Arve Systad Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Heile grunnlaget for tråden var jo å holde OT-tjafs her, sånn at det ikkje kjem ut alle andre stader. Edit: Dessuten "fraskreiv" vel Hein seg ansvaret å moderere kafeen, sidan den er såpass intern, og han er en del av den sjølv. Right? Edit2: Æsj! Var akkurat å handla inn litt stæsj. Huska alt, utenom en jævla pose kaffepulver. Sheesh. Endret 13. august 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har frå før Stakk berre bortom og kjøpte kaffi, eg. Må ha det likevel. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Følte meg litt truffet ja :-/ Skylder meg en cola, Jørgis. Alle her driver jo seriøst med web, iallefall de fleste - så vi er og blir web-relaterte. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Dessuten "fraskreiv" vel Hein seg ansvaret å moderere kafeen, sidan den er såpass intern, og han er en del av den sjølv. Right? Jo, for så vidt. I alle fall sånne drittsaker. Pass forresten på å kalle meg ved nick, sånn at utenforstående kan forstå og ta del i samtalen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Herregud. Folk frå utsida får heller lære seg navn på folk her inne. Forresten så står det i signaturen din Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Ja, Hein, dette blir for dumt Endret 13. august 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Error detected during transfer of irony, connection terminated. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Skal gi deg error langt oppi der sola aldri skin, eg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg er ikke Mac-geek altså Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Sheesh, du har virkelig latt deg kjøpe. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er ikke mine da (dessverre). Kommer en svart en i posten om litt over en uke da, regner jeg meg. Studielån skal i hvertfall svis av på det Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg er ikke Mac-geek altså 9271596[/snapback] Hey, samme oppsett som meg, jo! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Spoken like a true non-Mac-user Den nye iMacen er forresten übersweet! Edit: Henrik er ikke non-Mac-user da, seff... Endret 13. august 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Får fnatt av PHP, Wordpress og all den driten der! Jeg er i hvert fall helt sikker i min sak, jeg skal drive med front-end! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Da kommer du ikke langt. Hvis du ikke klarer å sette opp Wordpress o.l., kommer du til å slite med å gi fremtidige kunder det de vil ha, tror jeg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Stakkar Kiman Henrik; skuffande. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Da kommer du ikke langt. Hvis du ikke klarer å sette opp Wordpress o.l., kommer du til å slite med å gi fremtidige kunder det de vil ha, tror jeg. 9271872[/snapback] Klarer fint å sette det opp, men å sy det inn i mitt eksisterende design er jeg mindre glad i. Får vel nevne at det er mitt første møte med serversidespråk i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå