Steinmann Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Edit ang. kategorivisningssaken: Det burde jo ikke være så fordømt mye vanskeligere enn å bare kjøre en {% for cat in categories %} <li>{{ cat.name }}</li> {% endfor %} ? Men det fungerer bare ikke, selv om det fungerer ganske så fint i arkivet på en måte. Noen tips måske? 9055118[/snapback] Problemet er at du vil ikke se kategorier som ikke har inhold. Jeg er rimelig sikker på at jeg skrev en grisestygg algoritme for det engang, men mulig den har blitt byttet ut. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Kategorier som ikkje har innhold? Kva legg du i det? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 En kategori som ikkje har artiklar knytt til seg? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Kategorien vil jo sjølvsagt dukke opp likevel, da. It’s easier for our software to compete with Linux when there’s piracy than when there’s not. Are you kidding? You can get the real thing, and you get the same price. Nice-ish Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Ahh, tusen takk! Da føler jeg ikke at jeg står stille lenger. Henger meg så lett opp i slike små detaljer, og når det ikke funker, blir jeg gretten og gir opp Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg syns det er for mange navigasjonselementer, er noen enige? Hvis du er enig, hva slags elementer ville du fjernet? For å si det lettest: hva ville du fjernet her? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9052306[/snapback] Ville fjerna; - Fra toppmenyen: Kundeservice*, News in English, Kart, PDF-avis* - Fra sidemenyen: -> Oslo, -> Fotball, E24-næringsliv * Ville eg lagt til nederst i sidemenyen. Sidemenyen gjør egentlig lite om er så vanvittig stor - ei nettavis er og blir ei nettavis, og vil alltid ha mykje innhald i mange kategoriar. Dette veit folk, og sjølv om det er vanskeligare å navigere med mange menyelement, så må det til, og folk bryr seg ikkje stort om det. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) * De ligger lenger ned i sidemenyen, mye dobbeltlinking på gang. Kommer tilbake med mer senere.. Guild of Front-end Programmers, guild høres så WoW ut ^^. The ads are gone. They’ve no business on a main page and are much better presented with the article content – where readers will be spending some time, anyway. This way, the site offers a much better initial experience which raises the quality of the page, visitors’ estimation of the quality, and – therefore – the value of the site as a whole for advertisers. Enige? Tror ikke pengene man får inn via reklame på en avisside er verdt like mye som at siden øker i "kvalitet" - tror reklamene er verdt mer. Endret 12. juli 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Ei avisside er ei side folk er på for å lese nyheter kjapt og enkelt. Det skal ein god del til før designet på sida påverkar om folk besøker sida eller ikkje. Men det er avissider. Prakteksempelet er jo vg.no... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Ja ja, ikkje øydleg no Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Eg trur ordet du leiter etter er "øydelegg", ikkje øydleg Det der er grunnen til at jeg liker bokmål best Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Ei avisside er ei side folk er på for å lese nyheter kjapt og enkelt. Det skal ein god del til før designet på sida påverkar om folk besøker sida eller ikkje. Men det er avissider. Prakteksempelet er jo vg.no... 9063269[/snapback] Jeg vil nok si meg enig jeg, føler ikke vi skal utelukke dagbladet, vil ikke si at den siden er så "pen" om man skal fokusere på det grafiske Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 CSS3.info Vet ikke om den er old eller ikke, men jeg tror ikke jeg har sett noen linke til den før her inne, så Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2007 ...er nok gammal, den ja. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2007 Sikkert nyttig for en del nontheless Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2007 Stemmer det ja. *bookmark* Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 13. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2007 Nettopp takket ja til fast 30% stilling hos Aditro HRM som mediegrafiker Og min Adobe Design Premium CS3 har nettopp landet Får ikke nytte av dette riktig enda, for på søndag drar jeg til Kreta i én uke! Livet er herlig Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2007 Du kan jo sniffe ny-CD-lukt, det er nytelse det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2007 Ahh.. det lukter jo godt Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 13. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2007 Jaja, selvfølgelig, det er halve gleden med programvare til 20.000,- det Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2007 Hvor mange gram er det? Og hvor mye bruker du per dose? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå