Jesper Karsrud Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Grattis Daniel. Jeg er visst litt senere på'n enn andre på forumet her i dag, ser jeg, men jeg ble litt sjokka over å finne en betaversjon av siden vår oppe da jeg kom hjem i to-tiden i natt, så jeg mekket litt templates, og da trenger man litt søvn etterpå Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Brukerregistreringen har vel med at modellen er endret Jesper, så man ikke skal sette brukernavn Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hvordan kan jeg midstille en div, og samtidig ha en div på hver side som strekker seg automatisk ut, når oppløsningen blir større? Jeg har kommet så langt at jeg har tre diver på rekke, akkurat slik det skal være, men de er ikke dynamiske, og ser derfor forskjellig ut i ulike oppløsninger. Eksempel: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Fordi diven til venstre kun passer til venstre side av header. Samma med høyre div. Endret 3. august 2007 av flodhest Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Brukerregistreringen har vel med at modellen er endret Jesper, så man ikke skal sette brukernavn 9199511[/snapback] Tja.. Om man ikke setter brukernavn får man Warning at /registrer/Incorrect integer value: '' for column 'verified' at row 1 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Klarte det. Min-width er fin. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 men fungerer min-width i alle browsere? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Vet ikke. Så nå at det blir ødelagt i liten oppløsning, eller dersom man minimerer vinduet. Hva skal man gjøre med dette? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Brukerregistreringen har vel med at modellen er endret Jesper, så man ikke skal sette brukernavn 9199511[/snapback] Tja.. Om man ikke setter brukernavn får man Warning at /registrer/Incorrect integer value: '' for column 'verified' at row 1 9199896[/snapback] Det skal være fiksa no, trur eg. :-) Tester.... Jepp, det er fiksa. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Elton John may be an idiot: “I do think it would be an incredible experiment to shut down the whole Internet for five years and see what sort of art is produced over that span,” he said. # Endret 3. august 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Gratulerer! Edit: Noen som har lyst å PM meg med adressen til live versjonen av webkafeén? 9198560[/snapback] http://beta.webkafeeen.no ? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Bra du følger med lothsome! Den er ca et halvt år gammel. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg gav F, og kjører standarden med to divs. Da er den saken (forhåpentligvis) ute av verden. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Og om dere måtte finne linken, ikke spre den. Vi har en lukket betatest. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Burde nesten kjørt en .htaccess med .htpasswd som kun utvalgte får, for å kunne teste ordentlig lukket. Hadde gjort det hele litt sikrere. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Når dere bygger opp en side med wordpress, bygger dere opp et design på koden som wordpress spytter ut, eller lager dere et eget design for å så inkludere wordpress? har aldri brukt wordpress, kun laget egne cms, men tenkte jeg skulle sette meg litt inn i oppsettet med wordpress. btw: er det noe problem at noen (hvis de mot formodning skulle få tak i subdomenet) kommer inn på siden Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 +1 Daniel!!!! Nå skal jeg dedikere neste uke til en side jeg skal lage, kanskje dere får se når jeg anser meg som mer ferdig og fornøyd. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ole: Når jeg bygger opp en side med Textpattern, tar jeg utgangspunkt i mitt eget designs kode. <propaganda>Jeg har fått inntrykket av at det er vanskeligere å gjøre dette med Wordpress.</propaganda> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå