Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stemmer det Kiman. Ond sirkel; lavt nivå på dei som er der gir ingen grunn til å legge ut ting der for dei som er litt meir erfarne => repeat.

9194335[/snapback]

Kanskje derfor noen av oss litt erfarne burde aktivt gå inn for å bryte den onde sirkelen? :)

Lenke til kommentar

Ugh, kategorien for websidekritikk sucks my balls. Som sagt, det er bare 12-13-åringer der inne, og jeg tror virkelig det er lettere å få god kritikk i denne tråden, der stort sett "eliten" på forumet poster.

Virker som et mislykket tiltak med en egen kategori for websidekritikk, egentlig. Hvem sitt forslag var det?

Lenke til kommentar

Damn, har sittet i flere timer no og prøvd å komme opp med eit design til hjemmesida mi, men eg blir aldri fornøgd. Finst det noen gode bøker/websider som omhandler webdesign på eit nybegynner nivå? Eg føler vel egentlig at det er kunskapen min i photoshop som begrenser meg.

Lenke til kommentar
Så gjer noko anna, og ha penn og papir i nærleiken. Skisser opp alt du får av idèar, og realiser dei i Photoshop e.l. ein gong du føler for det.

9194958[/snapback]

Det er vel der det stopper for meg :/ Derfor eg kunne trengt ei bok eller ei webside som viser fram bruken av dei ulike verktøya sånn at eg har litt meir å 'jobbe med'

Endret av Runar0
Lenke til kommentar

Tilbake fra 5 uker med latskap på sørlaget + noen dager med kjæresten min. Deilig å endelig kunne sette seg ned foran pc-en.

Noe vittig som har skjedd i det siste? Hvordan går det med Webkafeen.no?

Runar: Hva med å følge en 15-20 Photoshop tutorials? Da lærer man fort hvordan man skal bruke de forskjellige verktøyene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...