Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ka du satte strek for no, PT?

/me kom nettopp ut av dusjen. Mens eg var i dusjen var eg NAKEN, og VÅT - våt mellom beina. Og så gnidde eg sjampo i håret, sånn at det rant skum nedover den nakne, herlige kroppen min. :lol: :lol:

:w00t:

Arve med sin lille larve... :ermm:

Når har du tenkt å rense teppet mitt, ettersom middagen min kom opp igjen etter å lest innlegget ditt? :yucky::p

Lenke til kommentar
Arve med sin lille larve... :ermm:

Når har du tenkt å rense teppet mitt, ettersom middagen min kom opp igjen etter å lest innlegget ditt? :yucky::p

Har ikkje insekt på rommet, så eg har ingen liten larve. Har store andre ting derimot.

Har ikkje tenkt å rense teppet ditt etter at du kom på det. At "middagen min kom opp" var berre en dårlig unnskyldning.

En rein arve er definitivt bedre enn en skitten arve (slik han er til vanlig), men jeg har slettes ingenting i mot at du har på deg klær.

Har aldri antyda at eg er naken no. Sa berre at eg var naken mens eg var i dusjen, som i og for seg er ganske normalt.

:w00t:

Lenke til kommentar
Herregud! Eg beskriver en relativt normal tur i dusjen der eg var NAKEN. Så synest alle eg er ekkel? herregud altså.. :dontgetit:

Og polecat, ja - kvaliteten på kafeen er høgare no enn for en time sida.

Det har noe med fortiden å gjøre.. Om jeg hadde hatt en fortid som pedofil hadde jeg ikke gått rundt nå og sagt; "Oi dæven den ungen var smekker.." ;)

Neida, men noen ting overlater vi til fantasien, evt til å ikke nevne.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...