Cucum(r) Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jajo, men du har fortsatt fysisk respons når du skriv - det er jo det som er the issue med iPhone. 9316476[/snapback] Enig, egentlig. Eg trur sjølv at det å ikkje ha fysisk respons er merkelig, men at det blir ei tilvenningssak, og ganske så naturleg etter kvart. Eg finn få personer som klagar over det, iallfall, og det virkar som om folk flest er veldig fornøgd med telefonen (det har aldri eksistert ein telefon som har fått så gode anbefalingar). Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hadde jeg ikke vært en e-post (og QWERTY) junkie, hadde jeg nok siklet etter en iPhone. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ikkje veldig overraskande Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvor mange html-elementer husker du på 5 minutter? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Klarte 48. Er laym da, er så mange møkkaelement som blir glømt fordi dei aldri blir brukt fordi dei er deprecated og usemantiske og alt det der. Endret 19. august 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) 68 Endret 19. august 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 43 Langt vanskeligere enn jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Greide 53. Glemte alle table-elementene og overaskende nok ting som textarea og link. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Named so far: A, ABBR, ACRONYM, ADDRESS, B, BIG, BLOCKQUOTE, BODY, BR, BUTTON, CAPTION, DD, DEL, DFN, DIV, DL, DT, EM, FIELDSET, FORM, H1, H2, H3, H4, H5, H6, HEAD, HR, HTML, I, IMG, INPUT, INS, KBD, LEGEND, LI, LINK, OBJECT, OL, P, PRE, Q, S, SCRIPT, SMALL, SPAN, STRONG, STYLE, SUB, SUP, TABLE, TD, TH, TITLE, TR, TT, U, UL, You forgot: APPLET, AREA, BASE, BASEFONT, BDO, CENTER, CITE, CODE, COL, COLGROUP, DIR, FONT, FRAME, FRAMESET, IFRAME, ISINDEX, LABEL, MAP, MENU, META, NOFRAMES, NOSCRIPT, OPTGROUP, OPTION, PARAM, SAMP, SELECT, STRIKE, TBODY, TEXTAREA, TFOOT, THEAD, VAR, Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Klarte 52. Men batteriet på tastaturet gikk i midten Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Er det bare meg, eller bør ikke dette funke i Django/Python? if choice in request.POST: Hver gang jeg kjører denne viewen, uten at at det er noe i POST directorien (altså igjen POST variabler), får jeg beskjed om at "global name 'choice' is not defined". EDIT: POST er en dictionary som inneholder alle HTTP POST-request variabler. (sånn som dette) { 'choice': 2, 'something': 'string', } views.py: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor def detail(request, poll_id): #if request.POST.has_key(choice): if choice in request.POST: p = get_object_or_404(Poll, pk=poll_id) try: selected_choice = p.choice_set.get(pk=request.POST['choice']) except (KeyError, Choice.DoesNotExist): # Redisplay the poll voting form. return render_to_response('polls/detail.html', { 'poll': p, 'error_message': "You didn't select a choice.", }) else: selected_choice.votes += 1 selected_choice.save() # Always return an HttpResponseRedirect after successfully dealing # with POST data. This prevents data from being posted twice if a # user hits the Back button. return HttpResponseRedirect(reverse('mysite.polls.views.results', args=(p.id,))) else: """ try: p = Poll.objects.get(pk = poll_id) except Poll.doesNotExist: raise http404 return render_to_response('polls/detail.html', {'poll': p}) """ #get_list_or_404() - bruker .filter() istedenfor .get() p = get_object_or_404(Poll, pk=poll_id) return render_to_response('polls/detail.html', {'poll': p}) Endret 19. august 2007 av JonT Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Klarte 56, mange jeg kom på mot slutten, bl.a. en haug med form-relaterte ting. Var en del vanskeligere enn jeg hadde trodd altså. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Klarte 56, mange jeg kom på mot slutten, bl.a. en haug med form-relaterte ting. Var en del vanskeligere enn jeg hadde trodd altså. 9318406[/snapback] Sweet Titles var .. ... sweet Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg klarte 55 HTML element, men jeg skrev inn flere elementer jeg aldri har brukt eller vet hva er til ^^ Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Hein lurer på om du har en søster som heter Kristin, jøørgis. Dagens must-reeeed. Endret 20. august 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Da mistet halve oslo strømmen. Og det er gøy når man har en sån liten serverpark Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Da mistet halve oslo strømmen. Og det er gøy når man har en sån liten serverpark What? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Da mistet halve oslo strømmen. Og det er gøy når man har en sån liten serverpark What? 9320233[/snapback] http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/08/20/509401.html Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Da mistet halve oslo strømmen. Og det er gøy når man har en sån liten serverpark What? 9320233[/snapback] Strømbrudd lammer Oslo sentrum Sikkert gøyalt å være den kranføreren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå