Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Edit ang. kategorivisningssaken: Det burde jo ikke være så fordømt mye vanskeligere enn å bare kjøre en

{% for cat in categories %}

<li>{{ cat.name }}</li>

{% endfor %}

? Men det fungerer bare ikke, selv om det fungerer ganske så fint i arkivet på en måte. Noen tips måske?

9055118[/snapback]

Problemet er at du vil ikke se kategorier som ikke har inhold. Jeg er rimelig sikker på at jeg skrev en grisestygg algoritme for det engang, men mulig den har blitt byttet ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syns det er for mange navigasjonselementer, er noen enige? Hvis du er enig, hva slags elementer ville du fjernet? For å si det lettest: hva ville du fjernet her?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
apmainnavur1.png

9052306[/snapback]

Ville fjerna;

- Fra toppmenyen: Kundeservice*, News in English, Kart, PDF-avis*

- Fra sidemenyen: -> Oslo, -> Fotball, E24-næringsliv

* Ville eg lagt til nederst i sidemenyen.

Sidemenyen gjør egentlig lite om er så vanvittig stor - ei nettavis er og blir ei nettavis, og vil alltid ha mykje innhald i mange kategoriar. Dette veit folk, og sjølv om det er vanskeligare å navigere med mange menyelement, så må det til, og folk bryr seg ikkje stort om det.

Lenke til kommentar

* De ligger lenger ned i sidemenyen, mye dobbeltlinking på gang.

Kommer tilbake med mer senere..

Guild of Front-end Programmers, guild høres så WoW ut ^^.

The ads are gone. They’ve no business on a main page and are much better presented with the article content – where readers will be spending some time, anyway. This way, the site offers a much better initial experience which raises the quality of the page, visitors’ estimation of the quality, and – therefore – the value of the site as a whole for advertisers.

Enige? Tror ikke pengene man får inn via reklame på en avisside er verdt like mye som at siden øker i "kvalitet" - tror reklamene er verdt mer.

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar
Ei avisside er ei side folk er på for å lese nyheter kjapt og enkelt. Det skal ein god del til før designet på sida påverkar om folk besøker sida eller ikkje. Men det er avissider. Prakteksempelet er jo vg.no...

9063269[/snapback]

Jeg vil nok si meg enig jeg, føler ikke vi skal utelukke dagbladet, vil ikke si at den siden er så "pen" om man skal fokusere på det grafiske :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...