rødøye Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Skal vi liksom være misunnelige på deg nå? Gjett om vi ikke kommer til å være det. Neida. Langt i fra. Gratulerer! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Henrik:Kan man linke flere tabeller sammen med headers atributten? Så flere tabeller blir til en.. 9268675[/snapback] Nope, dessverre. Trur du har misforstått betydninga av den attributten litt. headers brukast til å linke ei celle opp mot dei relaterte th-ane: <table> <tr> <td></td> <th id="by">By</th> <th id="tet">Tettsted</th> </tr> <tr> <th id="u10">Under ti mil</th> <td headers="by u10">Ålesund</td> <td headers="tet u10">Sjøholt</td> </tr> <tr> <th id="u20">Under tjue mil</th> <td headers="by u20">Molde</td> <td headers="tet u20">Eide</td> </tr> </table> Er akkurat oppe, så om dette blei heilt rett veit eg ikkje heilt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Yeah, da var jeg kommet meg til oslo! Har nesten dødd av å ikke ha hatt internett siden torsdags kveld, men nå er alt bra Espen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Starter på NITH elns eller Espen? Henke: Det jeg trodde. har problem med med form subelementer i forskjellige deler av en tabell. Og kan ikke legge form elementet på utsiden da det er flere form's i tabellen Og kan ikke endre til å bruke en form da jeg ikke har kontroll på backend. It's good to be me Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 La alt i samme td og posisjonerte den absolutt jeg Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Yes, folkens! Da har jeg flyttet til en splitter ny leilighet i Sandefjord, og har fått opp 10Mbit/10Mbit fiberlinje til leiligheten. (Gratuler meg! ) 9268313[/snapback] Gratulerer. Men er ikke 10/10 det minste man får i fiber? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 10/10 ja. 90mbit mindre enn hva jeg har. Gratulerer uansett, Sandefjord er en fin by. Har selv bodd der. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Yes, folkens! Da har jeg flyttet til en splitter ny leilighet i Sandefjord, og har fått opp 10Mbit/10Mbit fiberlinje til leiligheten. (Gratuler meg! ) 9268313[/snapback] Gratulerer. Men er ikke 10/10 det minste man får i fiber? 9269458[/snapback] Jo. Men det er det meste jeg har råd til inntil videre. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) colgroup burde kunne style alle elementene i den gruppen. Det hadde vært digg det! Ahh så digg. Mer enn bare bredden altså.. Endret 13. august 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Leon Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) http://code.google.com/p/blueprintcss/ I like the new logo Innser at jeg kanskje var litt drøyt treig, menmen. Var sikker på at jeg åpna fanen med den gamle blueprintsida i dag — men det er godt mulig den har stått der siden før helga Endret 13. august 2007 av Leon Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 2 dager Leser du ikke feeds? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Grats med leilighet etc. Kim 10/10 ja. 90mbit mindre enn hva jeg har. 9269492[/snapback] Blæh,blæh, blæh. Endret 13. august 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Eg veit ikkje kven Tor er, men vær venleg å ikkje spøk med den slags, det kan være støtande for enkelte. Har redigert vekk litt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 10kr på at Tor i hvert fall ikke er blandt de som er støtt. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Eg veit ikkje kven Tor er, men vær venleg å ikkje spøk med den slags, det kan være støtande for enkelte. Har redigert vekk litt. 9270957[/snapback] Du er klar over at det meste av praten som skjer i kafeen er fryktelig intern, og at Tor overhodet ikke ville tatt det støtende? Trodde virkelig dette var Haraldson sitt territorium. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Aaaw, endå meir moderering i kafèen. Dette må ta slutt. Øydelegger jo kvardagen til oss stakkarslige nerder som ikkje har bedre å ta seg til Herregud, Isbilen som nett køyrde forbi er er stusselig. Kun ei fjollete bjelle på taket som plinger litt av og til. Heime var vi vant med Norge Rundt-musikken på PA-anlegg på taket Endret 13. august 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Eg veit ikkje kven Tor er, men vær venleg å ikkje spøk med den slags, det kan være støtande for enkelte. Har redigert vekk litt. 9270957[/snapback] Du er klar over at det meste av praten som skjer i kafeen er fryktelig intern, og at Tor overhodet ikke ville tatt det støtende? Trodde virkelig dette var Haraldson sitt territorium. 9271107[/snapback] Hva har det med saken å gjøre? Webkafeen ligger på norges største forum, og hvem som helst kan se hva som står her. Kanskje noen andre en Tro kunne oppfattet det som støtende? edit; Tor, ikke Tro. Endret 13. august 2007 av loathsome Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Eg veit ikkje kven Tor er, men vær venleg å ikkje spøk med den slags, det kan være støtande for enkelte. Har redigert vekk litt. 9270957[/snapback] Du er klar over at det meste av praten som skjer i kafeen er fryktelig intern, og at Tor overhodet ikke ville tatt det støtende? Trodde virkelig dette var Haraldson sitt territorium. 9271107[/snapback] Det kan finnes andre som føler seg støtt da vet du. Er tross alt et offentlig forum. Haraldson bør vel ta hintet da det kommer flere moderatorer. Skjønner at oppgaven som moderator her er vanskelig da normen er at pjatting er lov, selv om det _egentlig_ ikke er det. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Skjønner hva dere mener, men alikavel. Nei til moderering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå