Magnus Holm Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jepp. Laget av Leah Culver, Daniel Burka, Kevin Rose og Shawn Allen In other news: Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Nice-ish. :-) Takk, forresten! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Treige servere og bugs er vel ikke akkurat bra reklame for Django? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Treige servere og bugs er vel ikke akkurat bra reklame for Django? 8982657[/snapback] Sannsynlegvis ikkje - men eg merker ingen av dei to? Edit.Litt treigt, ja.. Endret 1. juli 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Bugs: http://pownce.com/settings/theme/ Kansje jeg og Judofyr har for dårlig linje... Men tviler. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Nikon har flashback-ordning i øyeblikket, så om du kjøper en D40/D40X/D80 kan du sende inn kupong å få gratis tilsendt en ekstern blits. Har veldig lyst på en D80 eller D40X, men må bare få økonomien i orden først. :/ 8982505[/snapback] Rimelig sikker på at flashback-ordninga kun gjeld for D40/D40X... Edit: Jepp... Endret 1. juli 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Noen som har lyst på en Pownce-invitasjon? 8982517[/snapback] Sier ikke nei takk Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Gidde deg en jeg. =) 8983505[/snapback] Danke *Regge seg* Lenke til kommentar
rønning Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Noen som vet av en bra guide til å installere django på apache server? tenkte jeg skulle surre litt med django i ferien, variasjon (fra php) er godt.. Men finner ingen guider jeg skjønner helt/får til å funke Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Gidde deg en jeg. =) Kan jeg også få en? [email protected] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Noen som vet av en bra guide til å installere django på apache server? tenkte jeg skulle surre litt med django i ferien, variasjon (fra php) er godt.. Men finner ingen guider jeg skjønner helt/får til å funke 8983590[/snapback] http://www.djangoproject.com/documentation/install/ EDIT: Nå er det faktisk et par uker siden jeg har "holdt på" forran pc'n. Blei litt lei av alt, egentlig. Endret 1. juli 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Nikon har flashback-ordning i øyeblikket, så om du kjøper en D40/D40X/D80 kan du sende inn kupong å få gratis tilsendt en ekstern blits. Har veldig lyst på en D80 eller D40X, men må bare få økonomien i orden først. :/ 8982505[/snapback] Rimelig sikker på at flashback-ordninga kun gjeld for D40/D40X... Edit: Jepp... 8982814[/snapback] Jørgen goes ønsketenkning (igjen).. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Nå har jeg egentlig kommet ganske langt med installasjonen.. Hadde apache fra før, og har lagt inn Pythoon 2.5 og mod_python. Har testet og fått Python til å fungere som det skal. Så kommer det til steget der jeg sitter fast.. Jeg har lastet ned Subversion og skal etter det skrive: C:\Python25\Lib\site-packages> svn co http://code.djangoproject.com/svn/django/trunk/django django i prompt... Ifølge guiden skal det da installeres masse filer, men jeg får denne feilmeldingen i prompt: 'svn' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. noen som vet hva som er problemet? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Instruksjonene ser ut til å være for *nix, hvor "svn" er et program som ligger i PATH et sted. For win må du vel hente ned en svn.exe (el. tilsvarende) og kjøre den med samme parametre i samme mappe. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Tenkte samme tanken, men guiden der jeg leste dette var for Django på Windows.. http://thinkhole.org/wp/django-on-windows/ Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Her finner du det som trengst for å laste ned filer fra eit svn bibliotek pluss mykje meir Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg slet ikke i det hele tatt med å installere Django på Windassen min. Kjørte en enkel svn co http://code.djangoproject.com/svn/trunk/django django i site-packages, og etter det funket det fint. Sikker på at du har fått installert svn ordentlig? Reboot av maskinen er vel nødvendig for å få oppdatert kommandoer i cmd på Windows, tror jeg. Husker ikke om jeg rebootet eller ikke... Burde i hvertfall ikke være noen problemer med å få det til å funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå