Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Henrik:

Kan man linke flere tabeller sammen med headers atributten?

Så flere tabeller blir til en..

9268675[/snapback]

Nope, dessverre. Trur du har misforstått betydninga av den attributten litt. headers brukast til å linke ei celle opp mot dei relaterte th-ane:

 

<table>
<tr>
<td></td>
<th id="by">By</th>
<th id="tet">Tettsted</th>
</tr>

<tr>
<th id="u10">Under ti mil</th>
<td headers="by u10">Ålesund</td>
<td headers="tet u10">Sjøholt</td>
</tr>

<tr>
<th id="u20">Under tjue mil</th>
<td headers="by u20">Molde</td>
<td headers="tet u20">Eide</td>
</tr>
</table>

 

Er akkurat oppe, så om dette blei heilt rett veit eg ikkje heilt

Lenke til kommentar

Starter på NITH elns eller Espen?

 

Henke: Det jeg trodde.

har problem med med form subelementer i forskjellige deler av en tabell. Og kan ikke legge form elementet på utsiden da det er flere form's i tabellen :(

 

Og kan ikke endre til å bruke en form da jeg ikke har kontroll på backend. It's good to be me :)

Lenke til kommentar
Yes, folkens! Da har jeg flyttet til en splitter ny leilighet i Sandefjord, og har fått opp 10Mbit/10Mbit fiberlinje til leiligheten. (Gratuler meg! :p )

9268313[/snapback]

Gratulerer. Men er ikke 10/10 det minste man får i fiber?

9269458[/snapback]

Jo. Men det er det meste jeg har råd til inntil videre. :p

Lenke til kommentar
Eg veit ikkje kven Tor er, men vær venleg å ikkje spøk med den slags, det kan være støtande for enkelte. :)

 

Har redigert vekk litt.

9270957[/snapback]

Du er klar over at det meste av praten som skjer i kafeen er fryktelig intern, og at Tor overhodet ikke ville tatt det støtende?

 

Trodde virkelig dette var Haraldson sitt territorium.

Lenke til kommentar

Aaaw, endå meir moderering i kafèen. Dette må ta slutt. Øydelegger jo kvardagen til oss stakkarslige nerder som ikkje har bedre å ta seg til :(

 

:p

 

Herregud, Isbilen som nett køyrde forbi er er stusselig. Kun ei fjollete bjelle på taket som plinger litt av og til. Heime var vi vant med Norge Rundt-musikken på PA-anlegg på taket :D

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Eg veit ikkje kven Tor er, men vær venleg å ikkje spøk med den slags, det kan være støtande for enkelte. :)

 

Har redigert vekk litt.

9270957[/snapback]

Du er klar over at det meste av praten som skjer i kafeen er fryktelig intern, og at Tor overhodet ikke ville tatt det støtende?

 

Trodde virkelig dette var Haraldson sitt territorium.

9271107[/snapback]

 

Hva har det med saken å gjøre? Webkafeen ligger på norges største forum, og hvem som helst kan se hva som står her. Kanskje noen andre en Tro kunne oppfattet det som støtende? :)

 

edit; Tor, ikke Tro.

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Eg veit ikkje kven Tor er, men vær venleg å ikkje spøk med den slags, det kan være støtande for enkelte. :)

 

Har redigert vekk litt.

9270957[/snapback]

Du er klar over at det meste av praten som skjer i kafeen er fryktelig intern, og at Tor overhodet ikke ville tatt det støtende?

 

Trodde virkelig dette var Haraldson sitt territorium.

9271107[/snapback]

 

 

Det kan finnes andre som føler seg støtt da vet du. Er tross alt et offentlig forum.

 

Haraldson bør vel ta hintet da det kommer flere moderatorer. Skjønner at oppgaven som moderator her er vanskelig da normen er at pjatting er lov, selv om det _egentlig_ ikke er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...