Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Humm har sutte meg fast i litt matte her, noken som kan hjelpe? ( (5x+20) / ( 2x) ) / (3x+12) *tenke* Hmmm.... Jeg kom til 10x^2 + 2x(20) / (3x+12) men jeg vet ikke om det er helt rett Hva med det deletegnet mellom de to første formelene..? Jeg regna også slik du gjorde og fikk det svaret, men så så jeg det deletegnet.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Humm har sutte meg fast i litt matte her, noken som kan hjelpe? ( (5x+20) / ( 2x) ) / (3x+12) *tenke* Hmmm.... Jeg kom til 10x^2 + 2x(20) / (3x+12) men jeg vet ikke om det er helt rett Hva med det deletegnet mellom de to første formelene..? Jeg regna også slik du gjorde og fikk det svaret, men så så jeg det deletegnet.. Jeg opphevde den.. Tror jeg.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nevermind, fikk den til - den var faktisk ikkje så vanskelig i det heile tatt.. glømte berre å sjå en sammenheng; 3 = 3/1 (ikkje samme talla som i oppgava, men for å vise ka det gikk ut på ) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Mikka: du har snart 1337 poster! YEAH! Da blir det stort kalas Lenke til kommentar
Coney Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Humm har sutte meg fast i litt matte her, noken som kan hjelpe? ( (5x+20) / ( 2x) ) / (3x+12) *tenke* Hmmm.... Jeg kom til 10x^2 + 2x(20) / (3x+12) men jeg vet ikke om det er helt rett svaret skal vel være ( (5x+20) / ( 2x) ) / (3x+12) = 5/(6x) x = 0,83 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jepp coney, det stemmer. /me fant det ut først though! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nok en ganske døll dag på kafèen. Døll dag generelt. Øver til mattetentamen. Ennå. Noen som har funnet på noe mer kreativt enn meg idag? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 ( (5x+20) / ( 2x) ) / (3x+12) = (5x+20)/(6x^2+24x) = 5(x+4)/6x(x+4) = 5/6x Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nok en ganske døll dag på kafèen. Døll dag generelt. Øver til mattetentamen. Ennå. Noen som har funnet på noe mer kreativt enn meg idag? vert på skule og tatt bussen opp igjen Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nok en ganske døll dag på kafèen. Døll dag generelt. Øver til mattetentamen. Ennå. Noen som har funnet på noe mer kreativt enn meg idag? Lager "magasin"... Dreper den stakkars laptopen min med psd-filer på 140mb... Stresser som f*** pga jeg egentlig skal trykke det på fredag.. men må nok utsette det til mandag... men det blir tøfft da.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Lager "magasin"...Dreper den stakkars laptopen min med psd-filer på 140mb... Stresser som f*** pga jeg egentlig skal trykke det på fredag.. men må nok utsette det til mandag... men det blir tøfft da.. JPG-filer på 4,3MB er leet! Sweet blir det iallefall! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Noen som har funnet på noe mer kreativt enn meg idag? Spilt CS... Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Noen som har funnet på noe mer kreativt enn meg idag? Tja... Skole -> Buss til byen -> Bading -> Traske rundt i byen med noen venner -> gå inn i diverse hus (ukjente) -> Ta bussen hjem (og den var full!) -> Mekke middag (Wraps) -> Surfe på forumet Min dag Endret 10. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Lager "magasin"...Dreper den stakkars laptopen min med psd-filer på 140mb... Stresser som f*** pga jeg egentlig skal trykke det på fredag.. men må nok utsette det til mandag... men det blir tøfft da.. JPG-filer på 4,3MB er leet! Sweet blir det iallefall! /me vil også sjå! No har eg slappa av i godt og vel en time. Var behagelig med litt søvn... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Noen som har funnet på noe mer kreativt enn meg idag? Tja... Skole -> Buss til byen -> Bading -> Traske rundt i byen med noen venner -> gå inn i diverse hus (ukjente) -> Ta bussen hjem (og den var full!) -> Mekke middag (Wraps) -> Surfe på forumet Min dag Det var da fine ord.. Tenker vi bruker de rette ordene ja; Fritidsordning -> Maxitaxi til byen -> Barnebading -> Guida Sightseeing på Bryggen -> Se på andre, og for meg ukjente, barnehager -> Kjøre Maxitaxi hjem igjen -> Se på mor lage pannekaketing med kjøttfyll -> Surfe på www.ossunder12.no/spill/pepperkakehuset/ PT's dag.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det var da fine ord.. Tenker vi bruker de rette ordene ja;Fritidsordning -> Maxitaxi til byen -> Barnebading -> Guida Sightseeing på Bryggen -> Se på andre, og for meg ukjente, barnehager -> Kjøre Maxitaxi hjem igjen -> Se på mor lage pannekaketing med kjøttfyll -> Surfe på www.ossunder12.no/spill/pepperkakehuset/ PT's dag.. *mekke fleksnes' ting til spåmannen* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det var da fine ord.. Tenker vi bruker de rette ordene ja;Fritidsordning -> Maxitaxi til byen -> Barnebading -> Guida Sightseeing på Bryggen -> Se på andre, og for meg ukjente, barnehager -> Kjøre Maxitaxi hjem igjen -> Se på mor lage pannekaketing med kjøttfyll -> Surfe på www.ossunder12.no/spill/pepperkakehuset/ PT's dag.. *mekke fleksnes' ting til spåmannen* Hah! P-W-N-D.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Min nye mailadresse: pete@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com Spam me Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Min nye mailadresse:pete@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com Spam me Burde stoppet med Z syns jeg. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 pt: irriterer meg at avatarfyren din har seks fingre og ingen tommel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå