Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Loomy eller noen andre: hvordan kan jeg få knappene vertikalt ved hjelp av  denne metoden?

9150909[/snapback]

Føler meg furt som ble silt ut på den måten. Jeg og tor jobber tross alt som Webdesignee, og jeg har tross alt drukket. Spist bab har jeg også, skuffende sådan. Men skulle gjærne hatt hun på sofane her. Men får vel vente med det til en kveld hun er med meg hjem og ikke dama til han jeg bor med. Hyggelig dame da, absolutt. Og tor og hein, traff Borgild(elns) som dere var påg rupe med. Det var også et lite stykke norge. Og så glad hun var i Rucjio.

Hørte du var sjenert ogå hein :p Mens tir hadde munndiare. Gruer meg teil jobb snart :(

Lenke til kommentar

Jaok, så man skal utifra designet klare å se om sidene er det de utgir seg for? Haha, dårlig :ermm:

9151935[/snapback]

Nei, ikke bare designet, men ting som URL (at du betaler hos paypal.com og ikke paypalconstumers.com, f.eks.) og andre elementer du kan skille sidene på, som f.eks. mengden skriveleifer og om siden ber deg om noe utenfor det vanlige (se f.eks. bank of america-testen). :)

EDIT:

YOU ANSWERED 10 OF 10 QUESTIONS CORRECTLY

Rating: Safety Guru

Nice work! Your practically clairvoyant knowledge of the Web allows you to spot even the most realistic looking spoofed sites. We're impressed!

:cool:

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Loomy eller noen andre: hvordan kan jeg få knappene vertikalt ved hjelp av  denne metoden?

9150909[/snapback]

Føler meg furt som ble silt ut på den måten. Jeg og tor jobber tross alt som Webdesignee, og jeg har tross alt drukket. Spist bab har jeg også, skuffende sådan. Men skulle gjærne hatt hun på sofane her. Men får vel vente med det til en kveld hun er med meg hjem og ikke dama til han jeg bor med. Hyggelig dame da, absolutt. Og tor og hein, traff Borgild(elns) som dere var påg rupe med. Det var også et lite stykke norge. Og så glad hun var i Rucjio.

Hørte du var sjenert ogå hein :p Mens tir hadde munndiare. Gruer meg teil jobb snart :(

9151132[/snapback]

Om du er så flink, har du sikkert løsningen og da?

EDIT:

Skal ha knappene Horisontalt, altså på en rett linje. Bah, trøtt.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

9150909[/snapback]

9151132[/snapback]

Om du er så flink, har du sikkert løsningen og da?

EDIT:

Skal ha knappene Horisontalt, altså på en rett linje. Bah, trøtt.

9152051[/snapback]

.menu li {float: left;} ?

Lenke til kommentar
9/10 på sikkerhetsgreia. Nigeriansk government my ass. :p

Siste dag på jobb for sommaren, blir digg å ha litt ordentlig fri. Aaah...

9152131[/snapback]

Jeg har allerede hatt min uke med sommerferie... :( Denne uken er jeg 50 timer på jobb, neste uke ser ikke ut til å bli noe bedre, og jeg skal jobbe helt til studiestart... :/ Jaja, sikrer meg i hvert fall en god del gryn til studiestart. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...