Anonym5656 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvordan fjerner jeg disse mellomrommene mellom tabellene i IE? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvordan fjerner jeg disse mellomrommene mellom tabellene i IE? 9233050[/snapback] Bruker du flere tabeller? Gi oss heller koden, tviler på at det er normal prosedyre. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) border-collapse: collapse; tenker jeg du ser etter Gakkakk Jeg vil! Endret 8. august 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Herregud for en tallhysteri. Tor starta så fint med det for seg sjøl, og så skal absolutt alle henge seg på og vere så uorginale som det går an? Sheesh, kreativitet, folkens! jorgis: 1.6blablabla er det Gyldne snitt 2.71828, derimot? HÆH? 9232975[/snapback] 2.718281828 er Euler-tallet. 1.414213652i er ? 42/π ≈ 13.37 Endret 8. august 2007 av jorgis Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Arve: Tor er i byen nå, og sa han skulle møte deg Sparxy er vist også der, jeg er ferdig 4 og kommer da. Kim: Du kommer du også? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Møte meg, javel? Kor møtast vi då? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Bislet kebab eller noe? Kan du ikke bare ringe tor å spørre hvor pokker pengene for knarket er? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Yeye. Torlol ringte meg nettopp. Han skulle visst komme oppover her. That's what he said. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Yeye. Torlol ringte meg nettopp. Han skulle visst komme oppover her. That's what he said. 9233282[/snapback] Skal vi trashe pad'n din? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) JAaa!!1!! Evt. så skal vi knapt vere her. Om eg ikkje kjem ut, kjem ikkje noken andre seg inn heller, såå Endret 8. august 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 dbpedia.org - kult at dei bruker SPARQL til databaselaget Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Imagine you’re a web advertiser. Imagine you can open a popup window from a web page defeating any popup blocker. Imagine this popup can invade the whole desktop, full screen. Imagine this popup has no title bar, no menus, no toolbar, no location bar, no border and no buttons. No mean to close it. Imagine user can’t move or minimize this popup. It will go away only when the browser is killed or your show is done… Now imagine you’re a phisher. Imagine you can use this almighty popup to draw anything you want. A fake browser or — why not? — a whole fake desktop to collect user’s data. http://evil.hackademix.net/fullscreen/applet.html Jævla nasty applet. Endret 8. august 2007 av dan1el Lenke til kommentar
Peter Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Imagine you’re a web advertiser.Imagine you can open a popup window from a web page defeating any popup blocker. Imagine this popup can invade the whole desktop, full screen. Imagine this popup has no title bar, no menus, no toolbar, no location bar, no border and no buttons. No mean to close it. Imagine user can’t move or minimize this popup. It will go away only when the browser is killed or your show is done… Now imagine you’re a phisher. Imagine you can use this almighty popup to draw anything you want. A fake browser or — why not? — a whole fake desktop to collect user’s data. http://evil.hackademix.net/fullscreen/applet.html Jævla nasty applet. 9233960[/snapback] Var bare å lukke vinduet/popupen med opera på os x. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Stygg applet. Trodde ikke dette var mulig i dagens nettlesere, men tok tydeligvis feil. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) http://evil.hackademix.net/fullscreen/applet.html 9233960[/snapback] Derfor man har Java deaktivert i nettlesere. Endret 8. august 2007 av JonT Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 http://www.itavisen.no/sak/392048 Denne var litt snedig, men kan dessverre ikke teste om det funker... (Noen frivillige? ) Lenke til kommentar
rønning Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 IQ: Tror den der var postet litt lenger opp på siden her, hvis ikke på forrige side... Sebba: Jeg vil også Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 IQ: Tror den der var postet litt lenger opp på siden her, hvis ikke på forrige side...Sebba: Jeg vil også 9234855[/snapback] Ja, slikt skjer når man ikke gidder å lese igjennom tråden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå