Arve Systad Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 XRAY var posta berre få sider sida Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Stemmer det Kiman. Ond sirkel; lavt nivå på dei som er der gir ingen grunn til å legge ut ting der for dei som er litt meir erfarne => repeat. 9194335[/snapback] Kanskje derfor noen av oss litt erfarne burde aktivt gå inn for å bryte den onde sirkelen? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Eg er ikkje rebelsk nok til det. Dessuten har eg fått det eg treng av kritikk foreløpig her inne Endret 2. august 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ugh, kategorien for websidekritikk sucks my balls. Som sagt, det er bare 12-13-åringer der inne, og jeg tror virkelig det er lettere å få god kritikk i denne tråden, der stort sett "eliten" på forumet poster. Virker som et mislykket tiltak med en egen kategori for websidekritikk, egentlig. Hvem sitt forslag var det? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er det stor forskjell mellom 12-13-åringer og 14-15-åringer? Lenke til kommentar
bxc Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det er relativt. Forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Eg vil holde meg spesielt unna dei som er født 15. oktober 1992. Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Damn, har sittet i flere timer no og prøvd å komme opp med eit design til hjemmesida mi, men eg blir aldri fornøgd. Finst det noen gode bøker/websider som omhandler webdesign på eit nybegynner nivå? Eg føler vel egentlig at det er kunskapen min i photoshop som begrenser meg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Så gjer noko anna, og ha penn og papir i nærleiken. Skisser opp alt du får av idèar, og realiser dei i Photoshop e.l. ein gong du føler for det. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Eg vil holde meg spesielt unna dei som er født 15. oktober 1992. 9194888[/snapback] Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du klarte ikke å holde deg lagt unna Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Så gjer noko anna, og ha penn og papir i nærleiken. Skisser opp alt du får av idèar, og realiser dei i Photoshop e.l. ein gong du føler for det. 9194958[/snapback] Det er vel der det stopper for meg :/ Derfor eg kunne trengt ei bok eller ei webside som viser fram bruken av dei ulike verktøya sånn at eg har litt meir å 'jobbe med' Endret 2. august 2007 av Runar0 Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Skal du ha en photoshop bok eller en om webdesign? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tilbake fra 5 uker med latskap på sørlaget + noen dager med kjæresten min. Deilig å endelig kunne sette seg ned foran pc-en. Noe vittig som har skjedd i det siste? Hvordan går det med Webkafeen.no? Runar: Hva med å følge en 15-20 Photoshop tutorials? Da lærer man fort hvordan man skal bruke de forskjellige verktøyene. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Flash Sucks. Ikke noe vi ikke vet fra før av, men men Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Accessibility:Runs well with IE, Firefox, opera, Safari on Windows, Linux, OS X. Thats what i call accessibility. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Arg! Til helv€tte hvor lang tid det skal ta før codezap.net virker, da!! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Legge inn IP i hosts-fila? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du klarte ikke å holde deg lagt unna 9195009[/snapback] Aha. No ser eg. Den vitsen var så dårlig at en sånn gamling som meg ikkje forstod den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå