Aalton Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Glemte jeg og fortelle:Jeg er ofisielt ubrukelig! Slapp unna militæret! 9053103[/snapback] Ditto! Det er deilig å slippe =D 9053200[/snapback] Samme her, herlig å slippe unna det der Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Ahh, da var jeg hjemme fra hytta. Nå venter en uke med dank alene hjemme, utrolig digg å slippe unna maset på hytta. Ser at det har blitt jobbet mye på Webkaféen også Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Ahh, da var jeg hjemme fra hytta. Nå venter en uke med dank alene hjemme, utrolig digg å slippe unna maset på hytta. Ser at det har blitt jobbet mye på Webkaféen også 9053309[/snapback] Drar faktisk på hytta imorgen jeg. Besøke fadern og drikke gratis på pub'n Må få overtalt en viss frøken til å ikke bli sammen med en kar, og heller kødde rundt med meg. Mens han er der Tror det kommer til å gå med litt sprit her ja! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Du som skal gjøre templates da, Jessie :-/ Sebba: Hvorfor ubrukelig? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Udugelige folk altså. Her sit eg nydimitert, og de er ikkje eingong fysisk skikka til å begynne? Dagens ungdom, altså... Sivil, for svarte! Edit: Spent på å prøve D80en som ligg her. Må berre lade litt. Endret 11. juli 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Tor: Jaja, men det er jo noen ting som kunne blitt gjort... Nå skal jeg ta meg en velfortjent runde med B&W2 før jeg fortsetter på templates, tror jeg Hmm, hadde visst bare 250 nye artikler i feedlista også.. Jaja, får skumlese de etterpå =) Endret 11. juli 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Du som skal gjøre templates da, Jessie :-/Sebba: Hvorfor ubrukelig? 9053469[/snapback] Hofteplager ~working class hero is something to be.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Trodde det bare var jenter som fikk sånt.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Tor: Jaja, men det er jo noen ting som kunne blitt gjort...9053510[/snapback] UNameIt, lizm. Lenke til kommentar
KiKKA Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Er det noen her som har peilig på hvordan det er med linking til "ulovlig" eller kopibeskyttede filer (eller sider som inneholder dette) på egen nettside? Tenker på om lovens lange arm kan klapse deg over nevene for det? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Tja Henrik. Opplisting av kategorier på forsiden er vel fortsatt ikke laget, eller så er det bare jeg som ikke skjønner at dere har gjort det... Ellers er jeg også keen på å kunne bestemme at nyeste artikkel skal ha en egen CSS-klasse i forhold til de andre. En {% if article is new %} hadde vært kos, men det går ikke akkurat Edit ang. kategorivisningssaken: Det burde jo ikke være så fordømt mye vanskeligere enn å bare kjøre en {% for cat in categories %} <li>{{ cat.name }}</li> {% endfor %} ? Men det fungerer bare ikke, selv om det fungerer ganske så fint i arkivet på en måte. Noen tips måske? Enda en edit: Extendeduser trenger litt love, tror jeg. Får opp feilmelding på bl.a. /profil, men har som sagt ikke nok innblikk i Django til å fikse det selv Endret 11. juli 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Du må legge til categories i konteksten. :-) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Men det er jo ikke gjort på de andre, og der funker det jo fint... Laster opp det jeg har gjort nå, så får du/dere se Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Noen her med peiling på mod_rewrite og .htaccess? Trenger i første omgang en kort forklaring av hvordan jeg passordbeskytter en mappe ved hjelp av .htaccess Endret 11. juli 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Det er såre enkelt - Første steg: klikk her Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Holder på med et design her. Rimelig tomt nå da, mangler logo og typografi, men selve designet skal se noe slikt ut. Bestemte meg for å kjøre den kommersielle stilen, hva synes folk? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Det er såre enkelt - Første steg: klikk her 9056606 Folk prater om .htaccess som om det er noe hyperavansert, men dette ser da svært greit ut Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Flodhest, blir nok bra det der.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Takk, satser på det. Synd jeg suger på typografi, så det har stoppet litt opp her. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Men det er jo ikke gjort på de andre, og der funker det jo fint... Laster opp det jeg har gjort nå, så får du/dere se 9056172[/snapback] Såklart er dei i konteksten? Dei må jo vere det. No laga eg ein templatetag som fikser biffen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå