Lovskogen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg gjør det samme som Haugsand. Men med Wordpress Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 JUDOGUTT! Har du MSN/IRC? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 JUDOGUTT! Har du MSN/IRC? 9203992[/snapback] Yes, he has. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Nettopp satt opp XAMPP og Wordpress, og nå vil jeg gjerne implementere Wordpress inn i mitt design, men kunne trengt en liten guide på det. Den bør ikke være for avansert forklart, fordi jeg har minimalt med PHP-kunnskaper. Tor, anyone? Edit: I samme slengen, før jeg leser 140 sider med lisensregler for Wordpress: Kan jeg modifisere utseendet på admin-panelet(jeg beholder linker til Wordpress osv. men inkluderer min logo el.l), implementere Wordpress i nettsider og selge disse? Eller må jeg lære meg PHP el.l og kode mitt eget CMS? Endret 4. august 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det jeg gjør, er å strippe ned header, index, sidebar, footer og single.php - så finner jeg ut som Wordpress spytter ut infoen jeg skal ha, også setter jeg "tagsene" inn i designet mitt Når det gjelder modding av adminpanelet, så hadde jeg ikke brydd meg så mye med lisenseringa, assa. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Clever stuff Hadde bare vært kjekt å vite om det faktisk er lov Med det samme jeg er i testhjørnet når det gjelder CMS, hvilket CMS passer til en nettside med forside, blogg, "about me" og portefølje? Porteføljen skal være som dette: Porteføljeforside med thumbs av prosjektene mine, trykke på et av de -> egen side med info om hvert enkelt prosjekt. Porteføljen bør også inneholde en RSS-løsning. På forsiden skal det vises random/siste prosjekter i porteføljen og siste blogginnlegg. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg kjører WP på designalized.com nå - funker fint det. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Tror jeg går for WP, det ser enkelt og greit ut, og man trenger ikke være codemaster i PHP for å skjønne oppsettet. Når jeg får kikket litt mer på admin-panelet og blitt mer kjent med systemet bør det bli bra. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 EE er visst det som er kult for tida. Eg held meg til Python, eg. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Har lest en del om det ja, pleier å følge med på feeden til Veerle, og hun bruker Expression Engine. Men det er jo relativt dyrt, og det er ikke jeg interessert i. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Core-versjonen er vel gratis? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Dæven, det var jeg ikke klar over! Edit: Men jeg vil heller bruke et CMS som jeg kan levere til mine kunder uten at det koster en formue. Endret 4. august 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 www.colourlovers.com Fin side for farger. Godt utvalg av paletter, og en del der du kan se hvilke farger kjente nettsteder bruker. Likte siden godt, er ikke så god i fargevalg og er alltid godt å få noen tips. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Noen med tilgang til admin som kan lage en ny artikkel i ny kategori på webkafeen? Og kanskje slenge inn noen flere kategorier mens de først er i gang? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Adobe Kuler er en veldig bra side for fargepaletter, og for deg med CS2/CS3 kan man laste dem ned og legge dem rett inn i Photoshop, Illustrator og lignende. Forøvrig er "AIR" + "AIR Showcase: Kuler desktop" en bra kombinasjon for å få farger rett til din desktop Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 JUDOGUTT! Har du MSN/IRC? 9203992[/snapback] READ MY PROFILE Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 FLICKR FACEBOOK MYSPACE TUMBLR LINKEDIN TWITTER VIRB OR POWNCE? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 YES YES NO YES NO NO NO YES Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Husker dykk How to Write a Spelling Corrector (in 21 lines of Python code)? Spelling corrector in 13 lines of Python code Eit gjennomsnittleg søk tar 0.0207421 sekund Endret 4. august 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Eg skal lage "How to style a page with one line of CSS". @import "style.css"; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå