Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkt å printe masse til roskilde. Fint å ha på bussen hjem hvertfall :)

 

Lei av css bugs nå altså. Sittet hele dagen med samme siden, og den var fin i opera igår. Nå har jeg gitt opp opera faktisk. Ingen her som bruker det, og er internt system :)

 

Jeg vet, skammer meg, men javascriptene til guruen fungerer ikke i opera heller så :p

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar

Det der er det ikke noe pent med.

 

Surfer faktisk med Safari på Windoez nå, etter oppdateringen til 3.0.2 går det faktisk an å bruke Safari. Men noe så stygt som ClearTypen til Apple/Safari har jeg aldri sett. Vet ikke om det kan ha noe med ClearType i Vista + i Safari å gjøre, men stygt er det.

Lenke til kommentar
Surfer faktisk med Safari på Windoez nå, etter oppdateringen til 3.0.2 går det faktisk an å bruke Safari. Men noe så stygt som ClearTypen til Apple/Safari har jeg aldri sett. Vet ikke om det kan ha noe med ClearType i Vista + i Safari å gjøre, men stygt er det.

Pics or it didn't happen :p

 

Så får vi se ClearTypen i aksjon :)

Lenke til kommentar
Jeg har fikk svar fra B.reg i dag ang. foretaket mitt. Hvordan ordner jeg slik at jeg kan bruke et annet navn enn det som inneholder etternavnet mitt når jeg jobber for folk? Loomy?

8957548[/snapback]

Hvordan foretak skriver dere at dere skal registrere?

Endret av Abruzzi
Lenke til kommentar
Surfer faktisk med Safari på Windoez nå, etter oppdateringen til 3.0.2 går det faktisk an å bruke Safari. Men noe så stygt som ClearTypen til Apple/Safari har jeg aldri sett. Vet ikke om det kan ha noe med ClearType i Vista + i Safari å gjøre, men stygt er det.

Pics or it didn't happen :p

 

Så får vi se ClearTypen i aksjon :)

8957206[/snapback]

 

Apples ClearType funker bra på H1 og lignende, men på mindre fontstørrelser ser det helt vanvittig stygt ut. Sjekk spesielt skriften på forumkategoriene!

post-79654-1182980774_thumb.png

post-79654-1182980789_thumb.png

Endret av -Kiman-
Lenke til kommentar
Jeg har fikk svar fra B.reg i dag ang. foretaket mitt. Hvordan ordner jeg slik at jeg kan bruke et annet navn enn det som inneholder etternavnet mitt når jeg jobber for folk? Loomy?

8957548[/snapback]

 

Du kan registrere to navn; selve foretaksnavnet og i tillegg kan du registrere et navn du ønsker å operere under. Eks. "Ola Nordmanns Taffel- og Selskabsmad" kan registrere (og operere) under "CateringXpressen".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...