Lovskogen Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Sett bedre tryne, i grunn. 8949691[/snapback] Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Sett bedre tryne, i grunn.8949691[/snapback] Kan tegne nytt smilefjes Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Viewing American class divisions through Facebook and MySpace Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Intejesting, selv om jeg i grunn visste det. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hva er det som er pent med slikt som dette? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kunne vært stilig, men den røde skriften ødelegger alt for mye. Men ikke av de fineste jeg har sett nei. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Skal offline en stund og trenger noe lesestoff, er det noen som har linker til gode bøker og artikler (helst i PDF-format) som jeg kan laste ned? Helst i kategoriene CSS, JavaScript og generell webdesign, men annet er også morsomt. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 SitePoint har mye bra, husker ikke navnet på alt i farten. Det koster cash, men du får mange kapitler helt gratis, og du trenger faktisk ikke alltid hele boken for å lære noe. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Tenkt å printe masse til roskilde. Fint å ha på bussen hjem hvertfall Lei av css bugs nå altså. Sittet hele dagen med samme siden, og den var fin i opera igår. Nå har jeg gitt opp opera faktisk. Ingen her som bruker det, og er internt system Jeg vet, skammer meg, men javascriptene til guruen fungerer ikke i opera heller så Endret 27. juni 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) ALA har alltid noe på lager, DigitalWeb og SitePoint også. I serien «Hva er pent med dette?»; Endret 27. juni 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Det der er det ikke noe pent med. Surfer faktisk med Safari på Windoez nå, etter oppdateringen til 3.0.2 går det faktisk an å bruke Safari. Men noe så stygt som ClearTypen til Apple/Safari har jeg aldri sett. Vet ikke om det kan ha noe med ClearType i Vista + i Safari å gjøre, men stygt er det. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Surfer faktisk med Safari på Windoez nå, etter oppdateringen til 3.0.2 går det faktisk an å bruke Safari. Men noe så stygt som ClearTypen til Apple/Safari har jeg aldri sett. Vet ikke om det kan ha noe med ClearType i Vista + i Safari å gjøre, men stygt er det. Pics or it didn't happen Så får vi se ClearTypen i aksjon Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Pics or it didn't happen 8957206[/snapback] Gad, er så sinnsykt lei den setningen der. Bah. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 img or display:none! Jeg har fikk svar fra B.reg i dag ang. foretaket mitt. Hvordan ordner jeg slik at jeg kan bruke et annet navn enn det som inneholder etternavnet mitt når jeg jobber for folk? Loomy? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Jeg har fikk svar fra B.reg i dag ang. foretaket mitt. Hvordan ordner jeg slik at jeg kan bruke et annet navn enn det som inneholder etternavnet mitt når jeg jobber for folk? Loomy? 8957548[/snapback] Hvordan foretak skriver dere at dere skal registrere? Endret 27. juni 2007 av Abruzzi Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg har bare skrevet et vanlig enmanns-greie, under virksomhet/art/bransje skrev jeg; "Levere kreative løsninger i forskjellige formater, det være seg print design, fotografi, eller for web, med estetikk i fokus." Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Surfer faktisk med Safari på Windoez nå, etter oppdateringen til 3.0.2 går det faktisk an å bruke Safari. Men noe så stygt som ClearTypen til Apple/Safari har jeg aldri sett. Vet ikke om det kan ha noe med ClearType i Vista + i Safari å gjøre, men stygt er det. Pics or it didn't happen Så får vi se ClearTypen i aksjon 8957206[/snapback] Apples ClearType funker bra på H1 og lignende, men på mindre fontstørrelser ser det helt vanvittig stygt ut. Sjekk spesielt skriften på forumkategoriene! Endret 27. juni 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg har fikk svar fra B.reg i dag ang. foretaket mitt. Hvordan ordner jeg slik at jeg kan bruke et annet navn enn det som inneholder etternavnet mitt når jeg jobber for folk? Loomy? 8957548[/snapback] Du kan registrere to navn; selve foretaksnavnet og i tillegg kan du registrere et navn du ønsker å operere under. Eks. "Ola Nordmanns Taffel- og Selskabsmad" kan registrere (og operere) under "CateringXpressen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå