Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spør igjen... Noen som kunne tenke seg å sette opp forumet mitt for en slump grunker? Fikk jo aldri noe respons på det forrige gang :ermm::blush:

Får det ikke til som jeg ville, og nå skjønte jeg faktisk at man ikke trenger å registrere seg for å skrive innlegg. Det må det jo være en enkel måte å endre må. Dessuten så fungerer ikke menyene og alt det andre i perfekt harmoni på samtlige sider.

*hiver ei krone i dass i mangel på ønskebrønn og ønsker respons* :blush:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er det jeg snakker om! Sjeldent å få svar om ordentlige ting i denne tråden. Men så fort noen spør: "Hva har du spist idag?", ja da blir det aktivitet.

Lenke til kommentar
Tipper at om noen kan svare, så gjør de vel det. Iallefall jeg. :dontgetit:

Sant nok..

Jeg gidder sjelden svare på innlegg med;

"Nei jeg kan ikke hjelpe deg, men for å vise at jeg ikke overser deg så svarer jeg..

Det kan også oppfattes som for å få masse postcount..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tipper at om noen kan svare, så gjør de vel det. Iallefall jeg. :dontgetit:

Det er feil. Kommet med relativt lette spørsmål jeg, men neida.

"Nei jeg kan ikke hjelpe deg, men for å vise at jeg ikke overser deg så svarer jeg..

Det er mye i denne tråden som kan oppfattes som øking av postcount.

Lenke til kommentar

Det er mye i denne tråden som kan oppfattes som øking av postcount.

Hysj.. :p

Men litt enig.. Prøvde å få kommentar på en betaversion av en side for mange sider siden, men måtte mase på MSN for å få noe.. :roll:

Lenke til kommentar

Remulade, eventuelt reformulering, av spørsmålet. Noen som vet noen som kjenner noen som kan gjøre det?

Når du stanger i veggen 13 ganger i løpet av en dag så mister du litt motet. Har i hvert fall klart å sette det opp 90 %, men der stopper det også opp. Alle tips og hint mottas med ærbødighet...

@EF:

Spør Ueland. Han er visstnok mester på det der 

Tror jeg har bombadert han med nok spørsmål på en stund :ermm:;)

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Og nei, dette er ikkje - eg gjentar: ikkje - en såkalt telletråd. Dette er en kafè der vi i WDS kan vere sosiale! :w0h0h0000t:

[påståelig]

Nei, det er en spammetråd

[/påståelig]

Jeg sier bare at tråden hadde funket bedre hvis det også gikk an å få tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Jeg sier bare at tråden hadde funket bedre hvis det også gikk an å få tilbakemeldinger.

Poenget med tråder er jo ikke å få tilbakemeldinger heller, selv om jeg har postet litt småting innimellom..

Har du en side å vise frem, så får du nok bedre respons hvis du lager en ny tråd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...