Lokaltog Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Hvis dere søker etter "Russ.no", så kommer de samme resultatene opp. (http://www.google.com/search?hl=en&rls=en&q=russ.no&btnG=Search) ... poenget mitt er at jeg ikke har gjort noe annet enn å ha en meny i en UL for å få opp menyen vår i søkeresultatet i Google. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Vikingboard.com benytter seg også av UL for å ha menyen(e) i, men der får vi ikke opp en slik visning... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 jorgis: Går helt sikkert på hvor mange hits siden har på google.. Vil tro russ.no har flere enn vikingboard.com.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 @Hein: Trenger negleklipper før jeg blir helt Wolverine her. Kom bort, så skal du få låne sur negleklipper og søt, nybakt sjokoladekake Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Send gjerne litt på email til meg òg. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 ThinkVitamin.com har ikke h1 Uansett det jeg lurte på, var hvordan man får til slike resultat på google, at navigasjonen din også listes opp. Noen som vet hvor man må skrive hva, for å ende opp hvor på googles resultat? Og er dette noe som bare gjelder sider med pagerank < 6-7? 9174333[/snapback] Hvem som får opp den menyen og hvem som ikke gjør det er et av livets store spørsmål for de som driver med SEO Ingen har hittil klart å finne en fellesnevner for de gangene man får menyen i søkeresultatene og de gangene man ikke gjør det. PR kan har noe med det å gjøre, men det er litt vanskelig å si siden den PRen som er tilgjengelig for oss dødelige gjerne er 3-6 måneder gammel. Har sett sider med både PR 3 og PR 9 som får opp menyen i søkeresultatet. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Kanskje man må smekke det inn i div som har klasse/ID "navigation". Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Kan ikke skade, men det skal ikke ha noe å si. Selv sider med den verste tabellsuppen av en hovedmeny får opp menyen i søkeresultatene, såh.. Jeg vil tippe at det er en kombinasjon av evt. Sitemaps (som jorgis nevnte), inngående linker, PR, markupen og muuuligens den visuelle plasseringen av menyen (det kan forklare hvordan Google kan "finne" hovedmenyen på sider med markup ala Arngrens Elektronikk (for de som husker den)). Endret 30. juli 2007 av Loomy Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 http://arngren.net/ eksisterar fortsatt, den Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Jepp, Arve. Lever i sitt beste velgående Nice! Skulle jeg var like god i Photoshop eller hva han nå enn har brukt her: http://www.webdesignerwall.com/ Lenke til kommentar
rønning Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Ganske så pent det der ja man må sikkert sitte å fikle noen timer med PS før man mestrer sånt.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Evt. sitte en halvtime i Illustrator og importere i PS Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Eventuellt berre vere flink å tegne... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Det designet der landa nettopp i NetVibes-en min også, og jeg er mektig imponert. Det der er bare helt fantastisk! Alt er så gjennomført, og grafikken er nyyydelig. Et eksempel til etterfølge! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Det er tydeligvis på tide å spør om litt kritikk før sidene til Systad Media blir kjørt ut offentlig; http://test42.systadmedia.no/ I need teh feedback. Egen kritikktråd skjer ikkje, for mange....raringer i den delen av forumet. Merk at sida ikkje er 100% ferdig, men sånn ca. Mangler litt innhold her og der bl.a. Endret 30. juli 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Aj! <textarea> gar over i hoyrekolonnen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 I hvilken browser? Får det ikkje til her i verken IE6, IE7, Opera eller FF. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Ser bra ut Arve. Likte menyen veldig godt Yes! Husker nettbutikken jeg prata om på forrige side? Nå har jeg klart å gjøre slik at man kan legge til og slette produkter fra handlekurven sin hehe Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg far det bade i Fx (Det heter Fx, ikke FF) og Opera. Men jeg er pa Ubuntu. Far ogsa scrollbar i Opera, meni kke i Fx. Skrivefeil i /kompetanse nesten helt nederst. Ver dog, skal vel vaere Vær dog ? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Syntes det var en veldig lekker side Arve. Fine farger og god meny. Eneste jeg har noe å si på er gradient effekten på bakgrunnen som ikke ser helt smooth ut. Kommer vel an på hvordan skjerm man har?. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå