Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du vet du er nerd når du møter andre IRL for å løse CSS-problemer :p

9120720[/snapback]

Hehe, helt tilfeldig at han så meg når jeg gikk forbi på toget da! :innocent:

--

Haha, det fungerte også! I opera hvertfall, ser kaos ut i IE, og Firefox :(

9120759[/snapback]

PT fungerer bare i Opera :)

Lenke til kommentar
Du vet du er nerd når du møter andre IRL for å løse CSS-problemer :p

9120720[/snapback]

Hehe, helt tilfeldig at han så meg når jeg gikk forbi på toget da! :innocent:

--

Haha, det fungerte også! I opera hvertfall, ser kaos ut i IE, og Firefox :(

9120759[/snapback]

PT fungerer bare i Opera :)

9124654[/snapback]

PT faktisk?

Det hjørne greiene fungerte faktisk i FF, men har en annen morsom en som ikke vil

Lenke til kommentar
@Arve: Pleez si at du logger MSN'en din. Trenger URL til det designet med 'flisebakgrunnen', Wordpress theme'et.

9124949[/snapback]

Tja, både ja og nei. Veit du om eg satt på den stasjonære eller på laptopen når du sa det? På stasjonæren har eg ikkje skrudd på logging før berre eit par dagar sidan. På den bærbare har det vel stått på ei stund...

Men kva skal du med den, egentlig? Skal du KOPIERE DEN?

Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Nei, tenkte på WP Theme'en som du kopierte, og som noen andre har gjort her òg, skal bare sammenligne :p Husker ikke hvor du satt, prolly på laptop ute i nord.

9125729[/snapback]

Eg kopierte ingenting, eg hadde ikkje sett sida før du fant den. Sådesså. Trur uansett at heile konseptet er brukt ca en million gonger frå før, så ikkje bekymre deg om det :)

Semi-OT-snakk i Kafèen er vel heile poenget med at den er her, strengt tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...