Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Da var jeg hjemme igjen fra Halden, Sverige, Danmark, Sverige og Halden. Morsomt å møte Sebastian på toget, egentlig, ble pratet masse bullshit der. Lurer på hvordan folkene som satt rundt oss reagerte på websnakk, fyllesnakk og kafésnakk om hverandre :p Hyggelig å ha noen å sitte sammen med i hvertfall, beats sitting alone med bok og musikk anytime!

9135142[/snapback]

Hehe, med på den.

 

Klarte å få i meg hele den Jegerflaska og øllen på lørdagen da. Var ikke så morsomt på søndag :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, jeg har fått hår på hele kroppen når jeg bare er 12. Har til og med vei viser eler hva alle kaller det. jeg synes det ikke er godt å synes jeg skiller mg ut i dusjen osv. finnes det noen midler som kan fjerne håra, kameraten min foreslo glidemiddel, bør jeg ta det..hvor får jeg kjøpt det?
Uten tvil.
Lenke til kommentar
hei, jeg har fått hår på hele kroppen når jeg bare er 12. Har til og med vei viser eler hva alle kaller det. jeg synes det ikke er godt å synes jeg skiller mg ut i dusjen osv. finnes det noen midler som kan fjerne håra, kameraten min foreslo glidemiddel, bør jeg ta det..hvor får jeg kjøpt det?
Uten tvil.

9139144[/snapback]

Har arve endelig fått hår på kroppen nå? :)

Lenke til kommentar
Tja, når jeg selv vil? Evt. når du forklarer meg hva jeg gjorde galt nå? :dontgetit:

9137548[/snapback]

 

Snakka til Sebastian om øl og den jägerflaska som førte til en dårlig søndag osv. :p

 

Ikke bry deg om Arve. Han er bare misunnelig. Alltid misunnelig!

9137551[/snapback]

 

Er bedre enn deg likevel :)

 

Tungvidt Wordpress, tungvindt.

9137759[/snapback]

 

Huffa. Prøvde faktisk å sette meg inn i Textpattern - makan til uoversiktlig og fælt system skal du leite lenge etter. Kom meg sånn halvveis inn i det etter en del timer prøving og feiling, men huff. Wordpress er bedre enn Textpattern.

 

Mint Pages invite :)

9138876[/snapback]

 

Treng ikkje Mint Pages-invite for å vere best, eg. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...