Equerm Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Krasjer browseren din her? Crash IE whit one line of css burde legges inn på webkafeèn.. 9229405[/snapback] Agreed, vi sender en forespørsel til moddisene om å ha det i index.php Lenke til kommentar
rønning Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Siden lages ikke i .php da men Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) h ttp://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=76&t=205410&st=51700#entry9229520 ? edit;kunne ikke ha lange linker nei.. Endret 7. august 2007 av Ståle Lenke til kommentar
rønning Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Litt usikkert om det var webkafeen på diskusjon.no eller om det var webkafeen.no det var snakk om... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Mente webkafeen.no. men cares. Edit: Er illustrator et bra program og lett og bruke. Vurderer å *host*kjøpe*host* det. Hva bruker dere det til? Lage logoer og bakgrunner? Endret 7. august 2007 av Abruzzi Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Illustrasjoner, vektorgrafikk, logoer, og generelt grafiske ting som skal til trykk. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hey, ingenting slår 69 9228476[/snapback] Mitt tall > alle deres. +rep til den som finner ut hva mitt betyr. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det MÅ være bursdagen din. Det må være den eneste måten det går ann å velge et så kjedelig tall som 31. Dog, skal sies at det ser litt bra ut når det står sidelengs. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Er du i en posisjon til å utdele cred da, loathsome? :o Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Er du i en posisjon til å utdele cred da, loathsome? :o 9231057[/snapback] Aldeles ikke. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Trodde det kom frem av diskusjon tidligere at det er relativt uintressant uansett hvilket tall man har og hvorfor ? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Det MÅ være bursdagen din. Det må være den eneste måten det går ann å velge et så kjedelig tall som 31. Dog, skal sies at det ser litt bra ut når det står sidelengs. 9230896[/snapback] Selvsagt er det ikke noe så ukreativt som bursdagen min. Er du i en posisjon til å utdele cred da, loathsome? :o 9231057[/snapback] Selvsagt. Trodde det kom frem av diskusjon tidligere at det er relativt uintressant uansett hvilket tall man har og hvorfor ? 9231400[/snapback] Jepp, helt til jeg kom med mitt tall Hint: «El» Men brb Danmark nå liksom HVOR I HELVETE ER CREATIVEN!??! Endret 8. august 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Så, noen som har litt kritikk til meg på denne? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Herregud for en tallhysteri. Tor starta så fint med det for seg sjøl, og så skal absolutt alle henge seg på og vere så uorginale som det går an? Sheesh, kreativitet, folkens! jorgis: 1.6blablabla er det Gyldne snitt 2.71828, derimot? HÆH? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Så, noen som har litt kritikk til meg på denne? 9232972[/snapback] Takk -- Har de faktisk så mye innhold? Arve: naturlige tallet e? Endret 8. august 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ja, stort tilbud. Menneh, kritikk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 - Synest det blei kanskje litt vel mykje luft på sida av innhaldet, samt over header/meny. - Symbolet (logoen?) heilt til venstre i den brune menyen har det litt trangt. - Megapirk, men "Kulturhuset, 3570 Ål" burde la dei vanlige bokstavane stå mid-aligned, og ikkje la dei talla styre det. Synest det ser rart ut med meir luft under enn over. - Nynorsk Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det med luft tror jeg ikke at jeg endrer på. Kulturhuslogoen har det litt for trangt, ja, den er der mest for å vise kunden hva de kan ha i feltet helt til venstre der, og om det er sånn det skal være skal jeg nok klare å skaffe en logo i vektorformat, uten farger som må manipuleres bort etc. Litt uenig med det med vertical-align, ser stygt ut hvis tallene henger helt ned mot nedre kant, óg... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Så skift font Lufta bør du krympe, ai emm oh. Sånn 10px elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå