Dunestar Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jaja tenker jeg og svipper bortom skjermen hennes, joda en fin FP side med frames og rimelig upassende farger.. På videregående har jeg inntrykk av at all websidelaging foregår i FP. Virka ikke som de på Media/kommunikasjon lærte seg HTML engang.. Det var skremmede å gå på åpen dag på Media og Kommunikasjon! Var stor forskjell på folk og på skolene! Makan, på Looneyhaugen kunne dem ikke sakene! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 På videregående har jeg inntrykk av at all websidelaging foregår i FP. Ikke noe galt i å starte på topp med en gang. eid Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 http://www.abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcde...bcdefghijk.com/ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 http://www.abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcde...bcdefghijk.com/ Konge! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 *fått seg ny mail* KONGESJEFS! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jaja tenker jeg og svipper bortom skjermen hennes, joda en fin FP side med frames og rimelig upassende farger.. På videregående har jeg inntrykk av at all websidelaging foregår i FP. Virka ikke som de på Media/kommunikasjon lærte seg HTML engang.. Da har du fått rimelig feil inntrykk. På MK bruker vi GoLive, iom at vi har lisenser på alle Adobe programmer. Poenget med Medier og Kom. er ikke at vi skal lære koder. Vi skal lære oss programmer og design. Jeg går med mange jenter som er dyktigere enn mange her å designe, men de har ikke peiling på koder. Tror faktisk ikke de vet hva HTML er, eller at det i hele tatt er noe. Jeg har aldri vært borti Frontpage noensinne. De som drev med koding før vgs bruker Dreamweaver, mens rester sitter å koser seg I Photoshop/GoLive. På et webprosjekt vi hadde før jul fikk jeg 6/6/6 og da kunne jeg minimalt med koder. Link til en kamerat på media, som kan koder. Tror han fikk 4/5/2. Døm selv. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) musikken var fin..... hehehe... men plagsom i lengden... Endret 10. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 http://www.abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcde...bcdefghijk.com/ :lol: Genialt! PoleCat: skal ikkje mobbe dunestar - skal du mobbe noken så får du ta det ut på meg! /me er resistant! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Men på Forus VGS, der du går wh1te, så er de jo faktisk jevnt over ganske flinke! Labb deg en tur til f. eks. Lundehaugen, og der er realiteten en _helt_ annen! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 white: hva er de forskjellig karakterene? Synes den siden er fin og behaglig. Og den animasjonenhan hadde var jo behaglig. Liker dog ikke musikk, men den er jo lett å skru av. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Fannt denne i kameraten til wh1tes portefølje. Ikke så værst! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 animasjonen var rett og slett stygg... hvis man først skal ha skyer som beveger seg kan man jo gjerne ha litt kvalitet på de da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Men på Forus VGS, der du går wh1te, så er de jo faktisk jevnt over ganske flinke! Labb deg en tur til f. eks. Lundehaugen, og der er realiteten en _helt_ annen! Jeg vet, jeg vet. Har ingenting med elevene å gjøre, men lærere. Mine lærere har yrker som følger: Reklametekstskribent, regissør, font-mester og arkitekt, grafisk designer (hun heter Elin), filmredigerer og altmuligmann osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 white: hva er de forskjellig karakterene? Synes den siden er fin og behaglig. Og den animasjonenhan hadde var jo behaglig. Liker dog ikke musikk, men den er jo lett å skru av. Som "karakter/karakter/karakter"? Husker ikke, men tipper: "ide/utførelse/egenvurdering" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 OHMY! Stygge pekere @ mouseover O_O ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 OHMY! Stygge pekere @ mouseover O_O ! Neh, 1337! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Endret 10. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 ....hun heter Elin).... Kul side, men idiotisk peikerbruk! Peikere skal vere standard nomatter what så lenge du er i et windows environment! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå