Lovskogen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det designet var jo bjutiføll da, Henkis. Kanskje litt for homo for deg som driver å mekker på biler. Woff, trodde jeg stilte vekkerklokka på 09, så varr'e 08! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det designet var jo bjutiføll da, Henkis. Kanskje litt for homo for deg som driver å mekker på biler. Woff, trodde jeg stilte vekkerklokka på 09, så varr'e 08! 9216688[/snapback] Hvorfor stå opp så sent? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Satt og surfet rundt, og plutselig kom jeg over en forumpost på SkillShare, og da lurer jeg på hvorfor du ikke har gått videre med dette designet, Henrik? Fourmargins 9214248[/snapback] Lite praktisk design, og for grafisk for min del. Fourmargins.com kjem snart opp igjen i ny drakt, sjølv om den antaglegvis er langt i frå like fin. Den passar meg uansett betre. 9216513[/snapback] I see. Men det var et nydelig design Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det designet var jo bjutiføll da, Henkis. Njæ.. Kanskje litt for homo for deg som driver å mekker på biler. 9216688[/snapback] Dirrty. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det designet var jo bjutiføll da, Henkis. Kanskje litt for homo for deg som driver å mekker på biler. Woff, trodde jeg stilte vekkerklokka på 09, så varr'e 08! 9216688[/snapback] Hvorfor stå opp så sent? 9216703[/snapback] Jeg har ikke lagt meg enda Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Men du er jo dritkul, loathsome. Skulle ønske eg kunne vere oppe til klokka to dagen etter Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Men du er jo dritkul, loathsome. Skulle ønske eg kunne vere oppe til klokka to dagen etter 9218321[/snapback] Hvordan er det å bo i tigerstaden? Tenkt deg på blåmandag idag? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Huh? Har ikkje tenkt meg på noke som helst igrunn, men ... do teh explain! Handla litt skulebøker i dag. Dævven, dyrt. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Nettopp fått inn Virtual PC 2007 (som visstnok ikke skulle støtte Vista Home Premium), og Hard Disk Image fra Microsoft med XP SP2 og IE 6. Veldig nyttig greie egentlig. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Huh? Har ikkje tenkt meg på noke som helst igrunn, men ... do teh explain! Handla litt skulebøker i dag. Dævven, dyrt. 9218446[/snapback] Det er mandag, og da drikker man for halv pris Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Haha, stakkars Arve i Oslobygda. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Må jo prøve å få med meg det som er verdt å få med seg av sånne ting så tidlig som mulig, så eg må jo spørre! Eg har aldri budd her før *mekke kaffe* Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Må jo prøve å få med meg det som er verdt å få med seg av sånne ting så tidlig som mulig, så eg må jo spørre! Eg har aldri budd her før *mekke kaffe* 9218654[/snapback] Skal du være med etterpå? Vet ikke helt hva som skjer, skal stikke til en kompis etterpå så skal vi finne ut av det. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Når er "etterpå"? Kanskje. Vi får sjå. Mulig eg skal ut seinare med noken andre nemlig. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Etterpå er ikveld tenker jeg. Jeg stikker til han på jobben kl 4 når jeg er ferdig på jobb. Da må dere alle dra på supermandag Jeg snæcha nr ditt fra trynebok jeg, sender deg en mld senere når jeg vet om det faktisk blir noe folk på farten. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Sånn for navigeringen og slikt er løsningen jeg har valgt her bra nok?: http://www.blogbox.no/loggedin.html (Tryk på ikonet øverst til venstre) Har planlagt å ikke ha noe mer til navigering enn denne menyen, holder det eller er det for dårlig? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kort og greit; nei, det var ikkje bra nok. Om du kjem til sida for første gang, og det der er einaste form for (hoved-)navigasjon, trur eg dei fleste vil forlate sida utan å vite noko meir fordi dei aldri fann menyen. Menyen i seg sjølv var grei, men du må gjere den meir synlig/opplagt. Det enkle er ofte det beste - menyen bør vere ei liste av lenker, vannrett, rutenett eller loddrett - ikkje skjult bak eit lite bilete på 50x50 px Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå