Ueland Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Spør igjen... Noen som kunne tenke seg å sette opp forumet mitt for en slump grunker? Fikk jo aldri noe respons på det forrige gang Får det ikke til som jeg ville, og nå skjønte jeg faktisk at man ikke trenger å registrere seg for å skrive innlegg. Det må det jo være en enkel måte å endre må. Dessuten så fungerer ikke menyene og alt det andre i perfekt harmoni på samtlige sider. *hiver ei krone i dass i mangel på ønskebrønn og ønsker respons* snus litt i admin panelet så finner du fort punktet for å disable gjesteposting *forberede slakting av neste programmer.no design* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 *forberede slakting av neste programmer.no design* Hehe nice one, Uelondino.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Svært så stille det blei her da.. Alle stakk av.... huffa, dette må eg gjøre noke med. 20% på kakao og endenbolle fram til halv ni! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 /me har fått ny lampe! Dritkul! Ser ut som et insekt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 /me har fått ny lampe! Dritkul! Ser ut som et insekt. ta et bilde av den og show us! Fremdeles lite liv her... no har eg mekka meg mat på bakrommet, skiver med karbonade og egg... standard kveldsmat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Ser ut som et insekt. Det sa morra til arve når hun fikk han også.. Endret 10. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ser ut som et insekt. Det sa morra til arve når hun fikk han også.. Tviler på det du, /me var like herlig då som no. *spise* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ser ut som et insekt. Det sa morra til arve når hun fikk han også.. Tviler på det du, /me var like herlig då som no. *spise* Skjønner jeg godt.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 *tihihihî* Alle babyer er like.. Bortsett fra meg, seff - eg var unik. *fortsette å spise* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 teh lamp Haha kewl! t000t t00000t! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nå er jeg tilbake fra Trysil, og har pådratt meg en heftig forskjølelse... ikke morsomt!!! En ting er sikkert: jeg skal ikke lage heftig quote-post!!! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nå er jeg tilbake fra Trysil, og har pådratt meg en heftig forskjølelse... ikke morsomt!!! En ting er sikkert: jeg skal ikke lage heftig quote-post!!! Velkommen i sykdomsgjengen. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nå er jeg tilbake fra Trysil, og har pådratt meg en heftig forskjølelse... ikke morsomt!!! En ting er sikkert: jeg skal ikke lage heftig quote-post!!! Velkommen i sykdomsgjengen. Uhm, jeg skada toa mi i norefjell da jeg hoppa.. får jeg væme? Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Svært så stille det blei her da.. Alle stakk av.... huffa, dette må eg gjøre noke med.20% på kakao og endenbolle fram til halv ni! Typisk meg at jeg spillte BattleField akkurat når det tilbudet gjaldt @ lampen Endret 10. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 @PT: Du har visst fått mye bruk for det strek-bildet ditt... Tydligvis Var det negativt? Både ja og nei. Vil nødig at du skal misbruke det, though... Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Sigmoideus: hvis du fortsatt ikke har fått løst det på tirsdag kan jeg gi deg en hjelpende hånd... (har litt for mye å gjøre frem til da.. dessverre...) Du er herved nevnt i testamentet mitt @ Ueland Jeg må ta et dybdykk nedi der igjen ja... Gikk meg vill der forrige gang @ Marva Som regel pleier jeg kun å trekke på smilebåndet av slike morsomheter, men den katta fikk meg til å dette av stolen. Og jo mer du hører på den, jo bedre blir den *krampe i magen* @ Le Ferret Magnifique Buglampe? TØFF! Men hvor er ilderlampa? Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Vil nødig at du skal misbruke det, though... Ok Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 /me vil definere det som grovt misbruk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå