Dunestar Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nimzo; Kan du telle? 5 fingre! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Min nye mailadresse:pete@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com Spam me Og jeg har; marvil@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com Whee.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 nei... nok cafè for i dag.. tid for orntli middag.... *løpe ned på kiwi og kjøpe årets første grændiss* må nok legge meg i hardtrening fram mot TG... så magan tåler LAN-mat... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Mikka: du har snart 1337 poster! YEAH! Da blir det stort kalas Vi er i samme båt! *fortsette å lese* Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Spør igjen... Noen som kunne tenke seg å sette opp forumet mitt for en slump grunker? Fikk jo aldri noe respons på det forrige gang Får det ikke til som jeg ville, og nå skjønte jeg faktisk at man ikke trenger å registrere seg for å skrive innlegg. Det må det jo være en enkel måte å endre må. Dessuten så fungerer ikke menyene og alt det andre i perfekt harmoni på samtlige sider. *hiver ei krone i dass i mangel på ønskebrønn og ønsker respons* Endret 10. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ok, done.. Var ikke mye intjesant dere har skrevet.. Her er min dag: Var på Norefjell og stod blades og hadde det drit gøy bakerst i bussen på vei hjem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det er det jeg snakker om! Sjeldent å få svar om ordentlige ting i denne tråden. Men så fort noen spør: "Hva har du spist idag?", ja da blir det aktivitet. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Tipper at om noen kan svare, så gjør de vel det. Iallefall jeg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Tipper at om noen kan svare, så gjør de vel det. Iallefall jeg. Sant nok.. Jeg gidder sjelden svare på innlegg med; "Nei jeg kan ikke hjelpe deg, men for å vise at jeg ikke overser deg så svarer jeg.. Det kan også oppfattes som for å få masse postcount.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Tipper at om noen kan svare, så gjør de vel det. Iallefall jeg. Det er feil. Kommet med relativt lette spørsmål jeg, men neida. Jeg gidder sjelden svare på innlegg med;"Nei jeg kan ikke hjelpe deg, men for å vise at jeg ikke overser deg så svarer jeg.. Det kan også oppfattes som for å få masse postcount.. Det er mye i denne tråden som kan oppfattes som øking av postcount. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg gidder sjelden svare på innlegg med;"Nei jeg kan ikke hjelpe deg, men for å vise at jeg ikke overser deg så svarer jeg.. Det kan også oppfattes som for å få masse postcount.. Det er mye i denne tråden som kan oppfattes som øking av postcount. Hysj.. Men litt enig.. Prøvde å få kommentar på en betaversion av en side for mange sider siden, men måtte mase på MSN for å få noe.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ny epost: jorgis@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com Mattetentamen i morgen! Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det er mye i denne tråden som kan oppfattes som øking av postcount. Nå må vi ikke starte en ny postcount-diskusjon... @EF: Spør Ueland. Han er visstnok mester på det der Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Remulade, eventuelt reformulering, av spørsmålet. Noen som vet noen som kjenner noen som kan gjøre det? Når du stanger i veggen 13 ganger i løpet av en dag så mister du litt motet. Har i hvert fall klart å sette det opp 90 %, men der stopper det også opp. Alle tips og hint mottas med ærbødighet... @EF: Spør Ueland. Han er visstnok mester på det der Tror jeg har bombadert han med nok spørsmål på en stund Endret 10. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 den derre @abcd..... adressa var lame! Og nei, dette er ikkje - eg gjentar: ikkje - en såkalt telletråd. Dette er en kafè der vi i WDS kan vere sosiale! :w0h0h0000t: Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 @EF: Spør Ueland. Han er visstnok mester på det der Tror jeg har bombadert han med nok spørsmål på en stund Når man får penger for det, så gjør det ikke så mye med litt mas Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Og nei, dette er ikkje - eg gjentar: ikkje - en såkalt telletråd. Dette er en kafè der vi i WDS kan vere sosiale! :w0h0h0000t: [påståelig] Nei, det er en spammetråd [/påståelig] Jeg sier bare at tråden hadde funket bedre hvis det også gikk an å få tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg sier bare at tråden hadde funket bedre hvis det også gikk an å få tilbakemeldinger. Poenget med tråder er jo ikke å få tilbakemeldinger heller, selv om jeg har postet litt småting innimellom.. Har du en side å vise frem, så får du nok bedre respons hvis du lager en ny tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå