Lovskogen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg har ikke tenkt på det. Men er kjekt å ha noen basic styles du kan kopiere til neste prosjekt, men dette blir for 'framework'. Passer dårlig da CSS er så custom til hvert prosjekt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Pokker så bra den Opera Wand egentlig var! Trodde man måtte bruke noe sånt Ctrl enter for å logge inn jeg, for det gidder jeg jo ikke. Men som jeg lærte av Tor og Arve igår: Man kan bruke standart forward mouse gesture! Da snakker vi Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hot tips from the hot guyz Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hot tips from the hot guyz 9239789[/snapback] Indeed. Ole martin derimot kunne kun konkludere med at du ikke må ha en egen versjon av OS X for å kunne koble seg til trådløst Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Indeed. Ole martin derimot kunne kun konkludere med at du ikke må ha en egen versjon av OS X for å kunne koble seg til trådløst Øhm, hæ? ^^ Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Vi bare tullet med OSX for å gjøre Ole Martin deprimert. Dessuten ble vi enige om at Arve ikke har estetisk sans. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noen som har noen lenker til bra nettbutikk-design? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har vært oppe tidligere vet jeg Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 *søke mer* Fant en del bra på designmeltdown. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Superbra greie for å velge farger! Han har så berusende stemmer Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Kom deg på MSN Sebbaba FLICKERMOOD Endret 9. august 2007 av sparks Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kom deg på MSN Sebbaba FLICKERMOOD 9241132[/snapback] Jeje, I PM'd you Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Da var Piraja Studio registert, og organisasjonsnummeret mottatt Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Grattis sparks. Noen nyheter om webkafeèn.no fra møtet da? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Vi drakk litt øl og spiste kebab. Ellers lite. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Trenger et heftig program til å legge litt tekst på starten av en kortfilm. Skal bare være sånn intro med producer osv. Tenkte å gå for noe litt mer avansert en Movie Make.. Noen forslag? Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hørt at dette er veldig bra. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Ingen som har linket til den store nyheten for utviklere i dag? Intype Alpha 0.3.1 Nå med nesten alt man trenger: Tabs Multi-Selections Rectangular Selections Multi-Snippets Multi-Insert Find and Replace (Regular Expressions Support) Word-Wrap Clipboard History Advanced Undo/Redo supporting editing modes Endret 10. august 2007 av JonT Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Får meg til å savne Windows. Har enda ikke funnet en kodeeditor til Linux som jeg er fornøyd med. Vil bare ha en fin liten lettvekter. Gedit funker fint, men det funker ikke å bytte mellom tabs med ctrl(+shift)+tab, noe som er syykt irriterende. Endret 10. august 2007 av PT Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Får meg til å savne Windows. Har enda ikke funnet en kodeeditor til Linux som jeg er fornøyd med. Vil bare ha en fin liten lettvekter. Gedit funker fint, men det funker ikke å bytte mellom tabs med ctrl(+shift)+tab, noe som er syykt irriterende. 9247269[/snapback] InType skal vistnok fungere under Wine, så det burde ikke være noe problem å bruke InType hvis man virkelig vil. BTW: New elements in (X)HTML5 Endret 10. august 2007 av JonT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå