Cucum(r) Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Ser godt ut dette, Arve! Eit par ting: Dårlig med padding mellom label/input[type=text] Du MÅ ha meir linjehøgde på brødtekst i sidebar Sidebar på /kompetanse er alt for tom. Skriv noko. Ser ut til at du har eit clear-problem på porteføljesida [sjå vedlegg] Bokmål? Pinglete feiging. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Meget lekkert Arve, liker fargevalgene dine. Edit: Test42? Arve har jobbet iherdig Endret 30. juli 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Syntes det var en veldig lekker side Arve. Fine farger og god meny. Eneste jeg har noe å si på er gradient effekten på bakgrunnen som ikke ser helt smooth ut. Kommer vel an på hvordan skjerm man har?. 9176824[/snapback] Skal titte på det. Tipper det er filformat eller lagringskvalitet som er feilen. Ser godt ut dette, Arve! Eit par ting: Dårlig med padding mellom label/input[type=text] Du MÅ ha meir linjehøgde på brødtekst i sidebar Sidebar på /kompetanse er alt for tom. Skriv noko. Ser ut til at du har eit clear-problem på porteføljesida [sjå vedlegg] Bokmål? Pinglete feiging. 9176873[/snapback] Will look into those things. Bokmål av markedshensyn Skrivefeil fiksa, Ståle. Skal titte litt på det med textareaen Endret 30. juli 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Lekkert design, men litt forvirrende. Jeg har følgende å si: + Behagelige former og kult med freshe farger. + Første jeg har sett med "Kompetanse" som et eget menyelement. + Artig logo. + Liker navnet "Systad Media". Klinger bra! - Jeg trodde først at sidebaren (under menyen) var innholdsdelen. Det tok et par klikk før jeg skjønte hva som var hva, men da var det helt greit. Kanskje noe å ta hensyn til eller endre på? - Liker ikke at det aktive menyelementet får hover som de andre elementene. - Gjør noe med glow'en på teksten og bakgrunnen i headeren, det er noe som gjør at det ikke passer så bra sammen med de rene linjene ellers. Det blir liksom så mye... blur. - Jeg får banding i bakgrunns-gradienten på skjermen min. Det er ganske irriterende, og ødelegger designet litt. - Ta et nytt bilde av bøkene i kompetanse-delen din. Uten blitz. I god belysning. Bruk curves i Photoshop etterpå. Endret 30. juli 2007 av Lokaltog Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Skal titte på det, Kim Takker for all kritikk så langt, skal nok rekke å gå igjennom alt. Berre ikkje på ein gong Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Det er tydeligvis på tide å spør om litt kritikk før sidene til Systad Media blir kjørt ut offentlig; http://test42.systadmedia.no/ I need teh feedback. Egen kritikktråd skjer ikkje, for mange....raringer i den delen av forumet. Merk at sida ikkje er 100% ferdig, men sånn ca. Mangler litt innhold her og der bl.a. 9176654[/snapback] Portefølje-delen kunne virkelig trengt mer arbeid. Den boksen med "Systad Media" og info om siden skriker "ITAvisen-design!" til meg, og det er ikke et godt tegn. Kanskje du bør revurdere plasseringen av screenshot, posisjonere teksten litt bedre og bruke noe annet enn ren hvit bakgrunn? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Veit at porteføljedelen ikkje ser bra ut, den har eg ikkje heilt gjort meg ferdig med. Har berre på ein måte ikkje heilt tenkt ut kva eg skal gjere med den. Noted uansett Kim: fiksa på blur-effekt i header samt at sidene du er på ikkje får hover lenger. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Den grønne dingsen i kompetanse-h2-en er en smule mindre enn de andre h2-dingsene Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Gradient på bakgrunn fiksa på. Edit: fikser feil fortløpande her Edit2: Orker ikkje meir i dag. To-do-liste som eg er klar over: - Finne ut om problem med breidde på tekstboks i ubuntu. - Alle h2-overskrifter skal bli til bildefiler - Porteføljedelen ser veldig stygg/uferdig ut - Litt meir fyll i sidebaren under kompetanse og portefølje - Nytt bilde av bøkene Endret 30. juli 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 - Finne ut om problem med breidde på tekstboks i ubuntu. 9177383[/snapback] Kjører selv Ubuntu og kan ikke se denne feilen (Opera/Fx). Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Kim: fiksa på blur-effekt i header samt at sidene du er på ikkje får hover lenger. 9177319[/snapback] Mye, mye bedre nå. Mangler bare bildet av bøkene dine nå. Endret 31. juli 2007 av Lokaltog Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hvorfor er teksten i menyen et bilde? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Fordi det ser bedre ut enn om den er tekst-tekst. Dessuten blir ikkje menyen fucka når folk forstørrer tekst i nettlesere etc. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Larve: Utenom det rent tekniske som går på koding av websider har jeg en del teori i bunn mikset med god erfaring når det kommer til den grafiske utformingen, bruk av farger, typografi og former som gode virkemidler for at din side skal vere behagelig og enkel å benytte seg av. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Ser pent ut, Arve.. Dog; - "Systad Media er et nyoppstartet enkeltmannsforetak fungerer som mitt ansikt utad" - Kanskje endre litt på setningsoppbygningen? - Jeg liker å kunne trykke på det aktive menyelementet selv om man er på denne siden. Står man f.eks på "Kompetanse" og går videre til "Hvorfor er standarder viktig", så kommer man seg ikke tilbake til "Kompetanse" uten å bruke Tilbake-funksjonen i nettleseren. - Grønnfargen i menyen passer greit nok på mørk bagrunn, men personlig syns jeg den blir litt merkelig på hvit bakgrunn, dvs bla overskrifter i hovedkolonnen. - Står man på "Kompetanse" og går videre til "Hvorfor er standarder viktig", og deretter en gang til på "Hvorfor er standarder viktig" (trengs denne å vises nå man allerede har åpnet denne siden?), så får man beskjed om at "det jeg søker etter" ikke eksisterer. - Husk at det gjerne er firma som er intressert i deg, og at dem ofte avslutter dagen sin rundt (ca) den tiden du har oppgitt som telefon. Jeg ville ha fjerna 'åpningstiden' og heller ringt tilbake om du absolutt ikke kunne ta telefonen. Noen tanker, vertfall. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Kul side Arve, men må si jeg ikke er superfan av den grønnfargen, du kunne ikke funnet en annen grønnfarge? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 - Finne ut om problem med breidde på tekstboks i ubuntu. 9177383[/snapback] Kjører selv Ubuntu og kan ikke se denne feilen (Opera/Fx). 9177531[/snapback] :o Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg får samme bug som Stålesen i Opera på *nix. -- Thår tar turen til Oslo førstkommende mandag(Kanskje). Og vi lager da IRL webkafe-møte. Hvem er med? Jesper og Sparky har ikke noe valg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Merk: Er på mandags kveld jeg kommer til Hønefoss. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Det må ikke bli for fuktig for min del da, skal jo være på jobb 8 dagen etter. Idag kom det ingen andre før 0820TIMAR, og jeg har ikke nøkler. Da kom sjefen, og ca kl 9 kom nestemann. Syk gjeng her Tror jeg skal begynne å gå inn for å komme for sent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå