca 1/4 av den: ~= 7kr

Grønnsaker (gulrøtter og purre), mengde brukt ~= 5kr

 

36kr til saman. Pluss den vesle halvtimen det tek å lage til.

 

:)

 

Edit: Og til rundt samme pris får du mykje anna god og enkel middag. God mat treng ikkje vere så dyrt og komplisert som folk vil ha det til.

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...