Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er opptil 1000 kr som man kan tjene uten at man skal betale skatt for det, men man skal uansett skrive denne inntekten inn på skattekortet.

9187541[/snapback]

Nei, fra og med 1. januar 2007 ble grenset satt opp til 2000 kroner.

Lenke til kommentar
Det er opptil 1000 kr som man kan tjene uten at man skal betale skatt for det, men man skal uansett skrive denne inntekten inn på skattekortet.

9187541[/snapback]

9187724[/snapback]

...og det er pr arbeidsgiver. Kjekt om du har 100 arbeidsgivere... 200 000 skattefritt ^^

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg enklest gjøre det hvis jeg vil at når jeg hover over et element(div1) kommer det opp tilleggsinformasjon i en ny div(div2)..?

Litt vanskelig å forklare men, div2 skal altså ikke synes før man hover over div1. Noen lignende guides/tutorials på det for CSS? Eller må jeg ty til javascript?

Lenke til kommentar

9187541[/snapback]

9187724[/snapback]

...og det er pr arbeidsgiver. Kjekt om du har 100 arbeidsgivere... 200 000 skattefritt ^^

9187788[/snapback]

Nei. Du kan ikke ha for mange oppdragsgivere, da blir arbeidet definert som næringsvirksomhet.

Lenke til kommentar
Nei. Du kan ikke ha for mange oppdragsgivere, da blir arbeidet definert som næringsvirksomhet.

9188453[/snapback]

Gi meg AP-fonten! :p

Funker det å ta kafémøtet på onsdag? På kvelden eller noe, siden Sebba sikkert jobber. :hmm:

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar

Har jobba bittelitt meir med systadmedia.no no, og trur eg nermar meg ferdigstilling. Vil gjerne ha meir kritikk på sida. Trur eg har fiksa på det meste som blei nevnt sist gang. Kom gjerne med innspel på innhaldet òg, skrivefeil, elendige formuleringar osv.

Tor, im in all week, babeh! Utenom torsdag, då skal eg på Øya-festivalen og sjå Tool :love:

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...