Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Spør igjen... Noen som kunne tenke seg å sette opp forumet mitt for en slump grunker? Fikk jo aldri noe respons på det forrige gang :ermm::blush:

Får det ikke til som jeg ville, og nå skjønte jeg faktisk at man ikke trenger å registrere seg for å skrive innlegg. Det må det jo være en enkel måte å endre må. Dessuten så fungerer ikke menyene og alt det andre i perfekt harmoni på samtlige sider.

*hiver ei krone i dass i mangel på ønskebrønn og ønsker respons* :blush:

snus litt i admin panelet så finner du fort punktet for å disable gjesteposting ;)

*forberede slakting av neste programmer.no design*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er jeg tilbake fra Trysil, og har pådratt meg en heftig forskjølelse... ikke morsomt!!! :( En ting er sikkert: jeg skal ikke lage heftig quote-post!!! :grin:

Velkommen i sykdomsgjengen. :thumbdown:

Uhm, jeg skada toa mi i norefjell da jeg hoppa.. får jeg væme? :p

Lenke til kommentar
Svært så stille det blei her da.. Alle stakk av.... huffa, dette må eg gjøre noke med.

20% på kakao og endenbolle fram til halv ni!

Typisk meg at jeg spillte BattleField akkurat når det tilbudet gjaldt :(

:w00t: @ lampen

Endret av PT
Lenke til kommentar
Sigmoideus: hvis du fortsatt ikke har fått løst det på tirsdag kan jeg gi deg en hjelpende hånd... (har litt for mye å gjøre frem til da.. dessverre...)

Du er herved nevnt i testamentet mitt :yes:

@ Ueland

Jeg må ta et dybdykk nedi der igjen ja... :ermm: Gikk meg vill der forrige gang :p

@ Marva

Som regel pleier jeg kun å trekke på smilebåndet av slike morsomheter, men den katta fikk meg til å dette av stolen. Og jo mer du hører på den, jo bedre blir den *krampe i magen*

@ Le Ferret Magnifique

Buglampe? TØFF! Men hvor er ilderlampa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...