diversity Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 2 timer excel-matte her... Kjeder meg _Veldig_. jeg har excel økonomi.. sikkert enda mer kjedelig.. holder på å sovne på stedet.. Forumet er redningen min idag,, Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 2 timer excel-matte her... Kjeder meg _Veldig_. Excel-matte..? Hvis du har hørt om det, er det greit, men jeg har aldri hørt om nynorsk på excel. Er vel matte det brukes til? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 2 timer excel-matte her... Kjeder meg _Veldig_. Excel-matte..? Hvis du har hørt om det, er det greit, men jeg har aldri hørt om nynorsk på excel. Er vel matte det brukes til? Mitt spørsmål er hva det for noe..? Mattetimer på data lissom..? Jeg bruker Excel til Økonomi, det er jo matte, men med matte forbinder jeg regning i bok lissom.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Om 3 uker skal jeg på Amandus-festivalen Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Om to dager skal jeg på VM! VM = VinterMøte Makan! Sitter å øver til matte-tentamen imorgen! (« nerd, ikke kul. tenk nerdebriller.) Stress! Noen som vil hjelpe til litt med lineære, proporsjonale og kvadratiske funksjoner, omvendt proporsjonalitet og grafisk løsning av ulikheter? En kaffe til jobben, takk! Noen i kassa? Endret 10. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hmmm.. tok meg fri i dag :/ Orket ikke skuul btw: Om to dager skal jeg slappe av, kjøre helgdøgnrytme og drikke meg skamfull med gode venner Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Om to dager sitter jeg på dass midt på natta, høre på konserter, holde konserter, sove på rom med fjortiss-folk fra Hinna, og drikke melk attått frokosten kl. 8! Måtte bare parodiere litt. Endret 10. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Makan! Sitter å øver til matte-tentamen imorgen! (« nerd, ikke kul. tenk nerdebriller.) Du er ikke den eneste som skal ha matte-tentamen i morgen.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Skal vi grue oss sammen, jorgenindahouse? *spretter ei Asina* Endret 10. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 *spretter ei Asina* Lages den enda? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) *spretter ei Asina* Lages den enda? Best før: May 04. Tydeligvis. BTW: Det er Asina Lett. Herlig forfriskende appelsinbrus! Aahhhhh! Ralph Myerz & The Jack Herren Band og Asina Lett er den perfekte blanding! Endret 10. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Aahhhhh! Ralph Myerz & The Jack Herren Band og Asina Lett er den perfekte blanding! Ikke alle som synes det er digg å ha det vondt vet du. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Aahhhhh! Ralph Myerz & The Jack Herren Band og Asina Lett er den perfekte blanding! Ikke alle som synes det er digg å ha det vondt vet du. Ikke mobbe meg eller Ralph Myerz nå! Slem ilder! drittdag! Warum? Endret 10. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Om to dager skal jeg på VM! VM = VinterMøte Makan! Sitter å øver til matte-tentamen imorgen! (« nerd, ikke kul. tenk nerdebriller.) Stress! Noen som vil hjelpe til litt med lineære, proporsjonale og kvadratiske funksjoner, omvendt proporsjonalitet og grafisk løsning av ulikheter? En kaffe til jobben, takk! Noen i kassa? Går ikke du på Ungdomskolen..? Evt barneskolen..? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Går ikke du på Ungdomskolen..? Evt barneskolen..? Jugendskolen! Warum? Endret 10. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Går ikke du på Ungdomskolen..? Evt barneskolen..? Jugendskolen! Og så gruer du deg til mattetentamen ffs..? Jøsses, dropp fraværet så ordner alt seg.. Karakterene på u.skolen er jo mer eller mindre unitressente om du ikke skal på noe tosken grunnkurs though.. Men hold nede fraværet, resten kan du egentlig bare sørfe gjennom *tusle til matte, allerede 5mins for sen* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Her sitter jeg og har matte og er misunnlig på dem som henger på forumet.. Så kommer jeg igjen og så har ingen posta noen innlegg ffs.. @enden; Du må slutte å leke med brannalarmen.. Den skremmer vekk kundene.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hoho sitter på datarommet.. Så sitter det noen 2.klassinger som har 2IT her, altså hjemmesidelaging. Så utbryter ene; "Oi, slik skal det gjøres, _MINDRE_ flink hun der da..! Vi må vel lære oss dette.." Jaja tenker jeg og svipper bortom skjermen hennes, joda en fin FP side med frames og rimelig upassende farger.. "joa", sa jeg stilt.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 /me is back from norsktentamen! Jeg gikk egentlig i 11-tida, men som enkelte observante lesere av mine innlegg kanskje har fått med seg, er altså Domus-kaféen fast møtested etter tentamen. I dag ble dog benkene utenfor Mega brukt som erstatning siden Domus-kaféen var full av pensjonister. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jaja tenker jeg og svipper bortom skjermen hennes, joda en fin FP side med frames og rimelig upassende farger.. På videregående har jeg inntrykk av at all websidelaging foregår i FP. Virka ikke som de på Media/kommunikasjon lærte seg HTML engang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå