flodhest Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Så sant, så sant. Testet, og det ble mye bedre uten. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Loomy eller noen andre: hvordan kan jeg få knappene vertikalt ved hjelp av denne metoden? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Loomy eller noen andre: hvordan kan jeg få knappene vertikalt ved hjelp av denne metoden? 9150909[/snapback] Føler meg furt som ble silt ut på den måten. Jeg og tor jobber tross alt som Webdesignee, og jeg har tross alt drukket. Spist bab har jeg også, skuffende sådan. Men skulle gjærne hatt hun på sofane her. Men får vel vente med det til en kveld hun er med meg hjem og ikke dama til han jeg bor med. Hyggelig dame da, absolutt. Og tor og hein, traff Borgild(elns) som dere var påg rupe med. Det var også et lite stykke norge. Og så glad hun var i Rucjio. Hørte du var sjenert ogå hein Mens tir hadde munndiare. Gruer meg teil jobb snart Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 ROFL. Jaja, og Borghild sa ikke noe om meg? Jesper var jo ute i går, og hørte på klassikere som denne låta jeg fikk av min 15 år gamle nettkjæreste. Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Er hun 15 allerede? De vokser fælt, disse barna. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Fader, glemte å laste opp låta hjemme. Var iallefall Kayne West miksa med Daft Punk, lål. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg prøvde å skrive det, uten hell. Hun nevnte noe om at du hadde fått sjekketriks av henne Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Det er Kanye West sin nye singel 'Stronger' . Han har sampla daft punk. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Veit, for vondt i hodet av å høre på den. @Sebba: Stemmer, stemmer. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Gleder meg ikke til jobb nå. Men får komme meg i dusjen og starte min 13 timers arbeidsdag... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 http://www.siteadvisor.com/quizzes/phishing_0707/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 http://www.siteadvisor.com/quizzes/phishing_0707/ 9151917[/snapback] Jaok, så man skal utifra designet klare å se om sidene er det de utgir seg for? Haha, dårlig Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) http://www.siteadvisor.com/quizzes/phishing_0707/ 9151917[/snapback] Jaok, så man skal utifra designet klare å se om sidene er det de utgir seg for? Haha, dårlig 9151935[/snapback] Nei, ikke bare designet, men ting som URL (at du betaler hos paypal.com og ikke paypalconstumers.com, f.eks.) og andre elementer du kan skille sidene på, som f.eks. mengden skriveleifer og om siden ber deg om noe utenfor det vanlige (se f.eks. bank of america-testen). EDIT: YOU ANSWERED 10 OF 10 QUESTIONS CORRECTLYRating: Safety Guru Nice work! Your practically clairvoyant knowledge of the Web allows you to spot even the most realistic looking spoofed sites. We're impressed! Endret 27. juli 2007 av jorgis Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Loomy eller noen andre: hvordan kan jeg få knappene vertikalt ved hjelp av denne metoden? 9150909[/snapback] Føler meg furt som ble silt ut på den måten. Jeg og tor jobber tross alt som Webdesignee, og jeg har tross alt drukket. Spist bab har jeg også, skuffende sådan. Men skulle gjærne hatt hun på sofane her. Men får vel vente med det til en kveld hun er med meg hjem og ikke dama til han jeg bor med. Hyggelig dame da, absolutt. Og tor og hein, traff Borgild(elns) som dere var påg rupe med. Det var også et lite stykke norge. Og så glad hun var i Rucjio. Hørte du var sjenert ogå hein Mens tir hadde munndiare. Gruer meg teil jobb snart 9151132[/snapback] Om du er så flink, har du sikkert løsningen og da? EDIT: Skal ha knappene Horisontalt, altså på en rett linje. Bah, trøtt. Endret 27. juli 2007 av flodhest Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Loomy eller noen andre: hvordan kan jeg få knappene vertikalt ved hjelp av denne metoden? 9150909[/snapback] Føler meg furt som ble silt ut på den måten. Jeg og tor jobber tross alt som Webdesignee, og jeg har tross alt drukket. Spist bab har jeg også, skuffende sådan. Men skulle gjærne hatt hun på sofane her. Men får vel vente med det til en kveld hun er med meg hjem og ikke dama til han jeg bor med. Hyggelig dame da, absolutt. Og tor og hein, traff Borgild(elns) som dere var påg rupe med. Det var også et lite stykke norge. Og så glad hun var i Rucjio. Hørte du var sjenert ogå hein Mens tir hadde munndiare. Gruer meg teil jobb snart 9151132[/snapback] Om du er så flink, har du sikkert løsningen og da? EDIT: Skal ha knappene Horisontalt, altså på en rett linje. Bah, trøtt. 9152051[/snapback] .menu li {float: left;} ? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Takk, takk. Prøver etterpå, er ikke jeg som har koden. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 9/10 på sikkerhetsgreia. Nigeriansk government my ass. Siste dag på jobb for sommaren, blir digg å ha litt ordentlig fri. Aaah... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 9/10 på sikkerhetsgreia. Nigeriansk government my ass. Siste dag på jobb for sommaren, blir digg å ha litt ordentlig fri. Aaah... 9152131[/snapback] Jeg har allerede hatt min uke med sommerferie... Denne uken er jeg 50 timer på jobb, neste uke ser ikke ut til å bli noe bedre, og jeg skal jobbe helt til studiestart... :/ Jaja, sikrer meg i hvert fall en god del gryn til studiestart. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 http://www.siteadvisor.com/quizzes/phishing_0707/ 9151917[/snapback] Jaok, så man skal utifra designet klare å se om sidene er det de utgir seg for? Haha, dårlig 9151935[/snapback] Blant annet, slik jorgis nevner. Ferie er for pyser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå